نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

همه چیز درباره آیفون 8

اپل تأیید کرده است که iOS 14 - بعدی بروزرسانی بزرگ نرم افزاری بزرگ این شرکت - بعداً در سال 2020 به آیفون 8 عرضه می شود. آیفون 8 اپل هنگام عرضه حتی یک گوشی برتر iOS نبود ، اما هنوز هم یک انتخاب قدرتمند برای عملکرد و سرعت است ، با یک دکمه خانه سنتی که یک حسگر اثر انگشت Touch ID را به راحتی استفاده می کند. چکمه به طور خلاصه ، به همان اندازه آیفون X با هزینه قابل توجهی ارزان تر است - که هنوز سال ها بعد از ظهور هر دو تلفن قابل توجه است. اگر در حال حاضر در جستجوی بهترین آیفون هستید ، جدیدترین رنج اپل یعنی iPhone 11 ، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را در نظر بگیرید. آنها دو سال از آیفون 8 جدیدتر هستند ، اما قیمت مناسب تری برای مطابقت دارند. خوشبختانه وقتی اپل خط پرچمداران خود را در سال 2019 معرفی کرد ، این شرکت قیمت آیفون 8 را کاهش داد. هنگامی که اپل آیفون های جدیدی را معرفی می کند ، معمولاً چند دستگاه پیری را رها می کند ، اما آیفون 8 موفق به زنده ماندن ناخوشایند شده است و برای بوت شدن از ویژگی های جدید در iOS 13 بهره می برد. اپل اکنون آن را "بودجه" ورود به سری آیفون برای افرادی که می خواهند فناوری اپل بدون پرداخت یک تلفن رده بالا باشند ، در نظر می گیرد. این بدان معناست که هنوز انتخاب این تلفن هوشمند از جاهای مختلف نصف (یا بیشتر) از برچسب قیمت آخرین آیفون ، آسان است.

8 از آیفون میراثی از طریق و از طریق آن است: اگر یک گوشی اپل را از آیفون 6 به بعد تعلق داشتید ، دقیقاً می دانید با این تلفن هوشمند چه چیزی را دریافت می کنید. نسبت به مدل های قبلی تغییرات زیادی صورت نگرفته است ، اما برای برخی دیگر این یک امتیاز است. بدبینان آیفون و طرفداران اندرویدی (گاهی اوقات همین افراد) سریعاً به روزرسانی های افزایشی افزایشی نسبت به آیفون 7 2016 نشان می دهند ، اما برای کسانی که دارای آیفون 6S یا قبل از آن هستند ، این مسئله کمتر مشکل دارد - خصوصاً با چیپست قدرتمند 8. . در حالیکه ممکن است آیفون 8 نسبت به نسخه قبلی خود خیلی پیشنهاد نکند ، اما آن را به روز کرده است تا آن را برای افرادی که دارای گوشی های قدیمی آیفون هستند ، به روزرسانی کند. همچنین از تمام موارد خوب در iOS 13 مانند Dark Mode و افزایش طیف وسیعی از سرعت برنامه لذت می برد ، بنابراین می توانید از تجربه iPhone خود نهایت استفاده را ببرید. نظرات ما را بخوانید: iPhone 8 Plus | آیفون 11 | iPhone 11 Pro | iPhone 11 Pro Max آیفون 8 در مقابل آیفون XS اپل چرخ را در اینجا دوباره اختراع نکرده است - اگر می خواهید نوآوری کنید (حداقل در حباب آیفون) iPhone XS جدید (که جایگزین iPhone X شده است) را ببینید. احتمالاً قبلاً شنیده اید ، اما تفاوت بین این دو گوشی بسیار گسترده است - و نکته اول هزینه آن است. اگر می خواهید مدل 64 گیگابایتی ، اکنون که iPhone 8 با قیمت 599 دلار شروع می شود / 599 £ / AU 979 دلار با همان ظرفیت ، iPhone XS با 999 دلار / 999 پوند / 1،579 دلار شروع می شود.

برای این پول اضافی چه می کنید - و آیا ارزش خرید آن را دارد؟ اولین مورد این صفحه نمایش است - شما یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با کیفیت 5.8 اینچی با رزولوشن 1،125 x 2،436 و همچنین فناوری نمایشگر OLED نیز بدست آورده اید - این برتری نسبت به صفحه نمایش 4.7 اینچی 750 x 1.334 در آیفون 8 دارد. متوجه تفاوت زیادی بین این دو خواهید شد.

تفاوت بزرگ دیگر که باید در نظر بگیرید این است که چگونه این گوشی را قفل می کنید - با آیفون 8 ، اسکن اثر انگشت Touch ID است ، مانند سالهاست. با استفاده از آیفون XS ، با استفاده از Face ID با نام طبیعت باز می شوید. Touch ID آشنا و سریع است ، در حالی که Face ID احساس آینده گرایی می کند و چهره ها را به اندازه کافی سریع تشخیص می دهد - اما اینطور نخواهد بود که برای همه مناسب تغییر شدید نباشد. برای این افراد ، آیفون 8 بسیار جذاب تر به نظر می رسد. شکاف در بالای iPhone XS شامل دوربینی است که Animoji و MeMoji را در اختیار شما قرار می دهد ، جایی که emoji با نقشه کردن صورت شما می تواند متحرک شود - این ویژگی به آیفون X ، XS ، XS Max و XR و دوربین جلوی TrueDepth قفل شده است. ، بنابراین انجام در آیفون 8 امکان پذیر نیست. iPhone XS دارای دوربین های دوتایی است که آیفون 8 دارای یک سنسور منفرد است که امکان تمرکز پس زمینه و یک تجربه عکاسی جامع تر را فراهم می کند - اگرچه این کار در آیفون 8 پلاس نیز امکان پذیر است. به طور خلاصه: آیفون 8 گزینه ایمن و ارزان تر است. این موارد iPhone را که می خواهید ، انجام می دهد و یک بسته محکم است که تمام راه بازگشت به آیفون 6 را خواهید شناخت.

گوشی موبایل آیفون 7 و نقد آن

آیفون 7 قدیمی ترین آیفون (به همراه آیفون 7 پلاس) است که هنوز توسط این شرکت به فروش رسیده است ، و با کمال تعجب هم اکنون ارزان ترین آیفون پیشنهادی از طریق وب سایت رسمی و فروشگاه های این شرکت است. دیگر آیفون 7 یک گوشی هوشمند پرچمدار در پایدار اپل یا حتی فقط یک ردیف پایین در نظر گرفته نشده است ، در عوض اکنون گزینه ورود به سیستم است که خبر بسیار خوبی برای کسانی است که در بازار آیفون ارزان قیمت هستند. در حالی که ممکن است این دو آیفون مجزا از نسل جدید جایگزین شوند ، اما قیمت آن پایین است و جدیدترین نرم افزار iOS 13 در آیفون 7 هنوز هم برای کسانی که به دنبال یک قطعه از پای گوشی های هوشمند اپل هستند ، گزینه ای مناسب است. وقتی آیفون 7 وارد بازار شد ، تفاوت آن با آیفون 6S تفاوت چندانی نداشت ، و بیشتر شبیه به روزرسانی نوع افزایشی دیگری 'S' به جای یک دستگاه کاملاً جدید بود. آیفون 7 صفحه نمایش روشن تر ، رنگارنگ تری ، طراحی ضد آب ، بلندگوهای دوتایی و دوربین 12 مگاپیکسلی تقویت شده را نسبت به 6S که جایگزین آن بود ارائه داد ، و اپل دکمه هوم را از یک موجود قابل کلیک با تغییر در یکی از پاسخگویی به فشار ، تغییر داد. جک هدفون و دارای یک مدل ذخیره سازی 256 گیگابایتی (البته اکنون فقط آن را با حداکثر 128 گیگابایت ارائه می دهد). برخی از این موارد در سال 2016 بسیار بیگانه بودند ، اما آیفون 7 راه را برای آیفون X بسیار متفاوت سال بعد و پس از ورود iPhone XS ، iPhone XS Max و iPhone XR هموار کرد.

قیمت و در دسترس بودن آیفون 7 قیمت آیفون 7 (32 گیگابایت): 449 دلار (449 پوند ، 749 دلار AU) قیمت آیفون 7 (128 گیگابایت): 549 دلار (549 پوند ، 919 دلار AU) قیمت پرتاب: از 649 دلار (599 پوند ، 1،079 دلار AU) تاریخ انتشار آیفون 7: سپتامبر 2016 قیمت آیفون 7 اکنون برای مدل 32 گیگابایتی فقط 449 دلار (449 پوند ، 749 دلار AU) برای مدل 32 گیگابایتی شروع می شود و به لطف ورود آیفون XS ، XS Max و XR افت قیمت دیگری را دریافت می کند. اگر فضای بیشتری می خواهید ، قیمت آیفون 128 گیگابایتی اکنون 549 دلار است (549 پوند ، 919 دلار AU). اپل مدل آیفون 7 256 گیگابایتی را که اکنون دیگر تولید نمی کند ، به فروش رساند ، بنابراین بعید به نظر می رسد یک گوشی جدید با حداکثر ظرفیت پیدا کنید. از آنجایی که اپل اکنون iPhone SE و iPhone 6S را قطع کرده است ، این باعث می شود آیفون 7 ارزانترین آیفون موجود در شرکت به طور مستقیم باشد. آیفون 7 هنوز هم به طور گسترده ای در دسترس است ، از طرف اپل و میزبان خرده فروشان و شرکتهای مخابراتی. با وجود دو کاهش چشمگیر قیمت از زمان راه اندازی ، معاملات آیفون 7 نیز با فروش بسیار خوبی همراه است.
طرح مقاومت در برابر آب باعث اطمینان در استحکام دستگاه می شود طراحی مشابه دو سال گذشته برداشتن جک هدفون ناخوشایند است دو تغییر طراحی بزرگ در آیفون 7 نکات قابل توجهی برای گفتگو دارند: اکنون به لطف شاسی مقاوم در برابر آب ، می توانید از غوطه وری درون استخر شنا جان سالم به در ببرید ، و جک هدفون در قسمت پایین گوشی دیگر وجود ندارد.
بیایید با بزرگترین آن تغییرات شروع کنیم: حذف جک هدفون. این اقدام جسورانه ای از سوی اپل است - اگرچه آن را "شجاعانه" در طول مراسم پرتاب نامید ، کمی زیاد بود ، و منجر به برخی از حافظه های ضمانت شده - و موردی شد که می تواند صنعت هدفون را به لرزه درآورد. از بین رفتن این پورت کاربران را در درجات مختلفی تحت تأثیر قرار خواهد داد: برای بعضی از افراد قبل از شروع روز کاری بیشتر از یک انقباض نخواهد بود ، زیرا آنها فقط از EarPods در جعبه آیفون استفاده می کنند - و مواردی که هنوز هم وجود دارند ، فقط با یک کانکتور Lightning. برای دیگران ، این یک ناراحتی خواهد بود ، زیرا باید در انتهای هدفون ، دانگل کوتاه سفید را به جک 3.5 میلی متر وصل کنید تا آنها را به درگاه لایتنینگ وصل کنید. در بررسی انجام شده بر روی سه رفت و آمد ، متوجه شدیم از بین 60 نفری که هدفون پوشیده اند ، 34 نفر از EarPods های همراه استفاده می کردند که اپل ارائه می دهد - با توجه به اینکه بسیاری از این افراد شاید از آیفون استفاده نمی کردند ، این رقم بالاتر از حد انتظار است.
از دست دادن جک هدفون نیز کسانی را که مایل به خرید یک جفت هدفون جدید برای استفاده با آیفون خود هستند ، به شدت محدود می کند ، با توجه به اینکه این روزها همه ما به آهنگ ها گوش می دهیم یا فیلم ها را در تلفن های خود تماشا می کنیم. مطمئناً می توانید هدفون های معمولی 3.5 میلی متری خریداری کنید ، اما پس از آن باید آداپتور را وصل کنید. اگر می خواهید چیزی به طور مستقیم سازگار باشید ، باید بلوتوث یا لایتنینگ را آماده کنید - و مدل های مناسبی برای خرید در آن دسته اخیر وجود دارد. AirPods یک اعلامیه سریع خدمات عمومی: برای دریافت صدا در آیفون 7 نیازی به خرید AirPod های اپل ندارید. سه نفر جداگانه به ما گفتند که وقتی اپل آنها را راه اندازی کرد ، این همان چیزی است که آنها فکر می کردند - این چیزی است که به زودی این برند باید آن را روشن کند.
آنها فوق العاده گران قیمت 159 دلار / 159 پوند / 229 دلار AU هستند ، و تمام کاری که آنها انجام می دهند قطع سیم از EarPods شما در جعبه است. کیفیت صدا به نظر نمی رسد خیلی بهتر باشد ، و اگرچه امکان ضربه زدن به یک غلاف برای فعال کردن سیری ، یا حذف یک Pod و صدای آن که فوراً متوقف شود ، خنک است ، اما واقعاً ارزش پول ندارد. به علاوه ، این واقعیت نیز وجود دارد که آنها ظریف ترین گوش ها به نظر نمی رسند - و اگر با متناسب بودن EarPods مبارزه می کنید ، این چیزها همیشه از بین می روند. آنها شارژ زیادی دارند ، با یک کیف حمل مغناطیسی خنک همراه هستند (که 24 ساعت شارژ را نیز اضافه می کند ، تا جایی که حتی در حین بررسی به عملکرد خودمان نزدیک نشده ایم) و شما را از سیم ها رها می کنند ... اما اینها بیشتر از لوازم جانبی مورد نیاز آیفون مانند طراحی مرجع دستگاههای بی سیم آینده اپل هستند.
بررسی کامل Apple AirPods ما را بخوانید شما می توانید آیفون 7 را در رنگ های متنوعی خریداری کنید ، اما رنگ بسیار مورد علاقه Space Grey برای این نسخه کاهش یافته است. شما محدود به طلا ، گل رز ، نقره ، سیاه ، جت سیاه یا قرمز هستید - و تنها از بین گزینه های طلای ، نقره ، طلا و گل رز فقط اپل بصورت رسمی فروخته می شود. آیفون قرمز جدیدترین افزودنی به رنگ است و با همکاری یک موسسه خیریه ایدز موسوم به (RED) ساخته شده است. ما بیش از یک هفته از زمان معرفی آن آیفون 7 پلاس قرمز استفاده کرده ایم و وقتی مردم متوجه رنگ شدند ، هیجان زیادی به دست آوردند. این هیجان اکنون اندکی از بین خواهد رفت ، به خصوص که مدلهای آیفون دیگر نیز با آن رنگ موجود است.


بررسی گوشی آیفون 11 پرو

بررسی گوشی آیفون 11 پرو

اپل تأیید کرده است که iOS 14 - بعدی بروزرسانی بزرگ نرم افزاری بزرگ این شرکت - بعداً در سال 2020 به آیفون 11 پرو عرضه خواهد شد.

آیفون 11 پرو آخرین آیفون اپل است که افراد را از ما می پرسد "واقعاً چه عوض شده است؟" این یک سوال منصفانه است زیرا بسیار شبیه به آیفون سال گذشته است. اما برای چند دقیقه از دوربین های جدید استفاده کنید و هر دو مورد سوال و نگاه کنجکاوی از شک و تردیدها به سرعت محو می شوند.

اپل تلاش زیادی را به دوربین عقب سه لنز خود کرد و سه لنز 12 مگاپیکسلی را ارائه می دهد که منظره ، تله فوتو و چشم اندازهای فوق العاده گسترده جدید را شلیک می کند. نیازی به تهیه نسخه پشتیبان از همه موارد در قاب گسترده ای نیست. همچنین ، همه دوستان ما از عدم قطع سر در عکس های پرتره قدردانی می کنند.

در همین حال ، "حالت شب" ، به بزرگترین شکایتی که در طول سالها از طرف کاربران آیفون شنیده ایم ، پرداخته است: عکس در کافه ها و رستوران های کم نور ، خیلی خوب به نظر نمی رسد - در کنار دوستان تبلیغ کننده تلفن اندرویدی آنها نیست. شرمنده! بررسی حرفه ای

خبر خوب: iPhone 11 Pro بهترین دوربین کم نور است که ما در یک تلفن آزمایش کرده ایم - هر تلفن. اپل با بهترین آنها روشن تر می شود و حالت شب آن بصورت خودکار اعمال می شود و رابط های سامسونگ ، هواوی و گوگل را در صدر قرار می دهد.

از نظر دوربین های جلوی بزرگ ، به نظر می رسد و به نظر می رسد فیلم در کلاس بهترین درجه ، با این حال ما بزرگترین جهش سالانه در دوربین جلوی 12MP کوچکتر از نظر فیزیکی پیدا کردیم. اکنون در 4K ضبط شده است و فیلم slo-mo را ضبط می کند. "Slofies" اپل بهترین کار را با موهای بلند و روان برای شلاق زدن به جلو و عقب انجام می دهد ، بنابراین باید در تست های خود خلاق شویم.

بنابراین بسیاری از آیفون 11 پرو مربوط به دوربین است ، اما کمی بیشتر وجود دارد. ما عمر باتری را به طرز چشمگیری بهتر از آیفون XS دیدیم - بیش از یک روز با استفاده سنگین رفته ایم. شما نیازی به Pro Max برای قدرت باتری آن ندارید. پوشش پشت مات آن زیبا تر به نظر می رسد و لغزنده تر احساس می شود ، اگر فوراً یک مورد آیفون 11 Pro را روی آن بچسبانید (که ما توصیه می کنیم) به اندازه wow نخواهد شد.

اگر می خواهید پیشرفته ترین آیفون را داشته باشید که با یک دست استفاده از آن آسان باشد ، iPhone 11 Pro 5.8 اینچی است. این احساس بسیار کوچکتر از آیفون 6.5 اینچی آیفون 11 پرو حداکثر و آیفون 6.1 اینچی است. از اندازه آن گول نزنید ، اگرچه از قیمت تلفن تله فوتو و OLED که فاقد سطح ورودی 11 است ، قیمت بالایی دارد.

از نظر ظاهری متفاوت از آیفون های قبلی نیست ، بنابراین توجیه قیمت ممکن است به نظر سخت باشد. اما اگر منتظر دریافت عکس ها و فیلم های بهتر از آیفون جدید هستید ، این همان است - و این مهمتر از ظاهر جدید یا 5G ، حداقل در سال 2019 است.


برند نوکیا

نوکیا زمانی بزرگترین شرکت تلفن در جهان بود. چگونگی تغییر زمان در سال 2020 شاهد حضور دوباره ای به عنوان پخش کننده اندرویدی میان رده بودجه و میان رده با چند گوشی پریمیوم برای اندازه گیری خوب هستیم. تلفن های نوکیا در واقع توسط شرکت فنلاندی HMD Global ساخته شده اند که مجوز استفاده از نام نوکیا را صادر کرده است. وقتی برای اولین بار در مورد این شراکت شنیدیم شک و تردید داشتیم ، اما ثابت شده است که بسیار عالی است - اکنون می بینیم که هر ساله چندین گوشی هوشمند نوکیا عالی را مرور می کنیم. این بدان معناست که اگر قلب خود را بر روی یکی تنظیم کرده باشید ، انتخاب گسترده ای از تلفن های نوکیا برای شما وجود دارد ، اما دامنه عظیم می تواند گیج کننده باشد. به همین دلیل است که ما هشت تلفن برتر نوکیا را برای اکثر افراد زیر رتبه بندی کرده ایم. ما هرکدام را کاملاً بررسی کرده ایم و جوانب مثبت و منفی را ذکر کرده ایم ، تا بتوانید بهترین نیازها و بودجه خود را در بهترین کیفیت و قیمت مشاهده کنید. تلفنهای نوکیا به علاوه همه از نرم افزارهای اندرویدی تمیز عالی و به روزرسانی های مکرر نرم افزاری بسیار شگفت انگیز برخوردار هستند ، بنابراین اگر می خواهید تلفنی بخواهید که سه سال خوب طول بکشد ، انتخاب کاملی هستند. ما هنوز نوکیا 8.3 5G را به تازگی بررسی نکرده ایم ، اما به نظر می رسد گزینه 5G مناسبی برای سال 2020 است. با استفاده از اسنپدراگون 765G در هیئت مدیره می تواند گزینه ارزانتری نسبت به سایر تلفن های Android 5G باشد. HMD گفت که قرار است حدود حدود ژوئن منتشر شود. HMD همچنین از گزینه های نوکیا 5.3 و نوکیا 1.3 ، میان رده و بودجه رونمایی کرد که امیدواریم در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرند و بدون شک در این نمودار برای جایگزینی برخی از مدل های قدیمی ظاهر می شود.

شرکت نوکیا (بومی نوکیا اویج ، به نام نوکیا ؛ فنلاندی: [oknokiɑ] ، انگلستان: / ɒnɒkiə / ، ایالات متحده: / ˈnoʊkiə /) یک شرکت فن آوری ارتباطات چند ملیتی فنلاندی ، فناوری اطلاعات و الکترونیکی مصرفی است که در سال 1865 تاسیس شد. دفتر مرکزی نوکیا در اسپو ، فنلاند ، در کلان شهر بزرگ هلسینکی قرار دارند. [4] در سال 2018 ، نوکیا تقریباً 103،000 نفر را در بیش از 100 کشور به کار گرفت ، در بیش از 130 کشور تجارت انجام داد و درآمد سالانه آن را حدود 23 میلیارد یورو اعلام کرد. [5] نوکیا یک شرکت محدود دولتی است که در بورس اوراق بهادار هلسینکی و بورس اوراق بهادار نیویورک قرار دارد. [6] این 415مین شرکت بزرگ جهان است که با درآمدهای سال 2016 مطابق با Fortune Global 500 اندازه گیری و در سال 85 در سال 85 به اوج خود رسیده است. [7] این یک جزء از شاخص بورس یورو استوکس 50 است

این شرکت طی 150 سال گذشته در صنایع مختلف فعالیت داشته است. این کارخانه به عنوان کارخانه تولید خمیر مزارع تأسیس شده و مدتها با لاستیک و کابل در ارتباط بوده است ، اما از دهه 1990 تمرکز خود را بر روی زیرساختهای ارتباطات بزرگ در ارتباطات ، توسعه فناوری و مجوزها انجام داده است. [10] نوکیا با کمک به توسعه استانداردهای GSM ، 3G و LTE (و در حال حاضر در 5G) کمک بزرگی به صنعت تلفن همراه کرده است و زمانی بزرگترین فروشنده جهانی تلفن های همراه و تلفن های هوشمند بود. پس از مشارکت با مایکروسافت و مبارزات بعدی بازار ، تجارت تلفن همراه آن توسط مایکروسافت خریداری شد ، [11] [12] مایکروسافت موبایل را به عنوان جانشین خود در سال 2014 ایجاد کرد. [13] بعد از فروش ، نوکیا شروع به توجه گسترده تری به مشاغل زیر ساخت های ارتباطات از راه دور و فن آوری های اینترنت اشیاء نمود ، که با واگذاری بخش نقشه نقشه Here و کسب آلکاتل لوسنت از جمله سازمان تحقیقاتی Bell Labs مشخص شده است. [14] این شرکت همچنین با واقعیت مجازی و سلامت دیجیتال ، دومی را نیز از طریق خرید وینینگ ها تجربه کرد. [15] [16] [17] [18] از آن زمان ، برند نوکیا از طریق توافقنامه صدور مجوز با HMD Global به بازار موبایل و تلفن های هوشمند بازگشت. [19] نوکیا همچنان یک مجوز بزرگ ثبت اختراع برای بیشتر فروشندگان بزرگ تلفن همراه است. [20] از سال 2018 ، نوکیا سومین تولید کننده تجهیزات شبکه در جهان است.