نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی شیائومی ردمی نوت 7

حکم ما

Redmi Note 7 با عمر باتری عالی ، صفحه نمایش خوب ، دوربین مناسب و چیپست قدرتمند ، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. پوسته سنگین نرم افزار MIUI و کمبود NFC مانع از آن می شود که یک کلاسیک فوری باشد.
برای

    عمر باتری ستاره ای
    عملکرد قوی
    صفحه نمایش پر جنب و جوش ، بزرگ

در برابر

    دوربین بیش از حد وعده داده ، کم تحویل می دهد
    نرم افزار overblown
    صفحه کمی کم نور است

اگر 2018 سال بریدگی بود ، 2019 سال تلفن هوشمند 48MP است. از Honor تا OnePlus - به نظر می رسد که هر سازنده ای به دنبال دریافت روند از این طریق است.

شیائومی مطمئناً ترجیح داده است که پشت سر نماند و چندین دستگاه مختلف با تعداد مگاپیکسل متورم را آزاد می کند. از بین اینها ، Redmi Note 7 ، قهرمان بودجه آن ، ارزان ترین است.

اما بیشتر از یک دوربین ، مجموعه ای از اعداد و کلمات مخفف برای پیروزی در هر جنگ مشخصات با قیمت مناسب ارائه می شود. به عبارت دیگر ، این گوشی با یک باتری 4000 میلی آمپری ، یک چیپ ست هشت هسته ای Snapdragon 660 ، یک عقب شیشه ای ، یک صفحه نمایش 1080p روشن با نسبت ابعاد کشیده و یک بریدگی قطره قطره قطره قطره شده در بازار عرضه می شود.

با کمتر از 200 پوند (تقریباً 260 دلار / 370 دلار استرالیا) ، مطمئناً به نظر می رسد سرقت باشد ، اما با وجود تولیدکنندگان زیادی که در این منطقه به شدت دنبال می شوند ، آیا ردمی نوت 7 به اندازه کافی تلاش می کند تا جایگاه خود را در بالای صفحه تقویت کند؟
فیلم های پیشنهادی برای شما ...

    پخش فیلم
    Google Nest Audio | هر آنچه را که باید در 1 دقیقه بدانید
    S20 FE | همه چیزهایی که باید در 1 بدانید ...
    05/10/20
    S20 FE | هر آنچه را که باید در 1 دقیقه بدانید
    Samsung Galaxy Z Fold 2 | هر آنچه شما نیاز دارید ...
    14/09/20
    Samsung Galaxy Z Fold 2 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید
    سونی WH-1000XM4 | همه چیزهایی که شما نیاز دارید ...
    01/09/20
    سونی WH-1000XM4 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید
    IOS 14 | همه آنچه شما باید در 1 بدانید ...
    24/06/20
    IOS 14 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید
    Canon EOS R5 | همه چیزهایی که شما نیاز دارید ...
    17/07/20
    Canon EOS R5 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید

اعتبار تصویر: TechRadar
اعتبار تصویر: TechRadar
قیمت و در دسترس بودن شیائومی ردمی نوت 7

    اکنون در انگلستان خارج شوید
    با قیمت 179 پوند (حدود 230 دلار / 330 دلار استرالیا) شروع می شود

در حال حاضر در انگلستان ، نسخه Redmi Note 7 با ظرفیت 3 گیگابایت / 32 گیگابایت مستقیماً از شیائومی با قیمت 179 پوند (حدود 230 دلار / 330 دلار استرالیا) در دسترس است. هیچ در دسترس بودن برای ایالات متحده یا استرالیا تأیید نشده است.

نسخه های جهانی دستگاه از طریق فروشندگان مختلف به عنوان واردات در دسترس است ، اغلب با هزینه بسیار کمتر ، اما خطرات آشکار بدون ضمانت و احتمال اعمال هزینه های گمرکی را در بر دارد.

ویژگی های اصلی

    دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بیشتر عکس های 12 مگاپیکسلی می گیرد
    چیپست اسنپدراگون 660 مناسب
    بدون NFC

باید دوباره گفت ، Redmi Note 7 مجموعه ای از مگاپیکسل است که تلفن به آن متصل است. این افراد در داخل دوربین پشتی خود پنهان شده اند و در تئوری سطل داده را جمع می کنند. روز به روز ، عملکرد دوربین کمی متفاوت است - در عوض اطلاعات را از چهار پیکسل در یک زمان جمع می کند و آنها را ترکیب می کند.

این بدان معنی است که علی رغم کاهش مگاپیکسل فک ، خروجی تصویر به طور کلی به 12 مگاپیکسل محدود می شود ، اما از این رو از بهبود دامنه دینامیکی و عملکرد در نور کم سود می برد.

انرژی همه اینها اسنپدراگون 660 است ، همان چیپست هشت هسته ای که مانند نوکیا 7 پلاس را تأمین می کند.

اعتبار تصویر: TechRadar
اعتبار تصویر: TechRadar

این محصول با فرایند ساخت 14 نانومتر ساخته شده است و در مقایسه با تراشه های قدیمی ، و مانند اسنپدراگون 636 در Redmi Note 6 Pro ، مدیریت گرما ، کارایی و بازدهی بهتری را ارائه می دهد. پردازنده با 3 یا 4 گیگابایت RAM پشتیبان تهیه می شود.

علاوه بر چیپست و دوربین قدرتمند ، ردمی نوت 7 از تقریبا ساخت شیشه ای نیز بهره مند است. اگرچه از جنبه های پلاستیکی اسپرت بهره می برد ، اما دارای یک عقب شیشه ای مقاوم است تا احساس خوبی را در روند کار ایجاد کند ، هرچند به اندازه نمونه های Honor 10 چشمگیر نیست.

با این حال ، هیچ NFC وجود ندارد ، که برای کسانی که دوست دارند با تلفن خود پرداخت بدون تماس انجام دهند ، یک معامله خواهد بود.

طرح

    جلو و عقب شیشه ای با کناره های پلاستیکی
    تمایل به لغزش سطح دارد

از جلو ، ردمی نوت 7 هر اینچ یک گوشی هوشمند مدرن است. این صفحه نمایش که دارای یک بریدگی ناچیز قطره قطره است ، تقریباً همه چیز را پوشش می دهد ، و واقعاً این تجربه غوطه وری را به وجود می آورد. و در 6.3 اینچ ، یک صفحه بزرگ است ، اگرچه به دلیل باریک بودن بدنه آن را واقعا احساس نمی کند.
تبلیغات

کناره های دستگاه از پلاستیکی براق ساخته شده است که به اندازه ریل های فولاد ضد زنگ موجود در آیفون XS از حق بیمه برخوردار نیست ، اما همچنان حس نسبتاً بادوام را حفظ می کند. یک نگرانی کوچک ، براق بودن پلاستیک است ، به این معنی که بدون اینکه مورد TPU موجود باشد ، خراش هایی برداشته می شود.

اعتبار تصویر: TechRadar
اعتبار تصویر: TechRadar

با چرخش به عقب ، وضعیت یک بار دیگر یک ورق شیشه ای کامل است. در حالی که در دست احساس خوبی دارد ، اما نگرانی های مربوط به دوام یک بار دیگر وجود دارد.

این به ویژه درست است زیرا این وسیله ای است که آرزوی مرگ دارد. بدون توجه به سطح و شیب ، ردمی نوت 7 راهی برای لغزش و سقوط به سمت کف پیدا می کند.

در 186 گرم ، مطمئناً وسیله بی اهمیتی نیست ، اما به دلیل داشتن مواد سبک و باریک بودن گوشی ، در دست سنگین نیست و هنوز هم انبوهی ارائه می دهد که دستگاه های ارزان قیمت گاهی اوقات فاقد آن هستند.

در کل ، این یک گوشی خوش ساخت است که روندهای فعلی T را دنبال می کند ، اگر تنظیمات جدیدی را انجام ندهد.
صفحه نمایش

صفحه 6.3 اینچی 1080 23 2340
    کیفیت خوب اما عالی نیست

در 6.3 اینچ ، در نگاه اول به جز صفحه نمایش عظیم آن ، چیز دیگری برای مشاهده در Redmi Note 7 وجود ندارد.

تنها با برش کوچک ، این صفحه ای برای تماشای فیلم و مصرف محتوا ساخته شده است. با رزولوشن 1080 23 2340 ، وضوح آن به اندازه کافی واضح است که به راحتی از همه گیرکننده های پیکسل لذت می برد و در عین حال باعث افزایش دوام باتری در تلفن های + QHD می شود.

اعتبار تصویر: TechRadar
اعتبار تصویر: TechRadar

به طور کلی ، ما متوجه شدیم که اگرچه صفحه نمایش هیچ نقص عمده ای ندارد ، اما در واقع برجسته نیست.

اگرچه روشنایی برای اکثر شرایط به اندازه کافی بالا است ، اما با برخورد مستقیم خورشید تابستان خوانایی ناپدید می شود. و گرچه می توان رنگها را بیشتر با سلیقه شما با استفاده از ابزار کالیبراسیون صفحه تنظیم کرد ، اما خارج از جعبه یک بازیگر قوی آبی در سفیدپوستان مشهود است.

صرف نظر از این ، زاویه دید خوب است - در کل این یک صفحه نمایش است که دقیقاً متناسب با قیمت است و همان چیزی است که فرد انتظار دارد. معنای آن برای یک مصرف کننده متوسط ​​به انتظارات وی بستگی دارد ، اما به احتمال زیاد بیش از حد کافی خواهد بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد