نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی هوآوی میت 30 پرو | بخش چهارم

حکم
Huawei Mate 30 Pro یک قربانی شرایط و یک تلفن تلخ و شیرین برای بررسی است - عالی ، اما با یک نقص مهلک. این بی عیب و نقص نیست - صدای کم صدا را از دست می دهیم ، اما همه چیز دیگری که در این مورد وجود دارد حداقل عالی است و قابلیت های عکاسی در نور کم آن برای یک گوشی فوق العاده است.

با این گفته ، توصیه به هر کسی که در منطقه Google Play Store مانند انگلستان یا استرالیا زندگی می کند نیز عملاً غیرممکن است.

همچنین با قیمت 899.99 پوند / 1500 دلار استرالیا (حدود 1200 دلار) ارزان نیست ، و این باعث می شود که از دست رفته یک قسمت اصلی از هر تلفن هوشمند - یک تجربه برنامه صالح - نباشد.
این برای کیست؟
علاقه مندان که مخالف برنامه های کنارگذاشتن و Google-haters نیستند ، می توانند با Mate 30 Pro به خوبی کنار بیایند. اگر آماده سرمایه گذاری در آن هستید ، به شما پاداش می دهد با یکی از بهترین دوربین های گوشی هوشمند شناخته شده برای انسان ، طراحی خیره کننده و باتری با دوام فوق العاده.
آیا باید آن را بخرید؟
متاسفانه احتمالاً نه حداقل تاکنون دسترسی به فروشگاه Play به تلفن احیا نشده است.

Mate 30 Pro برای علاقه مندان جدی و با داشتن اندکی پول کافی ، از گزینه های گران قیمت است. اما اگر به دنبال یک تلفن بدون Google هستید ، هیچ تلفن اندرویدی دیگری که از چشم بینای بزرگ G رد شود نمی تواند سرعت 7680 فریم در ثانیه را با آن کند کند.
رقابت
چندین گزینه قوی برای Huawei Mate 30 Pro وجود دارد - گزینه های بدون مشکل نرم افزاری این تلفن. در زیر سه مورد اصلی را پیدا خواهید کرد.

Huawei P30 Pro
Huawei's P30 Pro هنوز نیمی از سال عرضه از یک دوربین دوربین خارق العاده است و دارای بزرگنمایی نوری قدرتمندتر از Mate 30 Pro و اکثر ویژگی های اصلی آن - شارژ بی سیم معکوس ، فناوری 40W SuperCharge و دوام عالی باتری است.

همچنین به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر است و با پشتیبانی از فروشگاه Play که Huawei تضمین کرده است ، قرار است یک تجربه برنامه عالی را در جایی ارائه دهد که Mate 30 Pro در حال حاضر نمی تواند.
آیفون 11 پرو مکس
برای هر کسی که به Mate 30 Pro فکر می کند زیرا با سرویس های Google روی آن کار نمی کند ، iPhone 11 Pro Max یک گزینه عالی با همان نوع تنظیم دوربین است - گسترده ، فوق العاده گسترده و تله.

با استفاده از iOS ، یک اکوسیستم گران قیمت و البته بسته ارائه می شود ، اما پشتیبانی برنامه در محدوده iOS اپل استثنایی است.
Samsung Galaxy Note 10 Plus
سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس هم بهتر و هم بدتر از میت 30 پرو است. این یک ورودی قلم بهتر ، یک نمایشگر بهتر و یک نمایش واضح است - دسترسی به فروشگاه Play. همانطور که گفته شد ، Mate 30 Pro قابلیت تصویربرداری بهتری را به ویژه در شب ارائه می دهد ، نیازی به ذکر نیست که سرعت شارژ بهتر و طول عمر باتری نیز بیشتر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد