نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

به روز شده: بررسی دوربین Huawei P40 Pro Camera - عکس های عالی ، فیلم برجسته

لطفا توجه داشته باشید: در اکتبر 2020 ، پروتکل تست دوربین DXOMARK را به روز کردیم. نسخه 4 اکنون شامل آزمایشات پیش نمایش تصویر و طیف گسترده ای از صحنه های آزمایش جدید به عنوان بخشی از ارزیابی قابلیت اطمینان جدید ما است که توانایی دوربین را در ارائه کیفیت تصویر ثابت و فیلم ثابت در تمام سناریوهای عکسبرداری اندازه گیری می کند. ما این دستگاه را با استفاده از نسخه جدید 4 پروتکل آزمایش مجدداً آزمایش کرده و این بازبینی کاملاً به روز شده را ارائه داده ایم. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به مقاله ما در مورد پیش نمایش ، قابلیت اطمینان و سایر به روزرسانی های نسخه 4 پروتکل آزمایش دوربین DXOMARK مراجعه کنید.



Huawei’s P40 Pro جدیدترین گوشی هوشمند سطح بالای این شرکت است و از چیپ ست Kirin 990 5G ، صفحه نمایش 6.58 اینچی Full-HD + OLED با لبه های گرد و دوربین جلو دو بهره می برد. هواوی تمایل دارد از مدل های سری P برای به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری های دوربین موبایل این شرکت استفاده کند و P40 Pro کاملاً جدید ، دستگاه گل سرسبد سری P آن برای سال 2020 ، با مشخصات دوربین و ویژگی هایی که به نظر می رسد سخت ترین رقبا است ، تفاوتی ندارد. مطابقت دادن بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.
دوربین اصلی

دوربین اصلی با یک سنسور Quad-Bayer بسیار بزرگ 1 / 1.28 ″ 50MP ارائه می شود که خروجی تصویر 12 MP را تولید می کند. همانند سایر دستگاه های دارای سنسورهای مشابه ، از این پیکسل برای افزایش برد دینامیکی و قابلیت های کم نور استفاده می کند. لنز دارای دیافراگم f / 1.9 و فاصله کانونی معادل اسمی 23 میلی متر است. با این حال ، Huawei زمینه دید را به 27 میلی متر مرسوم تر می رساند. این تصمیم احتمالاً به منظور طراحی یک واحد دوربین نازک تر گرفته شده است ، اما همچنین باید به کاهش مصنوعات مانند نرمی گوشه و اعوجاج کمک کند. لرزش گیر نوری ، که به سختی می تواند در چنین حسگرهای بزرگ تصویر چالش برانگیز باشد ، روی صفحه نیز وجود دارد.
عکس گرفتن با Huawei P40 Pro جدید
دوربین فوق عریض

هوآوی مانند میت 30 پرو ، یک سنسور تصویر بزرگ و با وضوح بالا (40 مگاپیکسل 1 / 1.54) را در دوربین فوق عریض خود پیاده سازی می کند ، که با یک لنز سریع f / 1.8 همراه است ، باید یک تصویر عالی در نور کم ایجاد کند. کیفیت نقطه ضعف یک سنسور بزرگ در فوق العاده گسترده طراحی لنز است. طراحی لنزی که زاویه دید بسیار گسترده ای ایجاد کند و همچنان در بدنه نازک یک گوشی هوشمند گران قیمت جای بگیرد ، یک چالش است. به همین دلیل Huawei به مصالحه 18 میلی متری رضایت داد ، که نسبت به دوربین اصلی گسترده تر است ، اما به اندازه برخی از رقبا ، مانند آخرین دستگاه های سامسونگ و آیفون ها که به ترتیب لنزهای 12 و 13 میلی متری ارائه می دهند ، گسترده نیست. .

دوربین

دوربین تله P40 Pro با فناوری مشابه سال گذشته P30 Pro ارائه می شود. ماژول از نظر نوری تثبیت شده و از نوری تا شده برای دستیابی به ضریب بزرگنمایی نوری 5 برابر (معادل 125 میلی متر) استفاده می کند.
بزرگنمایی "fusion-of-fusion"

P40 Pro برای بزرگنمایی فقط به سخت افزار متکی نیست. مانند P30 Pro ، P40 Pro از سیستم های نرم افزاری استفاده می کند که هواوی آن را fusion دید-دید و AI RAW می نامد ، ترکیبی از بزرگنمایی دیجیتال نوری و الگوریتم که با فاکتور بزرگنمایی انتخاب شده سازگار است. فقط دوربین اصلی برای بزرگنمایی تا 2 برابر استفاده می شود. دوربین دور از 5 برابر و بیشتر طول می کشد. برای فاکتورهای بزرگنمایی میانی ، P40 Pro از الگوریتمی همجوشی استفاده می کند که داده های تصویر هر دو دوربین را با هم ترکیب می کند و چندین فریم RAW از دوربین اصلی و دوربینی را در یک قاب با وضوح بالا ادغام می کند ، سپس برای بزرگنمایی برش داده می شود.

برای جزئیات بهینه ، دوربین مداربسته 5x داده های تصویر را در مرکز قاب ضبط می کند. از داده تصویری تصفیه شده AI از دوربین اصلی برای پر کردن مناطق تصویر "گمشده" در اطراف لبه ها استفاده می کند. یک الگوریتم یادگیری عمیق جزئیات مربوط به الگوها و بافتهای خوب را بهبود می بخشد - این کاملاً چشمگیر است ، با توجه به اینکه فوکوس خودکار ، تعادل رنگ سفید و سایر پارامترهای تصویر هر دو دوربین همه باید برای نتایج خوب هماهنگ باشند.

در انتها ، دوربین قادر است با استفاده از ترکیبی از بزرگنمایی نوری و پردازش با وضوح فوق العاده که چندین فریم RAW را از دوربین مدار بسته دوربین جمع می کند ، به فاکتور بزرگنمایی 50 برابر برسد.
Huawei P40 Pro در آزمایشگاه DXOMARK
حالت بوکه با AI RAW و وضوح فوق العاده بهتر شده است

در حالی که P30 Pro از AI RAW فقط برای بزرگنمایی استفاده می کرد ، P40 Pro اکنون این فناوری را در بیشتر حالت های دوربین از جمله بوکه اعمال می کند. این بدان معناست که همانند عکسهای بزرگنمایی ، تصاویر بوکه از مدل جدید دامنه دینامیکی وسیع تری را ارائه می دهند. این دوربین با استفاده از سنسور 50 مگاپیکسل با وضوح بالا و الگوریتم با وضوح فوق العاده با قدرت AI RAW تصویری با فاصله کانونی معادل 54 میلی متر و ارائه جزئیات بسیار خوب تولید می کند. داده های گرفته شده توسط لیزر زمان پرواز (ToF) فاصله اشیا in موجود در صحنه را اندازه گیری می کند و سپس برای تأیید و تنظیم دقیق نقشه عمق اولیه که دوربین های اصلی و فوق عریض تولید می کنند ، مورد استفاده قرار می گیرد.
تعادل رنگ سفید و ارائه رنگ با حسگر چند طیفی بهبود یافته است

P40 Pro همچنین با یک سیستم تعادل رنگ سفید جدید همراه است که از یک شبکه عصبی مبتنی بر معناشناسی و روش های داده محور برای تعادل دقیق تر رنگ سفید استفاده می کند. این سیستم همچنین از یک سنسور چند طیفی کمک می گیرد که می تواند رنگ های خاص را با دقت بیشتری نسبت به سنسور تصویر اندازه گیری کند.
فوکوس خودکار با تشخیص فاز دوگانه در تمام پیکسل های فرعی

سیستم فوکوس خودکار جدید با تشخیص فاز دوگانه در تمام پیکسل های فرعی ارائه می شود و می تواند از همه پیکسل ها برای فوکوس خودکار استفاده کند. در نور کم ، سیستم همچنین از اطلاعات فاصله سوژه ای که سنسور لیزر ToF ضبط می کند استفاده می کند.

مشخصات اصلی دوربین:

    تنظیم دوربین چهارگانه ، از جمله سنسور ToF
    اولیه: سنسور 50MP 1 / 1.28 ((خروجی 12MP) ، لنز دیافراگم f / 1.9 با معادل 23 میلی متر (1x به عنوان 27 میلی متر تعریف می شود) ، پیکسل کامل Octa-PD ، OIS
    فوق العاده گسترده: سنسور 40MP 1 / 1.54 ، لنز دیافراگم f / 1.8 معادل 18 میلی متر ، PDAF
    Tele: سنسور 12MP 1 / 3.56 ، لنز دیافراگم f / 3.4 معادل 125 میلی متر ، PDAF ، OIS
    دوربین سنجش عمق سه بعدی ToF (78 درجه FOV)
    فلاش LED
    فیلم 4K ، 2160p / 60fps (2160p / 30fps تست شده) پیش فرض دوربین زاویه دید 1080P / 30fps است
    سنسور دمای رنگ چند طیفی

درباره آزمایشات دوربین DXOMARK: برای امتیاز دهی و تجزیه و تحلیل در بررسی دوربین گوشی های هوشمند ما ، مهندسان DXOMARK با استفاده از تنظیمات پیش فرض دوربین ، بیش از 3000 عکس آزمایشی و بیش از 2.5 ساعت فیلم را در محیط آزمایشگاه کنترل شده و در صحنه های طبیعی داخلی و خارجی ضبط و ارزیابی می کنند. این مقاله برای برجسته کردن مهمترین نتایج آزمایش ما طراحی شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد پروتکل تست دوربین DXOMARK ، اینجا را کلیک کنید. جزئیات بیشتر در مورد چگونگی امتیاز دهی به دوربین های تلفن هوشمند در اینجا موجود است.


Huawei P40 Pro دوباره بازدید کرد: آیا هنوز هم می خواهید آن را بخرید؟

Huawei P40 Pro به عنوان یک نقطه عطف در موفقیت گوشی های هوشمند Huawei به یادگار مانده است. پس از سالها سوارکاری بالا و کسب جایگاه در اختیار رهبران بازار ، اختلافات تجاری ایالات متحده و چین ثروت سری P را با یک سکه تغییر داد.

در بررسی Huawei P40 Pro ، ما از این گوشی به خاطر یکسری پیشرفت ها در سراسر کشور تمجید کردیم. از ترفندها گرفته تا سیستم دوربین بسیار عالی آن ، تا نمایشگر جدید 90 هرتز و طراحی ارگونومیک عالی. با این حال ، بسته سخت افزاری سطح بالا نمی تواند عدم وجود برنامه های Google و پشتیبانی API را متزلزل کند. انتخاب نرم افزار App Gallery نیز بسیار اندک بود و توصیه کردن به اکثر مصرف کنندگان را غیر ممکن می کند. به خصوص با قیمت 999 پوند / 999 یورو (1165 دلار پوند).

طی چند ماه گذشته بارها و بارها از Huawei P40 Pro بازدید کرده ام تا وضعیت برنامه را کاهش داده و به تنظیمات عالی دوربین اشاره کنم. بنابراین ، آیا تلفن هنوز هم بلند است؟ آیا انتقادات برنامه پرداخته شده است؟ آیا هنوز باید نیمه دوم سال 2020 هواوی P40 پرو بخرید؟


همچنین نگاه کنید به: بهترین تلفن های Huawei که اکنون می توانید خریداری کنید
چیزهای خوب
دوربین

دوربین مجدد Huawei P40 P40
اعتبار: Robert Triggs / Android Authority

Huawei P40 Pro هنگام عرضه به عنوان یکی از بهترین تیراندازها وارد بازار شد. بسته دوربین آن تا به امروز در نزدیکی بالای بسته باقی مانده است.

یکی از بزرگترین سنسورهای اصلی تصویر در صنعت ، بزرگنمایی پریسکوپ 5 برابر ، لنز زاویه باز با فوکوس خودکار و سنسور زمان پرواز برای بوکه ، بهترین نتایج را در تجارت ایجاد می کند. رنگ ، جزئیات و پرتره ها بسیار عالی هستند ، و شما برای هر نوع عکاسی به خوبی پوشیده شده اید. Huawei P40 Pro مسلماً دارای متنوع ترین بسته موجود در بازار است که از کیفیت تصویر بسیار مطلوبی در تمام دوربین های خود برخوردار است.

سنسور اصلی منحصر به فرد RYYB گوشی در نور کم نیز بدون داشتن زمان پردازش طولانی همراه با راه حل های نرم افزاری ارائه شده توسط رقبا ، عملکرد فوق العاده خوبی دارد. با این حال ، پردازش کم نور هواوی همیشه بهترین رنگ ها را تولید نمی کند. گوگل و حتی سامسونگ الگوریتم های کمی بهتری در مورد تولید مثل رنگ و تعادل رنگ سفید در تاریکی دارند.

    Huawei P40 Pro هنوز هم یکی از بهترین تلفن های دوربینی است که می توانید خریداری کنید.

با این وجود ، همانطور که دوربین Huawei P40 Pro عالی است ، سازگارترین بسته موجود در بازار نیست. برخی از تصاویر هنوز با رنگ قرمز کمی منتشر می شوند ، که مدتی است یک مشکل جزئی در دوربین RYYB است. تلفن نیز گاهی اوقات کمتر از نور قرار می گیرد ، اما این مشکلات قطعاً تصاویر شما را خراب نمی کند. به طور کلی ، بسته دوربین Huawei همچنان بزرگترین قرعه کشی P40 Pro است.

همچنین نگاه کنید به: Huawei P40 Pro در مقابل بهترین دوربین های تلفن
عمر باتری

سوپرشارژ Huawei P40 Pro Plus

باتری 4200 میلی آمپری Huawei P40 Pro ممکن است بزرگترین تجارت این روزها نباشد ، اما همچنان به راحتی طولانی ترین عمر باتری را در بازار ارائه می دهد.

P40 Pro همراه با برنامه (گاهی اوقات بیش از حد) تهاجمی هواوی و بهینه سازی نمایشگر ، شما را در یک روز استفاده کامل و اغلب در روز دوم می بیند. این درست است حتی در صورت استفاده از برنامه های بیشتر و بیشتر عکس گرفتن. اگرچه استفاده از داده های 5G می تواند باتری را کمی سریعتر تخلیه کند.

    دوام باتری دو روزه با شارژ سریع و بی سیم. چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

با این وجود تلفن فقط عمر باتری تمام روز را ارائه نمی دهد. پر از فناوری شارژ است تا در صورت کمبود آب مصرفی ، شما را سرگرم کند. شارژ 40 وات حتی در سن 120 وات فن آوری های شارژ از قبیل Oppo و Xiaomi برای سرعت رقابتی باقی می ماند. پشتیبانی از شارژ بی سیم 27 وات و شارژ بی سیم سریع و معکوس نیز نسبت به فناوری های ارائه شده توسط گوگل ، سامسونگ و اپل بسیار بالاتر است.

مرتبط: بهترین شارژرهای بی سیم: راهنمای خریدار
امنیت بیومتریک

بیومتریک اثر انگشت در فضای گوشی های هوشمند همه جا وجود دارد. با این حال ، حسگر نوری Huawei P40 Pro یکی از سریعترین و دقیق ترین سنسورها است. حداقل به تجربه من همراه با ویژگی های App Lock و Access Safe Huawei ، ایمن نگه داشتن پرونده ها و اطلاعات شما هرگز آسان نبوده است.

گنجاندن سنسور مادون قرمز و زمان پرواز در جلو قفل سریع و دقیق صورت را نیز ممکن می کند. این روش ایمن تر از بسیاری از گزینه های باز کردن قفل صورت فقط برای تصویر در بازار است. هرچقدر راحت تر از اسکنر اثر انگشت باشد و مطمئناً از امنیت بالاتری برخوردار است. من طرفدار این ترکیب امنیتی هستم و Huawei آن را بهتر از اکثر افراد اجرا می کند.
چیزهای خیلی خوبی نیست
ارگونومی

Huawei P40 P40 دوباره در برنامه ها بازدید کرد
اعتبار: Robert Triggs / Android Authority

من قصد دارم بدون بررسی اولیه ما در اینجا ، که P40 Pro را برای طراحی ارگونومیک خود ستایش کرده است ، مخالفت کنم. بعد از این همه ماه فقط نمی توانم با دست زدن به گوشی کنار بیایم. به همان زیبایی که طراحی به نظر می رسد ، تلفن برای سلیقه من بسیار ضخیم و سنگین است.

P40 Pro ضخامت 1.2 میلی متر و 29 گرم سنگین تر از P20 Pro و 0.6 میلی متر و 17 گرم نسبت به P30 Pro است. بسیار بزرگتر از Galaxy S20 Plus است. سری P از نظر ضخامت و وزن روند صعودی داشته است ، اما ترازوها با P40 Pro برای من خیلی دورتر شده اند. لبه های منحنی کمک می کند تا تلفن به راحتی قابل کنترل باشد ، اما من آمده ام که عمده جیبم را ناله کنم.

بله ، درست است که این ضخامت اضافه شده به قرار دادن دوربین عالی و باتری بزرگ کمک می کند. مسلماً یک معامله ارزشمند برای این ویژگی هاست. اما اگر به دنبال یک گوشی سبک و سبک هستید ، Huawei P40 Pro اینطور نیست.

برنامه ها

ماکرو Huawei P40 Pro Plus AppGallery

از زمان انتشار ماه آوریل سری P40 ، Huawei برای بهبود برنامه گالری و ابزارهای توسعه برنامه HMS Core خود تلاش کرده است. این شرکت همچنین Petal Search و دستیار سلیا خود را برای پر کردن خلا leftهای موجود در گوگل معرفی کرده است. تولید کننده مشتاقانه آمار و ارقام مربوط به درآمد کاربر و برنامه را برای جلا دادن به این فرورفتگی آشکار ارائه می دهد. اما آنچه واقعاً برای کاربران مهم است دسترسی به برنامه های مورد علاقه آنها است. از این لحاظ ، اکوسیستم هواوی همچنان کیسه ای مخلوط است.

App Gallery در جهت بهبود تلاش های خود گام برداشته است و تجربه مرور بهتری نسبت به سال گذشته را ارائه می دهد. با این حال ، یافتن بسیاری از محبوب ترین برنامه های صنعت همچنان یک تمرین در راه حل است و اغلب ناامید کننده است. حل و فصل برای برنامه های جایگزین و استفاده از برنامه های Google از طریق یک مرورگر وب اکنون راهی برای زندگی در اکوسیستم هواوی است.

بیشتر بخوانید: HMS چیست؟ هر آنچه در مورد اکوسیستم هواوی باید بدانید

Petal Search که به جستجوی برنامه ها از چندین منبع کمک می کند ، نشانه هایی از وعده را نشان می دهد. به سرعت در حال گسترش در زمینه های تصویر ، اخبار و سایر موارد جستجو است. با این حال ، به نظر می رسد Huawei در اینجا تا حدودی دوباره چرخ را اختراع می کند. ادغام با مدیر برنامه APKPure به افزایش انتخاب برنامه های سازگار کمک می کند ، اما هنوز به جای یک تجربه تصفیه شده ، مانند یک راه حل patchwork احساس می شود.

در نهایت ، این واقعیت باقی مانده است که شما هنوز هم نمی توانید هر برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید. بعضی اوقات کسانی که می توانید پیدا کنید به درستی کار نمی کنند زیرا به GMS نیز اعتماد دارند. به روز نگه داشتن برنامه ها از منابع مختلف نیز کمی خطرناک امنیتی است. این فقط سردردی است که اکثر کاربران ترجیح می دهند با آن کنار بیایند.

گیر اندروید 10

ما EMUI 11 beta هواوی را در P40 Pro اجرا کرده ایم که به مرور زمان خود را به بازارهای جهانی باز می کند. به طور کلی ، آخرین تکرار سیستم عامل Huawei’s به همان اندازه قبل بوده است. استفاده از انیمیشن های بهینه ، پیمایش اشاره با کشیدن ، بهبود ویژگی های نمایش همیشه روشن و منوهای تنظیم باریک ، لذتبخش هستند. اگرچه کاربران EMUI 10 از قبل می دانند که چه انتظاراتی از تجربه اصلی دارند. از نظر ویژگی ها ، فکر می کنم EMUI 11 یکی از بهترین نسخه های اندروید در اطراف است. اما من می دانم که ممکن است به سلیقه همه نرسد.

    یافتن برنامه ها بهتر از قبل است اما هنوز دردسر ساز است. کمبود اندروید 11 بر مشکلات می افزاید.

متأسفانه ، EMUI 11 به جای اندروید 11 مدرن تر ، روی اندروید 10 اجرا می شود. حتی اگر ویژگی های خود هواوی فراتر از بسته اصلی اندروید باشد ، EMUI 11 از همه آنچه Android 11 ارائه می دهد ، برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: عملی با Huawei EMUI 11: هنوز هم با طلاق Google کار می کنید

ما مطمئن نیستیم که این به معنای پشتیبانی طولانی مدت از Huawei P40 Pro یا سایر دستگاه های Huawei در این مورد است. چه زمانی ، دستگاه اندروید 11 یا اندروید 12 سال آینده را دریافت می کند؟ در مورد وصله های امنیتی در صورت بروز هرگونه مسئله اساسی یا حتی رفع به موقع برای موارد جزئی بیشتر ، چه می کنید؟

کمبود آخرین نسخه اندروید برای مشتریانی که خواهان جدیدترین ویژگی ها هستند و همچنین امنیت بیشتری دارند ناامید کننده است. این علامت اطمینان بخشی برای گوشی نیست که همچنان برچسب قیمت برتر را سفارش می دهد.
بررسی مجدد Huawei P40 Pro: آیا هنوز آن را خریداری می کنید؟

P40 Pro در زمان عرضه قطعه سخت افزاری بود. این بسته هنوز شش ماه بعد بسیار خوب ماندگار شد. سخت افزار این گوشی با داشتن درجه IP68 ، شارژ سریع بی سیم ، صفحه نمایش 90 هرتز و بسته دوربین بهترین کلاس ، تمام کارهایی را که ممکن است بخواهید انجام می دهد. Kirin 950 5G SoC با وجود سن و اجزای نسل قدیمی ، همچنان برای اکثر قریب به اتفاق وظایف نیز عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد. اگرچه بازی های سطح بالا کاملاً مطابق با رقابت نیستند.

در حالی که عملکرد چندان خوبی را از تلفن های جدید Snapdragon 865 Plus یا Mate 40 Pro هوآوی ارائه نمی دهید ، بقیه سخت افزارها در مقابل رقبای جدیدتر عمل می کنند. این فقط یک تلفن برای علاقه مندان به عکاسی نیست. متأسفانه ، به همان اندازه که تکرار مداوم و کسل کننده است ، وضعیت برنامه های GMS و Google همچنان در مورد یک تلفن هوشمند هوشمند بسیار مشهود و ناامیدکننده باقی مانده است. با این وجود ، اوضاع در مقایسه با اولین باری که تلفن راه اندازی شد ، بسیار ناچیز است.

    سخت افزار P40 Pro بسیار عالی باقی مانده است ، اما تنظیمات برنامه همچنان باید به خریداران احتمالی فکر کند.

بنابراین ، با تمام آنچه گفته شد ، آیا باید بیش از شش ماه پس از عرضه یک Huawei P40 Pro خریداری کنید؟ در زمان نوشتن مقاله ، می توانید گوشی را با قیمت 772 پوند / 650 یورو تحویل بگیرید و آن را به پیشنهادی بسیار جذابتر از قیمت عرضه اصلی تبدیل کنید. این به اندازه کافی نزدیک به جدیدترین نسخه 5G Samsung Galaxy S20 FE و 256 گیگابایت وان پلاس 8 پرو است که ارزش یک نگاه کردن را دارد. به طور کلی ، Huawei P40 Pro سخت افزار فوق العاده زیادی را برای قیمت ارائه می دهد ، اما وضعیت برنامه برای بسیاری همچنان یک معامله شکستن خواهد بود. همچنین این لزوماً در مقایسه با مارک هایی که سه سال جدیدترین به روزرسانی های اندروید را امیدوار می کنند ، خرید بسیار آینده نگرانه ای نیست.

اگر بخواهید اکوسیستم برنامه Google را بخواهید یا بخواهید ، وزن خود را برای خرید Huawei P40 Pro نشان می دهد. اگر می توانید با نقشه برداری ، ایمیل و گزینه های ذخیره سازی ابری و همچنین راه حل هایی برای نصب بازی های محبوب و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی زندگی کنید ، P40 Pro هنوز ارزش دیدن دارد. به خصوص اگر یکی از بهترین بسته های دوربین گوشی های هوشمند را دنبال کنید. احتمالاً ارزش این را دارد که چند هفته بدون Google زندگی کنید تا ببینید آیا می توانید از قبل با این تنظیم کنار بیایید. در غیر این صورت ، علی رغم اینکه تلفن در جاهای دیگر عالی است ، من به شما توصیه می کنم کاملاً واضح عمل کنید.

بررسی گوشی Huawei Y9s

HUAWEI Ultra
نمایش FullView

صفحه نمایش فوق العاده 6.59 اینچ HUAWEI Ultra FullView با نسبت 91٪ صفحه نمایش به بدنه 1 افقی بسیار گسترده و بدون شکاف را ارائه می دهد ، در حالی که نمایشگر FHD + 2340 * 1080 با 391PPI رنگ های واضح و روشن تری را به شما نشان می دهد .2 از یک نمایش گسترده تر و جذاب تر لذت ببرید تجربه ، از بازی ، پخش فیلم تا خواندن.
نمایش کامل Huawei y9s
هنر
روشنایی


با الهام از تغییر سایه و نور ، HUAWEI Y9s با 3 رنگ جذاب ارائه می شود ، رنگ پشت با نور تغییر می کند و در نگاه اول شما را برجسته می کند. بدنه شیشه ای صیقلی با طراحی قوس سه بعدی احساس آرام و راحتی را در دست شما ایجاد می کند.
جانبی سوار
اثر انگشت

اکنون قفل قفل تلفن شما در 0.3 ثانیه 3 می تواند با حسگر اثر انگشت پیشرفته جانبی نصب شود. به عنوان یکپارچه سازی دکمه پاور و حسگر اثر انگشت ، بیدار شدن با دستیار صوتی با فشار دادن طولانی دکمه و 3 ثانیه فشار دادن برای خاموش شدن دستگاه شما فقط 1 ثانیه طول می کشد.

48 مگاپیکسلی سه گانه
دوربین 5

دوربین اصلی 48MP بسیار تمیز جزئیات خوب و وضوح بلوری را در موقعیت های روزمره ضبط می کند ، همراه با یک دوربین Ultra Wide Angle 8MP و یک دوربین عمق 2MP ، دوربین های سه گانه عقب دستیار توانمند شما برای شاهکارهای برجسته عکاسی هستند.
48MP فوق العاده
دوربین AI

لنز اصلی 48 مگاپیکسلی با وضوح بسیار بالا می تواند عکس های شما را واضح تر و واضح تر کند ، در حالی که الگوریتم هوش مصنوعی برای تصاویر شما به طور م effectivelyثر به شما کمک می کند تا بهترین عکس ممکن را در هر عکس بگیرید.
دوربین هوش مصنوعی Huawei y9s 48mp
خیره کننده
حالت شب

سنسور نور برتر همراه با الگوریتم AI ، عکس های پایدار و واضح باورنکردنی در نور کم را ارائه می دهد. عکس های شب شما واضح تر ، روشن تر و خالص تر خواهند بود
حالت شب Huawei y9s خاموش حالت شب Huawei y9s روشن
120 درجه فوق العاده گسترده
لنز زاویه دار

در حال حاضر طیف گسترده ای از امکانات 120 درجه را می توان به راحتی با لنز زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی در HUAWEI Y9s نگه داشت. عکسهای کاملاً واضحی از رشته کوههای گسترده ، معماری باشکوه یا عکسهای گروهی بسیار جذاب در یک قاب بگیرید.
سلفی خودکار
دوربین پاپ آپ

دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی هنگام سلفی گرفتن در مدت زمان کوتاهی به طور خودکار ظاهر می شود و پس از اتمام کار نیز جمع می شود ، که به یک صفحه کاملاً کامل رسیده و پرتره شما را به روشی جالب ثبت می کند. در حالی که الگوریتم زیبایی AI به روزرسانی شده می تواند پرتره های شما را رتوش کند و بیشتر روی صورت شما تمرکز کند تا حتی در نور کم نیز بتوانید عکس های سلفی بی نظیری بگیرید.
دوربین پاپ آپ Huawei y9s دوربین پاپ آپ Huawei y9s
6 گیگابایت + 128 گیگابایت
ذخیره سازی بزرگ

با حافظه بزرگ 128 گیگابایتی تمام خاطرات فراموش نشدنی خود را حفظ کنید. فناوری فشرده سازی فایل فوق العاده EROFS سرعت انتقال را بسیار بهبود می بخشد و فضای ذخیره سازی را ذخیره می کند ، بنابراین می توانید بیشتر از آنچه دوست دارید حفظ کنید. در حالی که رم 6 گیگابایتی حتی با اجرای چندین برنامه به طور کارآمد عملکرد روان را تضمین می کند.

6 گیگابایت
رم
128 گیگابایت
رام
512 گیگابایت
ذخیره سازی قابل تمدید
4000 میلی آمپر ساعت
باتری قدرتمند

HUAWEI Y9s مجهز به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری می تواند از مکالمه مداوم 8 به مدت 40 ساعت ، پخش موسیقی به مدت 80 ساعت و پخش فیلم به مدت 9 ساعت پشتیبانی کند.
4000
Huawei y9s 4000mAh bg
Huawei y9s 4000mAh میلی آمپر ساعت
Kirin 710F ،
حق بیمه
کارایی

چیپست هشت هسته ای Kirin 710F بهبود یافته سرعت کارایی را افزایش داده و مصرف برق را کاهش می دهد. تلفن شما به راحتی کار می کند حتی اگر مشغول بازی های فشرده گرافیکی یا تماشای پخش جریانی مستقیم هستید.
پردازنده تک هسته ای
ارتقاance عملکرد
پیکان 75٪ 10 Huawei y9s Kirin 710F
پردازنده چند هسته ای
ارتقاance عملکرد
پیکان 68٪ 10 Huawei y9s Kirin 710F
عملکرد GPU
ارتقا دهید
پیکان 130٪ 10 Huawei y9s Kirin 710F
Huawei y9s Kirin 710F
EMUI9.1
زندگی با کیفیت

HUAWEI Y9s با پشتیبانی از EMUI 9.1 طراحی ساده تعاملی و توابع هوشمندی را برای استفاده آسان فراهم می کند ، مانند ارتباطات AI ، چاپ بی سیم ، کلون تلفن ، HUAWEI Share و غیره . در حالی که فناوری آنتن هوشمند اعمال شده در صحنه های کامل ، سیگنال قوی برای بازی و پخش فیلم را تضمین می کند.

خواندن تصادفی
عملکرد بهبود یافته است
11٪ 20
عملکرد سیستم
تسلط بهتر شد
27٪ 11
راه اندازی برنامه
سرعت بهبود یافته است
11٪
Huawei y9s EMUI 9.1

    نمایشگر FullView به سبک نمایش استاندارد با عرض باریک حاشیه و نسبت بالای صفحه به بدنه اشاره دارد. روش محاسبه نسبت صفحه به بدنه: منطقه AA / منطقه TP جلو.
    داده ها از آزمایشگاه های HUAWEI است.
    داده ها از آزمایشگاه های HUAWEI است. زمان واقعی باز کردن قفل بسته به شرایط واقعی استفاده ممکن است کمی متفاوت باشد.
    داده ها از آزمایشگاه های HUAWEI است.
    دوربین های سه گانه عقب شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین Ultra Wide Angle 8MP و یک دوربین عمق 2MP هستند.
    عکس های گرفته شده توسط تلفن های هوشمند بدون حالت شبانه را در تضاد قرار دهید.
    با کارت MicroSD که به طور جداگانه فروخته می شود ، تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است.
    پشتیبانی از تماس GSM.
    4000mAh یک مقدار معمولی است. بر اساس نتایج آزمایشات HUAWEI. عمر باتری به شرایط واقعی استفاده بستگی دارد.
    داده ها از آزمایشگاه های HUAWEI است. بهبود عملکرد نسبت به چیپست Kirin 659 است.
    داده ها از آزمایشگاه های HUAWEI است.

* ممکن است دسترسی برخی از ویژگی ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. تصاویر محصول و محتوای نمایش داده شده در صفحات فوق فقط برای مرجع ارائه شده است. ویژگی ها و مشخصات واقعی محصول (شامل ظاهر ، رنگ و اندازه به آنها محدود نمی شود) ، و همچنین محتوای نمایشگر واقعی (شامل پس زمینه ، رابط کاربر و نمادها) ، ممکن است متفاوت باشد.

** تمام داده های موجود در صفحات فوق مقادیر نظری است که توسط آزمایشگاه های داخلی HUAWEI از طریق آزمایشات انجام شده در شرایط خاص بدست آمده است. برای اطلاعات بیشتر ، به جزئیات محصول فوق الذکر مراجعه کنید. داده های واقعی ممکن است به دلیل تفاوت در محصولات جداگانه ، نسخه های نرم افزار ، شرایط برنامه و عوامل محیطی متفاوت باشد. همه داده ها منوط به استفاده واقعی هستند.

*** به دلیل تغییرات در زمان واقعی شامل دسته های محصول ، فاکتورهای تولید و عرضه ، به منظور ارائه دقیق اطلاعات ، مشخصات و ویژگی های محصول ، HUAWEI ممکن است تنظیمات زمان واقعی توصیف متن و تصاویر را در صفحات اطلاعات قبلی انجام دهد ، بنابراین که با عملکرد محصول ، مشخصات ، شاخص ها و اجزای محصول واقعی مطابقت دارند. اطلاعات محصول بدون اطلاع قبلی در معرض چنین تغییر و تنظیماتی است.

آیفون 12 دفتر خاطرات: عکس های شبانه ، و افکار اولیه درباره دوربین

من می توانم با یک آزمایش آزمایشگاهی ، معضل خود را برای انتخاب بین دوربین های iPhone 12 mini و iPhone 12 Pro Max انتخاب کنم. هر دو گوشی را بخرید. آنها را روی سه پایه سوار کنید تا اطمینان حاصل کنید که تراز مناسب پیکسل را می گیرم. در هر شرایطی عکس های آزمایشی بگیرید. محصولات 100٪ را مقایسه کنید.

اما در حال حاضر موارد کافی برای متقاعد کردن من وجود داشته است که تفاوت ها ، اگر کم باشد ، واقعی هستند. س forال برای من این است که آیا می توانم از پس اندازه Max برآیم.

یکی از پیاده روی های مورد علاقه من ، همراه با عکس در طول مسیر ، فرصتی برای کشف این موضوع فراهم کرده است. من iPhone 11 Pro خود را نیز به همراه داشتم ، بنابراین می توانم نتایج را مقایسه کنم

مقایسه بین آیفون 11 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس از نظر نتیجه نهایی کاملاً مهم نیست - من قبلاً می دانم که با تلفن سال گذشته با یکی از تلفن های جدید معامله خواهم کرد - اما به هر حال جالب است. با این حال ، بیشتر اوقات ، این یک آزمایش دستیابی مفید است.

از طرف نتایج ، آنچه من دریافتم این بود که تفاوت بین تلفن های قدیمی و جدید در اندازه های مشاهده وب تا حد زیادی قابل توجه نیست - اما با بررسی دقیق نشان داده می شود.

به نظر می رسد آیفون 12 پرو مکس به طور مداوم در حال افزایش میزان تماس با آیفون 11 پرو است ، اگرچه باید تأکید کنم که همه عکس های من دستی بوده اند ، بنابراین تفاوت های جزئی در قاب بندی می تواند آن را حساب کند. با این حال ، این ثابت بود: هیچ موردی وجود نداشت که تلفن قدیمی تر از تلفن جدید بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد.

هنگام گرفتن این عکسها کاملا تاریک بود - بسیار تاریک تر از آنچه که به نظر می رسد. من 100٪ مطمئن نبودم که بازتاب آب در خانه حتی نشان داده شود ، اما بسیار واضح است. می بینید که عکس آیفون 12 پرو مکس روشن تر است.

من امیدوارم که سنسور بزرگتر نویز کمتری ایجاد کند و خوشحال شدم که متوجه شدم این چنین است. با این حال ، این تفاوت نسبتاً ظریف است و فقط در 100٪ محصولات به وضوح نشان می دهد.

در این اندازه ها ، تفاوت زیادی با هم ندارند. با یک نگاه دقیق ، این یک داستان متفاوت است (آیفون 11 پرو سمت چپ):

از نزدیک به آسمان نگاه کنید ، از بالا سمت چپ ، و می توانید دانه قابل توجهی را در عکس آیفون 11 مشاهده کنید ، و یک آسمان بسیار صاف تر از آیفون 12 است. اما برای دیدن آن باید چهره خود را کاملاً به صفحه نزدیک کنید. .

حالا ، آیا این نوع تفاوت مهم است؟ برای 99.99٪ از عکسها ، حتی کمی. اما برای سفر ، جایی که ممکن است بخواهم یک کتاب عکس تهیه کنم یا یک چاپ بزرگ ایجاد کنم ، بله ، کمی. اطلاعات بیشتر در مورد این در بخش نتیجه گیری اولیه در پایان.
علاوه بر نویز کمتر ، جزئیات کمی بیشتر در عکس های آیفون 12 وجود دارد و این حتی گاهی در اندازه وب نیز نشان داده می شود.
افزایش قرار گرفتن در معرض مطمئناً نقشی را ایفا می کند ، اما تفاوت در جزئیات فراتر از آن است و من دوباره این را در طیف وسیعی از عکس ها یافتم.

این جزئیات اضافی از کجا می آید؟ من گمان می کنم این ترکیبی از سه عامل باشد.

اول ، لنز دیافراگم کمی بازتر به معنای ورود نور کمی بیشتر است ، بنابراین زمان های نوردهی ممکن است کمی کوتاه تر شود ، در نتیجه تصاویر واضح تر می شوند. با بررسی فراداده ، اختلافاتی که در زمان قرار گرفتن در معرض دیدم بسیار جزئی بود (به عنوان مثال 1/6 در مقابل 1/5 ثانیه در یک ، 1/9 در مقابل 1/8 ثانیه در دیگری) ، اما همه اینها کمک می کند.

دوم ، بهبود نسل در سنسور و فن آوری پردازش. سخت افزار به تدریج بهتر می شود و الگوریتم های پردازش تصویر اپل نیز به همین ترتیب.

سوم ، سنسور بزرگتر. هیچ راهی برای تعیین میزان نقش این بازی وجود ندارد ، اما مقایسه های علمی بیشتری که دیگران از 12 Pro در مقابل 12 Pro Max انجام می دهند ، قطعاً شواهد متقاعد کننده ای در مورد نقش آن ارائه می دهد.

من می توانم محصولات کنار هم بیشتر نشان دهم ، اما همه آنها دو مورد یکسان را نشان می دهند: کمی سر و صدا و کمی جزئیات بیشتر.
حالت های ترکیبی پرتره و شب

یک تفاوت عینی بین iPhone mini و iPhone Pro Max این است که مورد دوم برای اولین بار از حالت های ترکیبی Portrait و Night پشتیبانی می کند.

هم برای سوژه و هم برای عکاس سخت است که به مدت سه ثانیه کاملاً بی حرکت بماند ، بنابراین تصاویر از اولین تست من از کمی نرم تا غیر قابل استفاده متغیر است. من فکر می کنم واقعیت این است که شما هر دو باید در گرفتن نتایج خوب تلاش کنید - این ابزاری نیست که بتوانید به طور عادی از آن استفاده کنید. اما آنقدر مرا تحت تأثیر قرار داد که می خواهم بیشتر با آن بازی کنم.

تاری بیشتر پس زمینه؟

هر دو لنز دیافراگم بازتر و یک سنسور بزرگتر باید در عمق میدان کمتری منجر شوند و باعث افزایش میزان تاری تصویر در عکسهای عادی (حالت غیر پرتره) شوند.

آیا در عمل اینگونه است؟ من می گویم نه در بهترین حالت ، تا حدی کاملاً ناچیز. ساختمانهای پس زمینه را در این دو عکس مقایسه کنید (آیفون 11 سمت چپ):

تفاوت بارزتر در این عکسهای بسیار کم نور این است که دیافراگم بیشتر باعث کاهش زمان نوردهی می شود (1/13 در آیفون 11 ، 1/20 در آیفون 12) ، که تصویر واضح تری ایجاد می کند. منظور من این است که تنوع بیش از حد در این نوع عکس گاه به گاه وجود دارد که می تواند تفاوت ایجاد کند ، اما من باز هم به طور مداوم تفاوت های کوچکی را در زمان قرار گرفتن در معرض دیدم ، و هر چیز کوچکی کمک می کند.

دوباره می توانید نور روشن تر و جزئیات بیشتری را در کت مشاهده کنید.
آزار دهنده ترین خطای دوربین هنوز وجود دارد

بزرگترین نقطه ضعفی که با دوربین آیفون 11 پرو پیدا کردم بازتاب های داخلی است. اگر منابع نوری در نقطه روشن در تصویر وجود داشته باشد ، بازتاب ها واقعاً بد هستند. این مثالی است که من سال گذشته زدم. این یک قاب گرفتن از یک کلیپ ویدئویی بود ، اما همان چیزی که در عکس های ثابت دیده می شود.

همین مسئله در مورد iPhone 12 Pro Max نیز وجود دارد. به عکس بالایی نگاه کنید (برای راحتی بیشتر دوباره در زیر آورده شده است). دامنه دینامیکی واقعاً چشمگیر است. اما به آن رگه نوری در سمت راست تاج نگاه کنید. این یک بازتاب داخلی است که واقعاً عکس را خراب می کند. بسیار امیدوارم که اپل تاکنون این مشکل را برطرف کرده باشد.


اپل آیفون 12 و آیفون 12 مینی را معرفی می کند: عصر جدیدی برای آیفون با 5G

آیفون 12 و آیفون 12 مینی یک طراحی جدید زیبا همراه با ویژگی های نوآورانه از جمله A14 Bionic ، سیستم پیشرفته دوربین دوگانه و نمایشگر Super Retina XDR با پوشش جلوی Ceramic Shield را معرفی می کنند
آیفون 12 در رنگ های آبی ، قرمز ، سفید ، سبز و آلومینیومی مشکی تمام شده است.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی نوآوری های قدرتمند جدید و طراحی زیبایی را به بهترین گوشی هوشمند جهان ارائه می دهند.
کوپرتینو ، کالیفرنیا - امروز اپل از آیفون 12 و آیفون 12 مینی با فناوری 5G رونمایی کرد و دوران جدیدی را برای بهترین گوشی هوشمند جهان آغاز کرد. مدل های آیفون 12 که به تازگی طراحی شده اند از نمایشگرهای لبه به لبه Super Retina XDR برای داشتن یک نمایش درخشان تر ، غوطه وری و پوشش جلوی جدید Ceramic Shield بهره می برند که بزرگترین دوام را در آیفون ایجاد کرده است. A14 Bionic با طراحی اپل ، سریعترین تراشه در یک گوشی هوشمند ، هر تجربه را در آیفون 12 فراهم می کند و همراه با یک سیستم دوربین دوگانه پیشرفته ، ویژگی های جدید و قابل توجهی از عکاسی محاسباتی و بالاترین کیفیت فیلم در گوشی های هوشمند را ارائه می دهد. مدل های آیفون 12 نیز با ارائه شارژ بی سیم با قدرت بالا و اکوسیستم کاملا جدیدی از لوازم جانبی که به راحتی به آیفون متصل می شوند ، MagSafe را معرفی می کنند.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان آلومینیوم آبی.

طراحی جدید و بلند مرتبه آیفون 12 و 6.1 اینچی آیفون 12 مینی از نمایشگرهای لبه به لبه Super Retina XDR برای یک تجربه تماشای همه جانبه برخوردار است.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پنج رنگ زیبای آلومینیومی از جمله آبی ، سبز ، مشکی ، سفید و قرمز (PRODUCT) در دسترس خواهد بود. 1 پیش خرید آیفون 12 از جمعه 16 اکتبر آغاز می شود و از جمعه 23 اکتبر در دسترس است. آیفون 12 مینی برای پیش سفارش از جمعه 6 نوامبر و از جمعه 13 نوامبر در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

Greg Joswiak ، معاون ارشد بازاریابی در سراسر جهان برای اپل گفت: "ورود 5G آغاز دوره جدیدی برای آیفون است و ما خوشحالیم که با آیفون 12 و آیفون 12 مینی این قابلیت های چشمگیر را به مشتریان خود ارائه می دهیم." "ما یکبار دیگر مرزها را تحویل می دهیم تا پیشرفت های عکاسی محاسباتی باورنکردنی ، نمایشگرهای Super Retina XDR و بزرگترین جهش در دوام تاریخ آیفون را با جلوی جدید Ceramic Shield ارائه دهیم. آیفون 12 و آیفون 12 مینی که در دو اندازه عالی عرضه می شوند ، در یک فاکتور فرم جدید به همان زیبایی که از دوام بالاتری برخوردار است ، طراحی را به سطح جدیدی می رسانند و مشتریان را برای یافتن آیفون مناسب متناسب با سبک زندگی خود بیش از هر زمان دیگری آسان می کند.

    آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان آلومینیوم آبی.
    آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان آلومینیوم سبز.
    آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ مشکی آلومینیومی.
    آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ سفید آلومینیومی.
    آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان (PRODUCT) RED آلومینیوم.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان آلومینیوم آبی.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پنج رنگ زیبای آلومینیومی از جمله آبی ، سبز ، مشکی ، سفید و (PRODUCT) قرمز ارائه شده اند.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان آلومینیوم سبز.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پنج رنگ زیبای آلومینیومی از جمله آبی ، سبز ، مشکی ، سفید و (PRODUCT) قرمز ارائه شده اند.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ آلومینیومی مشکی.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پنج رنگ زیبای آلومینیومی از جمله آبی ، سبز ، مشکی ، سفید و (PRODUCT) قرمز ارائه شده اند.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ سفید آلومینیومی.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پنج رنگ زیبای آلومینیومی از جمله آبی ، سبز ، مشکی ، سفید و (PRODUCT) قرمز ارائه شده اند.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان (PRODUCT) RED آلومینیوم.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پنج رنگ زیبای آلومینیومی از جمله آبی ، سبز ، مشکی ، سفید و (PRODUCT) قرمز ارائه شده اند.

تجربه موفقیت 5G در iPhone
آیفون 12 و آیفون 12 مینی با یکپارچه سازی یکپارچه از سخت افزارهای کلاس جهانی و نرم افزارهای کلاس جهانی ، یک تجربه پیشرفته 5G را در مقیاس جهانی ارائه می دهند. 5G در آیفون دارای سرعت بهبودیافته برای بارگیری و بارگیری سریعتر ، پخش جریانی با کیفیت بالاتر ، بازی با پاسخگویی بیشتر ، تعامل در زمان واقعی در برنامه ها ، FaceTime با وضوح بالا و موارد دیگر است. همچنین مشتریان می توانند از اتصال سریع و ایمن لذت ببرند و نیاز به اتصال به نقاط اتصال Wi-Fi عمومی را کاهش دهند.

مدل های آیفون 12 با بیشترین باند 5G در هر تلفن هوشمند ، گسترده ترین پوشش 5G را در سراسر جهان ارائه می دهند. 2 مدل در ایالات متحده از موج میلی متر پشتیبانی می کنند ، نسخه فرکانس بالاتر 5G ، به آیفون 12 اجازه می دهد تا سرعت خود را حتی در مناطق پرجمعیت تا 4Gbps برساند. . مدل های آیفون 12 همچنین از حالت داده هوشمند (Smart Data) بهره می برند که با ارزیابی هوشمندانه نیازهای 5G و ایجاد توازن بین زمان ، سرعت و قدرت داده ها ، عمر باتری را افزایش می دهد.
Apple TV + بارگیری کتابخانه در آیفون 12.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی از یک تجربه پیشرفته 5G پشتیبانی می کنند ، سرعت بارگیری سریع تر ، پخش ویدئو با کیفیت بالاتر ، FaceTime در HD و موارد دیگر را امکان پذیر می کند.
A14 Bionic: رهبری بلامنازع در نوآوری و عملکرد
نسل های قبل از رقابت ، A14 Bionic اولین تراشه در صنعت گوشی های هوشمند است که با فرایند 5 نانومتری ساخته شده است. سریعتر و کارآمدتر از هر زمان دیگر ، A14 Bionic دارای سریعترین پردازنده و پردازنده گرافیکی تا 50 درصد در مقایسه با تراشه های سریع ترین گوشی های هوشمند است که تجربه های بازی با کیفیت کنسول ، عکسبرداری محاسباتی قدرتمند و موارد دیگر را امکان پذیر می کند ، در حالی که عمر باتری فوق العاده ای را ارائه می دهد. با افزایش محدودیت های یادگیری ماشین (ML) ، A14 Bionic دارای یک موتور عصبی 16 هسته ای - برای 80 درصد افزایش عملکرد - است که قادر به انجام 11 تریلیون عملیات در ثانیه است ، و حتی در شدیدترین مدل های ML نیز می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

طراحی با دوام و نمایش غوطه وری
طراحی جدید و برجسته 6.1 اینچی آیفون 12 و 5.4 اینچی آیفون 12 مینی به همان زیبایی که از دوام بالایی برخوردار است. 3 و آیفون 12 مینی کوچکترین ، باریک ترین و سبک ترین گوشی هوشمند 5G در جهان است که برای بسته بندی مجدد از آن استفاده شده است تمام فناوری آیفون 12 در اندازه ای کاملاً جمع و جور و در عین حال ارائه یک صفحه نمایش لبه به لبه کاملاً چشمگیر و بزرگ. هر دو مدل از طراحی جدید و براق تخت با محفظه آلومینیومی درجه هوافضا و همراه با پوشش جلویی Ceramic Shield ، که با افزودن مرحله جدید تبلور در دمای بالا و رشد بلورهای نانو سرامیک در ماتریس شیشه ، فراتر از شیشه است ، کاهش عملکرد 4x.4
نمای انباشته آیفون 12 و آیفون 12 مینی در پایان آلومینیوم آبی.
یک طراحی لبه تخت پیچیده ، جلوی جلوی Ceramic Shield را برای بزرگترین جهش دوام در آیفون معرفی می کند.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی از نمایشگرهای تمام صفحه Super Retina XDR برخوردار هستند که تا لبه ها کشیده می شوند و دارای مدیریت رنگ در سطح سیستم برای دقت رنگ در صنعت هستند. هر دو مدل نسبت کنتراست 2 میلیون به 1 برای سیاه پوستان واقعی و یک تجربه غوطه وری تماشای HDR برای فیلم با وضوح بالا ، عکس با جزئیات بیشتر و تقریباً دو برابر اوج روشنایی آیفون 11 ارائه می دهند.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی دارای درجه IP68 در صنعت برای مقاومت در برابر آب تا 6 متر تا 30 دقیقه هستند و در برابر نشت روزمره از جمله قهوه و نوشابه محافظت می شوند. 5
آیفون 12 در رنگ های سیاه ، سفید ، قرمز ، سبز و آبی نشان دهنده مقاومت در برابر آب است.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی دارای درجه IP68 در صنعت برای مقاومت در برابر آب هستند و در برابر نشت روزمره محافظت می شوند.
سیستم پیشرفته جدید دوربین دوگانه
آیفون 12 و آیفون 12 مینی ویژگی های قدرتمند عکاسی محاسباتی را دارند که توسط A14 Bionic و سیستم جدید دوربین دوگانه امکان پذیر شده است و تجربه بی نظیری از دوربین را به ارمغان می آورد که گرفتن بصری عکس یا فیلم کامل را از همیشه آسان تر می کند. این سیستم پیشرفته دوربین از دوربین Ultra Wide و یک دوربین Wide جدید با دیافراگم ƒ / 1.6 ، سریعترین در آیفون بهره می برد و 27 درصد نور بیشتر برای عکسها و فیلمهای کم نور شگفت انگیز تر فراهم می کند. عکاسی محاسباتی در مدل های آیفون 12 با حالت Night و عملکرد سریع تر Deep Fusion اکنون در همه دوربین ها - TrueDepth ، Wide و Ultra Wide - برای بهبود عکس ها در هر محیط به سطح بعدی رسیده است.

مشتریان عکس های روشن تر و کنتراست بهتری برای عکس های گرفته شده در تنظیمات کم نور با حالت Night و بافت بیشتر و سر و صدای کمتری در عکس های Deep Fusion تجربه می کنند. Smart HDR 3 از ML برای تنظیم هوشمندانه تعادل رنگ سفید ، کنتراست ، بافت و اشباع عکس برای تصاویر با ظاهری کاملاً طبیعی استفاده می کند.
سیستم دوربین دوگانه در آیفون 12.
سیستم جدید دوربین دوگانه در آیفون 12 و آیفون 12 مینی از دوربین Ultra Wide ، یک دوربین Wide جدید برخوردار است و حالت Night را به همه دوربین ها معرفی می کند.
آیفون 12 از اولین دوربینی برای فیلم برداری HDR با Dolby Vision بهره می برد و اولین و تنها دستگاه در جهان است که یک تجربه Dolby Vision را به پایان می رساند ، 6 به مشتریان امکان می دهد به راحتی فیلم های درجه سینما را ضبط ، ویرایش و به اشتراک بگذارند بومی در iPhone. درجه بندی Dolby Vision هنگام ضبط بصورت مستقیم پردازش می شود و در هنگام ویرایش ، چه در برنامه عکس و چه در iMovie ، پایدار می ماند. و پخش در آیفون 12 واقعاً واقعی تر از هر زمان دیگری در صفحه نمایش Super Retina XDR پیشرو در صنعت است. هر دو مدل هم اکنون دارای تثبیت بهبود یافته فیلمبرداری سینمایی ، حتی فیلم های سلفی واقعی تر با Dolby Vision و حالت شبانه Time-Lapse هستند که مدت زمان بیشتری را برای فیلم های واضح تر ، مسیرهای نور بهتر و نوردهی صاف تر را در سناریوهای کم نور ارائه می دهد. وقتی با سه پایه استفاده می شود.

    عکس حالت شب در فضای باز از انباری که در آیفون 12 شات شده است.
    عکس حالت شب در فضای باز از انباری که در آیفون 12 شات شده است.
    پرتره حالت شب از زن جوانی که روی آیفون 12 شلیک شده است.
    یک مدل از عکس که زیر لوسترها نشسته است.
    پرتره آیفون 12 داخلی با نور کم از یک زن جوان.

عکس حالت شب در فضای باز از انباری که در آیفون 12 شات شده است.
Deep Fusion از آموزش پیشرفته ماشینی برای پردازش پیکسل به پیکسل عکس های گرفته شده با آیفون 12 و آیفون 12 مینی استفاده می کند و وضوح و شفافیت را برای جزئیات و بافت بی سابقه در هر قسمت از عکس حفظ می کند.
عکس حالت شب در فضای باز از انباری که در آیفون 12 شات شده است.
دوربین جدید Ultra Wide با حالت Night در آیفون 12 و آیفون 12 مینی عکس های شگفت انگیز منظره در نور کم می گیرد.
پرتره حالت شب از زن جوانی که روی آیفون 12 شلیک شده است.
با حالت Night ، مشتریان تصاویر روشن تر و کنتراست بهتری را برای عکس های گرفته شده در تنظیمات کم نور تجربه می کنند.
یک مدل از عکس که زیر لوسترها نشسته است.
معرفی Smart HDR 3 به صورت هوشمند تعادل رنگ سفید ، کنتراست ، بافت و اشباع عکس را برای تصاویر کاملاً طبیعی در آیفون 12 و آیفون 12 مینی تنظیم می کند.
پرتره آیفون 12 داخلی با نور کم از یک زن جوان.
دوربین عریض در آیفون 12 و آیفون 12 مینی ، وضوح و وضوح جزئیات و بافت بی سابقه را در هر قسمت از عکس ، حتی در نور کم حفظ می کند.

لوازم جانبی جدید و ابتکاری با MagSafe

MagSafe شارژ بی سیم را برای یک تجربه بهتر و کارآمد بهبود می بخشد و یک اکوسیستم لوازم جانبی با قابلیت اتصال آسان را ارائه می دهد که به زیبایی مکمل مدل های آیفون 12 است. 7 MagSafe یک تجربه بی نظیر را به آیفون ارائه می دهد ، با مجموعه ای از آهن ربا در اطراف سیم پیچ شارژ بی سیم ، بهینه شده برای تراز و کارایی ، که کاملاً هر بار به آیفون متصل می شود. شارژرهای MagSafe با حداکثر توان 15 وات نیرو را تأمین می کنند ، در حالی که دستگاه های Qi را فعال می کنند. راه حل های شارژ شامل شارژر MagSafe و شارژر MagSafe Duo برای استفاده با آیفون و اپل واچ و همچنین کیف های سیلیکونی ، چرمی و شفاف جدید است که به راحتی در پشت آیفون گیر می کنند و کیف پول چرمی. مشتریان همچنین می توانند لوازم جانبی ابتکاری MagSafe را از تولید کنندگان شخص ثالث انتظار داشته باشند.

    یک گیف که نشان می دهد چگونه یک شارژر MagSafe به راحتی به پشت آیفون 12 متصل می شود.
    شارژر جدید MagSafe Duo برای آیفون و اپل واچ.
    کیف کیف چرمی MagSafe برای آیفون.

یک گیف که نشان می دهد چگونه یک شارژر MagSafe به راحتی به پشت آیفون 12 متصل می شود.
سیستم جدید ابتکاری MagSafe امکان شارژ بی سیم بدون درز ، پرقدرت و لوازم جانبی را دارد که به راحتی قابل اتصال است.
شارژر جدید MagSafe Duo برای آیفون و اپل واچ.
سیستم جدید ابتکاری MagSafe امکان شارژ بی سیم بدون درز ، پرقدرت و لوازم جانبی را دارد که به راحتی قابل اتصال است.
کیف کیف چرمی MagSafe برای آیفون.
سیستم جدید ابتکاری MagSafe امکان شارژ بی سیم بدون درز ، پرقدرت و لوازم جانبی را دارد که به راحتی قابل اتصال است.

دارای iOS 14
iOS 14 با روش های جدید برای شخصی سازی صفحه اصلی ، تجربه آیفون را از نو تصور می کند. ابزارک هایی که به زیبایی طراحی شده اند ، اطلاعات به موقع را در یک نگاه ارائه می دهند و می توانند در هر صفحه صفحه اصلی در اندازه های مختلف پین شوند. App Library فضای جدیدی است که به طور خودکار همه برنامه های کاربر را در یک نمای ساده و با پیمایش آسان سازمان می دهد. iOS 14 همچنین روش های جدیدی برای کشف و استفاده از برنامه ها با برنامه کلیپ ها ، به روزرسانی های قدرتمند برای ارتباط در Messages ، روش های سبزتر برای کاوش در شهرها با Maps و ویژگی های حفظ حریم خصوصی بیشتر برای شفافیت و کنترل بیشتر ارائه می دهد. 8

متعهد به محیط زیست
امروز ، اپل برای فعالیت های شرکت های جهانی از نظر کربن خنثی است و تا سال 2030 قصد دارد تأثیر صفر خالص آب و هوایی را در کل تجارت ، شامل تولید زنجیره های تأمین و تمام چرخه های عمر محصول داشته باشد. این بدان معنی است که هر دستگاه اپل فروخته شده ، از جمع آوری مواد ، تولید قطعات ، مونتاژ ، حمل و نقل ، استفاده از مشتری ، شارژ ، تا بازیافت و بازیابی مواد ، 100 درصد خنثی از کربن است. مدل های آیفون 12 با در نظر گرفتن محیط طراحی شده اند. برای اولین بار ، مدل های آیفون 12 از 100 درصد عناصر کمیاب خاکی بازیافتی در تمام آهن ربا ، از جمله دوربین جدید ، موتور Taptic و MagSafe و همچنین لوازم جانبی Apple’s MagSafe استفاده می کنند. اپل همچنین در حال حذف آداپتور برق و EarPods از بسته بندی آیفون ، کاهش بیشتر انتشار کربن و اجتناب از استخراج و استفاده از مواد گرانبها ، که بسته بندی های کوچکتر و سبک تری را امکان پذیر می کند ، و اجازه می دهد تا 70 درصد جعبه های بیشتری را روی پالت حمل کنید. در مجموع ، این تغییرات باعث کاهش بیش از 2 میلیون تن انتشار کربن در سال خواهد شد که معادل حذف سالانه 450،000 اتومبیل از جاده است.
قیمت و در دسترس بودن

    آیفون 12 و آیفون 12 مینی به ترتیب با قیمت 799 و 699 دلار در مدل های 64 گیگابایتی ، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در دو رنگ آبی ، سبز ، سیاه ، سفید و (PRODUCT) RED در دسترس خواهد بود. همچنین مشتریان می توانند آیفون 12 را با قیمت 22.87 دلار در ماه یا 549 دلار با تجارت و آیفون 12 مینی با قیمت 18.70 دلار در ماه یا 449 دلار با تجارت از apple.com ، در برنامه Apple Store و در مکان های Apple Store تهیه کنند. 9 iPhone 12 و آیفون 12 مینی نیز از طریق نمایندگی های مجاز فروش اپل در دسترس هستند و شرکت های مخابراتی را انتخاب می کنند (قیمت ممکن است متفاوت باشد).

مشتریان در استرالیا ، چین ، آلمان ، ژاپن ، انگلیس ، ایالات متحده و بیش از 30 کشور و منطقه دیگر می توانند آیفون 12 را از ساعت 5 صبح PDT جمعه ، 16 اکتبر و با در دسترس بودن از جمعه ، اکتبر پیش خرید کنند. 23. آیفون 12 مینی برای شروع پیش سفارش در 5 صبح PST روز جمعه 6 نوامبر و در دسترس بودن از جمعه 13 نوامبر در دسترس خواهد بود.

    آیفون 12 از جمعه 30 اکتبر در هند ، کره جنوبی و بیش از ده کشور و منطقه دیگر در دسترس خواهد بود.

    شارژر MagSafe ، کیف پول چرمی با MagSafe و کیف سیلیکونی آیفون 12 و کیف شفاف از جمعه ، 16 اکتبر در دسترس خواهند بود. کیف چرمی iPhone 12 از جمعه ، 6 نوامبر در دسترس خواهد بود. شارژر MagSafe Duo و آستین چرمی دیرتر در دسترس خواهند بود تاریخ.

    از طریق برنامه به روزرسانی آیفون اپل ، مشتریان در ایالات متحده می توانند آیفون 12 و آیفون 12 مینی را با محافظت از AppleCare + دریافت کنند ، شرکت مخابراتی خود را انتخاب کنند (بدون قرارداد خدمات چند ساله مورد نیاز است) و هر سال امکان ارتقا به آیفون جدید را دارند. برنامه به روزرسانی آیفون برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی در سایت apple.com و Apple Store در ایالات متحده با پرداخت ماهانه از 35.33 دلار در دسترس است.

    مشتریانی که در ایالات متحده انتخاب می کنند با اقساط ماهانه Apple Card پرداخت کنند یا از طریق برنامه iPhone Upgrade به آن ملحق می شوند یا آن را ارتقا می دهند ، می توانند از برنامه Apple Store در آیفون خود استفاده کنند تا قبل از ساعت 9 شب برای پیش سفارش آیفون 12 آماده شوند. PDT در روز پنجشنبه 15 اکتبر از روز دوشنبه ، 2 نوامبر ، مشتریان می توانند برای پیش خرید آیفون 12 مینی تا ساعت 21 آماده شوند. PST در روز پنجشنبه ، 5 نوامبر.

    برای مدت محدودی ، مشتریان واجد شرایط که iPhone ، iPad ، iPod touch ، Apple TV یا Mac جدید را خریداری می کنند می توانند یک سال + TV Apple را به صورت رایگان و سه ماه Apple Arcade را به صورت رایگان و 10 ماه لذت ببرند.

    Apple One ساده ترین راه برای بدست آوردن بسیاری از سرویس های اشتراک اپل با ارزش عالی است ، بنابراین مشتریان می توانند طرحی را انتخاب کنند که برای آنها یا کل خانواده آنها مناسب باشد. مشتریان می توانند از پاییز امسال برای Apple One ثبت نام کنند.

مشتریان می توانند همان خدمات خرید و پشتیبانی عالی را در apple.com و در مکان های فروشگاه Apple پیدا کنند. مشتریان می توانند از متخصصان اپل برای خرید کمک بگیرند ، گزینه های تأمین مالی ماهانه را انتخاب کنند ، با دستگاه های واجد شرایط تجارت کنند و از خدمات پشتیبانی و تحویل بدون تماس یا وانت Apple Store استفاده کنند. مشتریان توصیه می شوند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات بهداشتی و ایمنی و خدمات موجود در فروشگاه محلی خود ، apple.com/retail را بررسی کنند.

    مشتریان در ایالات متحده می توانند دستگاه واجد شرایط خود را برای دریافت کارت هدیه اپل یا اعتبار فوری نسبت به خرید جدید خود معامله کنند. اگر دستگاه واجد شرایط اعتبار نباشد ، اپل آن را به صورت رایگان بازیافت می کند.

    مشتریان در ایالات متحده هنگام خرید مستقیم از Apple با Apple Card 3 درصد Daily Cash را پس می گیرند. و هنگامی که آنها اقساط ماهانه Apple Card را انتخاب می کنند ، می توانند به مرور زمان و بدون بهره پرداخت کنند

    مشتریان می توانند ضمانت محدود خود را با AppleCare + تمدید کرده و از محافظت در برابر آسیب های تصادفی یا AppleCare + با سرقت و از دست دادن برخوردار شوند و به صورت پشتیبانی 24 ساعته و 7 ساعته به پشتیبانی فنی دسترسی دارند

    هر مشتری که آیفون را از اپل خریداری می کند می تواند از یک جلسه آنلاین آنلاین رایگان با یک متخصص اپل لذت ببرد تا به آنها کمک کند همه کارهای شگفت انگیز را که می توانند با آیفون جدید خود انجام دهند کشف و کشف کند.