نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی هوآوی میت 30 پرو | بخش سوم

جایی که Mate 30 Pro هنوز موفق می شود در اوج بماند حالت شب است. برخلاف بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار ، شما را مجبور به گرفتن حالت متفاوت برای گرفتن عکس های عالی در نور کم نمی کند ، و هنگامی که حالت اختصاصی شب را روشن می کنید ، دامنه دینامیکی غیر واقعی را ضبط می کند ، حتی اگر دقت رنگ آن همیشه مناسب نباشد. .


همچنین لازم به ذکر است ، برخلاف Sony Xperia 5 ، که باعث می شود تصاویر شب هنگام تصاویر گرفته شده در شب به نظر برسند ، Mate 30 Pro آنها را بسیار زیباتر می کند ، که ممکن است به مذاق همه خوش نیاید.

در مورد ویدئو ، این دوربین تا 4K 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری می شود و با OIS در لنزهای عریض و تله ، به طور خارق العاده ای در کنار هم قرار می گیرد. گسترده ترین "دوربین سینما" به اندازه دوربین های Mate 20 Pro یا Galaxy Note 10 فوق العاده گسترده نیست ، اما همچنین دارای یک اعوجاج فوق العاده گسترده GoPro-esque نیست و عملکرد مناسبی در زمینه مدیریت سر و صدا دارد.


کیفیت فیلم در شرایط نوری تحت تأثیر قرار می گیرد و گرچه در تاریکی با استانداردهای DSLR یا دوربین بدون آینه عالی نیست ، اما سایر تلفن های هوشمند را دستی عقب می برد.


همچنین ضبط حرکات آهسته با سرعت 7680 فریم در ثانیه با سرعت 720p بسیار کم است - یک ترفند مهمانی مهمانی در صورت همراه بودن با فندک و شگفتی فناوری در شرایط روشن ، اما در اکثر محیط ها بسیار کند است ، و عملاً زمان را کاملاً متوقف می کند.


در همین حال ، دوربین جلو عکس های سلفی را با وضوح 32MP یا فیلم با کیفیت 1080p 30fps می گیرد. کیفیت عکس عالی است و در حالت عمودی به خوبی کار می کند ، اما بدون فوکوس خودکار یا ضبط 4K ، به اندازه دوربین گلکسی S10 سامسونگ یک دوربین سلفی همه کاره نیست.

رابط و قابلیت اطمینان

اندروید 10 اما فاقد برنامه ها و سرویس های Google است

با EMUI 10 پوشانده شده است

شامل یک ویژگی مفید ردیابی چشم است

Huawei Mate 30 Pro با استفاده از اندروید 10 ، به همان اندازه که همه چیز به دست می آید از آینده در برابر آن محافظت می کند - یا حداقل باید می بود. بدون فروشگاه Google Play ، پشتیبانی از برنامه وحشتناک است. فروشگاه خود هوآوی ، AppGallery ، فاقد همه برنامه های کلیدی مورد استفاده امروز است ، از جمله WhatsApp و هر برنامه بانکی در انگلیس ، و پرونده های جانبی همیشه با خطر همراه است.


در بیشتر اوقات با تلفن ، فروشگاه Google Play را بصورت جانبی فعال کرده بودیم و صادقانه گفتم ، این تجربه بدون نقص بود. با این حال ، در زمان ما بدون فروشگاه Play و سایر برنامه های Google ، این یک نمایش ترسناک بود. همتایان وب چندان یکپارچه نیستند ، و راه حل های شخص ثالث به ندرت برای هر کسی که فقط خدمات Google را کار می کند ، بصری است.


در مورد بقیه رابط ها ، این EMUI 10. این شرکت است. در مقایسه با EMUI 9 ، به UI هوآوی یک لک تازه رنگ ، منوی ساده داده شده است و می توانیم تأیید کنیم ، ظاهر بهتری دارد.

از ویژگی های جدید اختصاصی Mate 30 Pro می توان به نظارت بر چشم اشاره کرد که در صورت عدم تمایل تلفن ، چرخش خود را به صورت پهلو متوقف می کند ، اطمینان حاصل شود که با جهت گیری چشم شما همگام می شود و مانند یک رویا کار می کند.

این تلفن همچنین دارای دو کنترل حرکت عجیب و غریب است - دست خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید و یک مشت بگیرید تا عکس بگیرید یا برای پیمایش به بالا و پایین بروید.


پیمایش یکی کاملاً بی معنی است ، اما ژست عکس از صفحه نمایش منطقی است ، با توجه به این واقعیت که Mate 30 Pro نمی تواند با استفاده از فشارهای سنتی دکمه ولوم + پاور ، عکس صفحه بگیرد (به هر حال دکمه های تنظیم صدا ندارد). خوشبختانه ، این ویژگی (مشت ... شلیک؟) به خوبی کار می کند ، اما به لطف KnuckleSense Huawei ، معرفی شده در P8 ، یک ضربه دو ضربه ای با یک بند نیز وجود دارد.

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز کاملاً کار کرده و به سرعت قفل تلفن را باز می کند ، اگرچه ویژگی پیشرفته باز کردن قفل صورت Mate 30 Pro اغلب آن را شکست می دهد ، سنسورهایی که در ناچ قرار دارند بسیار عالی عمل می کنند و امنیت بهتری نسبت به دوربین استاندارد دوربین سلفی دارند باز کردن قفل

همچنین لازم به ذکر است ، Mate 30 Pro با H Penua Huawei کار می کند ، تا 4096 سطح حساسیت به فشار را پشتیبانی می کند. این مفید است اگر به هر حال یکی را تحویل می گرفتید ، با این حال ، قلم M به طور جداگانه فروخته می شود و به اندازه S Pen سامسونگ در UI یکپارچه نیست ، بنابراین برای دور کردن یک معتاد به قلم کافی نیست از گلکسی نوت 10 پلاس.


عملکرد و مشخصات

چیپ ست برتر Kirin 990

8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی

Huawei Mate 30 Pro با چیپست Kirin 990 7 نانومتری همراه با 8 گیگابایت رم عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد ، مخصوصاً در مورد بازی.


هسته های اضافی GPU به این معنی است که فریم های کمتر از Huawei P30 Pro کاهش می یابد و حالت بازی اصلاح شده EMUI 10 با صفحه های منحنی Mate 30 Pro ، با محرک های L و R که می توانند فعال شوند ، کاملاً بهره می برد.


این موارد هنگام بازی در جهت افقی در سمت چپ و راست صفحه نمایش منحنی ظاهر می شوند و قابل تغییر و پاسخگویی هستند و ارزش فراتر از طراحی va-va-voom را به مگا منحنی های Mate 30 Pro اضافه می کنند.


فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی تلفن نیز بسیار زیاد است ، اگرچه دقیقاً همان چیزی است که با توجه به قیمت آن انتظار می رود و یک اسلات کارت حافظه نانو نیز برای تکمیل آن وجود دارد.


نوع 5G این گوشی در دسترس است ، اما فقط در بازارهای خاصی وجود دارد و ما نمی توانیم از این محصول برای این بررسی استفاده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد