نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی هوآوی میت 40 پرو | بخش اول

عادت ما

Huawei Mate 40 Pro یکی از بهترین گوشی ها از نظر سخت افزاری است - دوربین های آن عکس های باورنکردنی می گیرند ، صفحه نمایش آن عالی است و به لطف صفحه نمایش خمیده و ساختاری باریک در دست احساس فوق العاده ای می کند. فقط شرم آور است که این نرم افزار تلفن را خیلی بد خراب می کند. کمبود برنامه های Google ، به ویژه فروشگاه Play ، به این معنی است که شما نمی توانید در این دستگاه کارهای زیادی انجام دهید - شما نمی توانید از اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، یا بسیاری از بازی های مورد نظر خود را انجام دهید ، یا به راحتی در یک شهر حرکت کنید . قیمت هم کمی بالا است.


برای

دوربین های خارق العاده

طراحی عالی

باتری با دوام طولانی

در برابر

لیست برنامه های محدود

قیمت بالا

برش دوربین سلفی بزرگ

بررسی دو دقیقه ای

یک روز می توانیم بررسی تلفن Huawei را بدون مطرح کردن "مشکل برنامه" آغاز کنیم - اما این بررسی Huawei Mate 40 Pro آن روز را مشخص نمی کند.


ممنوعیت Huawei در اواسط سال 2019 ، که منجر به ایجاد برنامه های Google - به ویژه قابل توجه Play Store ، جایی که برنامه های خود را در آن می گیرید - در تلفن های آینده این شرکت در دسترس نیست ، از همان زمان مانند هر ابر تلفن تاریکی روی ابر هوا تاریک است.

یک سال و نیم از اعمال این ممنوعیت ، Huawei با AppGallery خود گام برداشته است ، اما مطمئناً کافی نیست - و وقت ما با Mate 40 Pro گواه این واقعیت است.


Huawei Mate 40 Pro از نظر سخت افزاری رده دوم نیست ، اما با توجه به کمبود برنامه های کاربردی AppGallery - استفاده از آن به عنوان تلفن هوشمند روزمره برای شما دشوار خواهد بود - در واقع هیچ یک از موارد اجتماعی وجود ندارد سیستم عامل های رسانه ای که شما به آن عادت کرده اید ، اکثر بازی های برتر غایب هستند و به جای سرویس های نام خانوادگی ، بسیاری از ما همیشه از Netflix ، Spotify ، برنامه های ویرایش Adobe و موارد دیگر استفاده می کنیم - Huawei کمتر کاربرد دارد جایگزین، گزینه ها.

Huawei’s AppGallery تعداد اندکی برنامه دارد و حتی ممکن است برخی از آنها را بشناسید - Tiktok ، Snapchat ، خرید آمازون ، Tinder و Telegram در میان آنها - اما تقریباً منطبق بر گستردگی فروشگاه Play نیست. برخی از تلاش ها برای جایگزینی وجود دارد - به عنوان مثال TomTom GO برنامه نقشه برداری توصیه شده است ، اما فقط دارای ناوبری رانندگی است ، پس از یک آزمایش رایگان هزینه دارد و استفاده از آن بسیار کند است.


اگر می توانید از مشکل برنامه بزرگ تلفن عبور کنید ، ممکن است به سنگ فرش دوم برسید: قیمت آن. Huawei Mate 40 Pro با کمترین میزان ذخیره سازی آیفون 12 Pro Max یا بالاترین میزان ذخیره سازی Samsung Galaxy S20 Plus در انگلیس قیمت دارد ، با این وجود کمبود برنامه باعث جذابیت آن در مقایسه با هر دو مورد می شود.


شرم آور است که تلفن این دو مشکل را دارد ، زیرا اگر بتوانید از هر دو گذشته عبور کنید ، احتمالاً بهترین تلفن سال را از نظر سخت افزاری مستقیم پیدا خواهید کرد.


Huawei Mate 40 Pro احساس خوبی در دست دارد. طراحی آن با ساندویچ شیشه ای و پر از آلومینیوم در لمس بسیار عالی است و با انحنای روان صفحه در لبه های آن احساس افزایش می یابد. دکمه های کناری در موقعیت هایی قرار دارند که به راحتی قابل دسترسی هستند و با توجه به اندازه صفحه نمایش ، گوشی سبک و لاغرتر از آنچه انتظار داریم احساس می شود (البته مطمئناً تلفن جمع و جوری نیست).

با توجه به اینکه این گوشی هواوی است ، احتمالاً مورد خاصی وجود دارد که شما به آن علاقه خاصی دارید: و بله ، عملکرد دوربین در اینجا خارق العاده است. برای جزئیات جزئیات بیشتر ، به بخش "دوربینهای" ما بروید ، اما داستان کوتاه ، تلفن عکسهای عالی می گیرد ، به ویژه عکسهای پرتره ، تصاویر بزرگنمایی شده و عکسهای کم نور. اگر این عملکرد دوربین از تلفنی با برنامه های بزرگتر و بهتر حاصل شود ، این یک دستگاه پنج ستاره است.


اما آن فانتزی Huawei Mate 40 Pro چیزی نیست که ما بدست آوریم. در عوض ، ما یک کیف مخلوط بیشتر داریم ، جایی که سخت افزار قوی و نرم افزار مشکل دار در چندین جبهه با هم درگیر می شوند.


قیمت و در دسترس بودن Huawei Mate 40 Pro

پس از رونمایی از 22 اکتبر ، تاریخ عرضه هواوی میت 40 پرو 13 نوامبر بود که این گوشی را به عنوان یکی از آخرین گوشی های مهم عرضه شده در سال 2020 معرفی کرد.


قیمت Huawei Mate 40 Pro 1099 پوند / دلار آمریکا 1.999 دلار (تقریبا 1400 دلار) است و این به شما 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد.


برای برخی مقایسه ها ، همانطور که اشاره کردیم ، در انگلیس همان قیمت کمترین مشخصات iPhone 12 Pro Max (RAM نامشخص ، حافظه 128 گیگابایتی) یا مشخصات برتر Samsung Galaxy S20 Plus (12 گیگابایت RAM ، 512 گیگابایت حافظه داخلی) است ، در حالی که در استرالیا هر دو گوشی حداقل 100 دلار استرالیا ارزان تر از Mate 40 Pro هستند.


قیمت Huawei Mate 40 Pro در واقع کمی بیشتر از Mate 30 Pro است که با قیمت 899.99 پوند / 1.599 دلار استرالیا (حدود 1200 دلار) فروخته شد - اگر فکر می کنید که چرا ما آن را با تلفن های دیگر Mate 40 مقایسه نمی کنیم ، این زیرا همانند خط Mate 30 ، Pro تنها نسخه ای است که هواوی در اکثر کشورهای خارج از چین عرضه کرده است.


طرح

صفحه لبه خمیده نگه داشتن آن بسیار عالی است

دکمه های کناری به راحتی قابل دسترسی هستند

برجستگی برجسته دور دوربین

Huawei Mate 40 Pro با پشت شیشه ای و صفحه شیشه ای خود قاب قاب آلومینیومی را احساس زیبایی می کند.

بررسی گوشی شیائومی Poco X3 NFC | بخش چهارم

بنابراین ، آیا Poco X3 NFC بهترین عملکرد بودجه است؟ نه کاملا. از آن در حالت نمایش 120 هرتزی استفاده کنید و پیمایش در اطراف اندروید سریعتر از هر گوشی دیگری در کلاس خود احساس می شود. با این حال ، این تجربه کاملاً یکپارچه نبود: در هنگام آزمایش متوجه چند مکث عجیب و غریب شدیم.

هیچ چیز بدیهی وجود ندارد که ما بتوانیم انگشت خود را برای توضیح این بلیپ ها - بسیار جزئی - بگذاریم ، که ما را به این باور می رساند که به روزرسانی پایداری سیستم تنها چیزی است که برای ضبط کردن آنها لازم است. هنوز هم اکنون ، Realme X50 5G و پردازنده Snapdragon 765G آن شما را به بودجه ای با عنوان "پرچمدار" نزدیک می کنند.

Poco X3 NFC شبیه به هموطنان بودجه ای روزمره خود احساس می کند ، اما هنگامی که شما یک بازی بصری پیشرفته انجام می دهید ، نتایج به مراتب بهتری دارد.

این گوشی همچنین وسیله مناسبی برای MIUI 12 ، آخرین نسخه رابط اندروید شیائومی است. به صورت استاندارد گزینه کشوی برنامه را دارد و "چارچوب انیمیشن" دوباره طراحی شده است. این باعث می شود انتقال اندروید کمتر ناگهانی باشد. اکنون تمرکز بر روی نرمی و نه سرعت خالص رسیدن از A به B است.

این یک به روزرسانی دلپذیر است که باعث می شود MIUI به خوبی هر رابط موجود باشد. منوی تنظیمات مانند برخی از موارد کاملاً ثابت به نظر نمی رسد ، اما به هر حال بعد از چند روز اول تغییرات اساسی ، بعید است که اغلب به آنجا بروید.

آنچه در عکسهای PFC Noc Poco X3 مشاهده می کنید ، نسخه کمی اصلاح شده رابط کاربری خارج از جعبه است. ما آیکون ها را کوچکتر کرده و با شفافیت منوی برنامه ها سر و صدا می کنیم تا بیشتر شبیه Xiaomi Redmi Note 9 دوست داشتنی شود که از آن استفاده کردیم.

MIUI 12 باعث تغییر چنین سبک هایی می شود. کاملاً سفارشی سازی جامع در دسترس است.

عمر باتری
باتری 5160mAh
شارژ 33 وات
دو روز استفاده متوسط ​​از باتری
دسته 200-300 دلاری محلی برای ماندگاری باتری است. کمپانی هایی مانند شیائومی مدتی است که باتری های عظیمی را در تلفن های ارزان قیمت خود فشرده می کنند و حتی سامسونگ هم اکنون با تلفن های سری M خود را درگیر کار می کند. Galaxy M51 باتری باورنکردنی 7000 میلی آمپری دارد.

شیائومی تا این حد پیش نرفته است. Poco X3 NFC دارای یک باتری 5160 میلی آمپری است ، فقط یک کنه بزرگتر از 5040 میلی آمپر ساعتی است که در خواهر و برادرش ، Xiaomi Redmi Note 9 یافت می شود.

نتایج تقریباً یکسان است. از Poco X3 NFC در حالت تازه سازی صفحه نمایش 60Hz استفاده کنید و استقامت فوق العاده ای دارد. این تلفن به راحتی می تواند بین شارژ دو روز کامل دوام بیاورد ، حتی با استفاده متوسط.
ما تلاش کرده ایم که آن را تا زمان خواب خالی کنیم ، حتی با تلنگرهای زیاد توییتر و حفاری eBay. به نظر می رسد حالت 120 هرتز تأثیر قابل توجهی در طول عمر باتری دارد ، اما Xiaomi Poco X3 NFC هنوز هم تقریباً بیش از همه تلفن های اندرویدی 1000 دلار به علاوه در 120 هرتز را پشت سر می گذارد.

قبل از نیمه شب تنها زمانی که نیاز به شارژ مجدد داشتیم ، یک روز مسافرت بود. در شب تقریباً کم بود ، اما فقط به این دلیل که به اشتباه می توانستیم نقطه اتصال Wi-Fi Poco X3 NFC را برای چندین ساعت روشن بگذاریم. اوه

اینکه شما می توانید از اشتباهات صرفه جویی در انرژی مانند این خلاص شوید و هنوز در مخزن آب بنوشید ، نشان می دهد که واقعا باتری گوشی چقدر خوب است.

90 دقیقه فیلم ذخیره شده محلی با حداکثر روشنایی ، 15٪ از باتری را در حالت 60Hz یا 17٪ را در حالت 120Hz قرار می دهد. این یک تغییر نسبتاً جزئی است و تا آنجا که ما می دانیم ، تلفن از تغییر صفحه پویا برای تغییر سرعت تازه سازی متناسب با آنچه روی صفحه است استفاده نمی کند.

سرعت شارژ نیز پیشرو در کلاس است. Poco X3 NFC دارای یک شارژر 33 وات است ، نوعی که تا همین اواخر ممکن است فقط در یک گوشی سطح بالا مشاهده می کنید. این بدان معناست که آجر نیز بزرگتر است ، اما ما با توجه به اینکه فقط در 30 دقیقه می تواند باتری را از سطح صاف به 58 درصد برساند ، این کار را انجام خواهیم داد.

این یک مورد دیگر است که شما تعجب می کنید که چگونه Xiaomi متناسب با قیمت آن متناسب است.

آیا باید Poco X3 NFC بخرید؟
اگر آن را بخرید ...
شما یک بازیگر جدی هستید

آیا می خواهید بازی هایی با مالیات GPU مانند Fortnite و ARK: Survival Evolution انجام دهید؟ Poco X3 NFC بهترین چیزی است که در حال حاضر می توانید بدست آورید. این گوشی از قدرتی برخوردار است که اکثر گوشی ها با کمبود قیمت همراه هستند ، به علاوه بلندگوهای استریو خوب و صفحه نمایش بزرگ.

شما به عمر باتری جامد نیاز دارید

Poco X3 NFC همچنین شرط خوبی است اگر می خواهید تلفن شما یک روز کامل دوام بیاورد ، حتی اگر یک دسته از ویدیوها را پخش کنید یا مدت زمان زیادی را برای پیمایش در اینستاگرام صرف کنید. این یک باتری بزرگ 5160 میلی آمپری دارد و این که چه از سرعت تازه سازی بالای صفحه استفاده کنید یا نکنید دوام می آورد. مسلماً بسیاری از تلفن های این کلاس عمر باتری بسیار خوبی دارند اما هنوز هم قابل ذکر است.

شما مشخصات عالی قیمت را می خواهید

Value جذابیت اساسی Poco X3 NFC است. در اینجا با مبلغ معقولی تلفن زیادی دریافت می کنید. ویژگی های برجسته نمایشگر 120 هرتز و پردازنده مرکزی Snapdragon 732G است که تقریباً هر چیز دیگری را که با قیمت موجود است ، در زمان بررسی شکست می دهد.
آن را خریداری نکنید اگر ...
شما یک تلفن دوربین خوب می خواهید

در حالی که Poco X3 NFC یکی از بهترین بازیکنان در کلاس خود برای قرار گرفتن در معرض و تعادل رنگ است ، دوربین آن در لیگ Google Pixel 4a نیست.
لنز حاشیه های بنفش را در قسمت کلی مناطق با کنتراست بالا از یک تصویر برجای می گذارد و تصحیح این موارد به راحتی پس از عکسبرداری آسان نیست.

شما می خواهید یک نگاه و احساس عالی داشته باشید

Poco X3 NFC احساس یک گوشی فوق العاده گران قیمت در دست نمی کند ، نکته قابل توجه این است که اگر از دستگاه خود بدون کیف استفاده می کنید. این قسمت عقب پلاستیکی دارد و گرچه احتمالاً خوانده اید که کناره های آن فلزی است ، این به یک باند نازک آلومینیومی گفته می شود که بین نمایشگر و قسمت اصلی اضلاع پلاستیکی قرار دارد. این احساس یک تلفن پلاستیکی است زیرا در بیشتر موارد ، این یک تلفن است.

شما فقط به اصول اولیه احتیاج دارید

تلفن های ارزان قیمت شیائومی را فراموش نکنید اگر فقط چیزی با صفحه نمایش بزرگ و بدون پول زیاد می خواهید. شیائومی ردمی نوت 9 فاقد برخی از موارد اضافی فنی Poco است و از قدرت بالایی برخوردار نیست - اما با این وجود یک سن بین شارژدهی به خوبی ادامه می یابد ، به خوبی اجرا می شود و صفحه نمایش مناسبی دارد.

بررسی گوشی شیائومی Poco X3 NFC | بخش سوم

این یک منطقه است که تقریباً در نهایت آرزو می کنید که آرزو کنید Poco X3 سنسور کوچکتری داشته باشد ، زیرا شاید در این صورت می توانست از یکی از اجزای لنز که در رقبا دیده می شود ، استفاده کند که از چنین نوری رنج نمی برند. این لنز همچنین وضوح نسبتاً ضعیفی را در لبه های قاب به نمایش می گذارد.

هنوز هم هنگام عکاسی با بزرگنمایی 2 برابر مزایای سنسور با وضوح بالا را می بینید. در اینجا سخت افزاری برای بزرگنمایی وجود ندارد ، اما تصاویر بزرگنمایی شده فوراً شبیه محصولات حسگر نیستند (همان چیزی که هستند).

از آنجا که تصاویر 2 برابر از قسمت مرکزی کادر استفاده می کنند ، از کیفیت نوری محدود لنز به بهترین شکل برخوردار می شوند. دوربین عریض Poco X3 NFC از چنین مسائل واضحی رنج نمی برد. این بسیار خوب است ، و نسبت به بسیاری از اندروید ارزان فوق العاده گسترده بسیار کمتر است.

هر چند عکس های ماکرو داستان متفاوتی است. دوربین ماکرو فقط دارای یک حسگر 2 مگاپیکسلی ناخوشایند است ، نشانه واضحی است که برای ساخت اعداد در آن قرار دارد.

از بزرگنمایی 2 برابر برای گرفتن تصاویر ماکرو از همان موضوع استفاده کنید و از هر چیزی که سخت افزار ماکرو اختصاصی بتواند مدیریت کند ، بهتر و واضح تر به نظر می رسند. آنها در واقع بسیار خوب به نظر می رسند.

دوربین نهایی Poco X3 NFC یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. به این ترتیب تصاویر ضبط نمی شوند ، اما برای محاسبه نقشه عمق صحنه برای تاری پس زمینه استفاده می شود.

همانند اکثر سخت افزارهای کم عمق ، نمی تواند با صحنه های پیچیده یا صحنه هایی که مرز بندی مشخصی بین سوژه و پس زمینه شما وجود ندارد همگام شود. با این حال ، سنسور 2 مگاپیکسلی به این معنی است که شما می توانید از هر چیزی ، نه فقط از مردم ، تصاویر تاری تصویر را بگیرید.

تلفن های زیادی به شما اجازه می دهند بدون سنسورهای عمق اختصاصی این کار را انجام دهید. اگرچه ، برخی از رقبا به تصاویر عمیق افراد محدود می شوند زیرا آنها تصویری ندارند.

برخی از تصاویر پرتره شما کاملاً مناسب به نظر نمی رسند ، اما ارزش یک بازی با این حالت را دارد. شات را میخ بزنید و می تواند یک چشم جذاب باشد.

کیفیت تصویر در نور کم چطور؟ Poco X3 NFC دارای یک دوربین اصلی غیر تثبیت کننده است اما حالت شبانه دارد.
مانند اکثر بهترین حالت های شب ، گرفتن عکس چند ثانیه طول می کشد. اما بر خلاف بهترین ، تأثیر اصلی آن ارائه جزئیات سایه ، افزایش دامنه دینامیکی است ، نه بهبود وضوح و جزئیات همه جانبه.

هنوز هم در بخشی از کار خود کارآمد است و Poco X3 NFC با بدترین تیرانداز شبانه در کلاس خود فاصله زیادی دارد.

ما در اینجا چند محدودیت و مشکلات مربوط به دوربین را برجسته کرده ایم ، اما با نگاهی به تصاویر گرفته شده با Poco X3 NFC ، بیشتر خوشحالیم. هیچ مشکلی در معرض نور ، رنگ یا دامنه پویا وجود ندارد. در واقع ، بسیاری از عکسها عالی به نظر می رسند.

ویدئو نیز محکم است. با وضوح 4K ، 30 فریم در ثانیه از صفر است. در اینجا هیچ 4K / 60 وجود ندارد. با این حال ، تثبیت کننده تصویر الکترونیکی دقیقاً تا حالت ثبت بالا در دسترس است.

بدون آن ، تصاویر دستی شما متزلزل و آماتوری به نظر می رسند. تثبیت در 1080p بسیار مثر است ، بنابراین تصور نکنید که همیشه باید مستقیماً به 4K بروید.

نمونه های دوربین
مشخصات و عملکرد
عملکرد عالی بازی
برخی از اشکالات جزئی ثبات / عملکرد هنگام راه اندازی
پردازنده Snapdragon 732G
Poco X3 NFC قدرتمندتر از اکثر گوشی های دیگری است که ممکن است با قیمت در نظر بگیرید.

پردازنده اسنپدراگون 732G درون این گوشی بسیار قدرتمندتر از اسنپدراگون 665 و سامسونگ اگزینوس 9611 است که در رقبای برجسته ای مانند Motorola Moto G8 Power ، Samsung Galaxy M31 و Oppo A72 یافت می شود.

در Geekbench 5 ، امتیاز Poco X3 NFC به 1،699 امتیاز (هر هسته 549 امتیاز) نسبت به 1330 نفری که توسط دستگاه اسنپدراگون 665 ارائه می شود ، می رسد.
اگرچه این مهمترین زاویه عملکرد Poco X3 NFC نیست. GPU آن حتی بیشتر جلوتر است. در آزمون 3DMark’s Sling Shot Extreme نمره 2،622 و با استفاده از API Graphic Vulkan 2447 به دست آورده است. یک گوشی اسنپدراگون 665 معمولاً حدود 1300 امتیاز می گیرد.

عملکرد پردازنده Poco X3 NFC بالاتر از حد متوسط ​​است ، اما قدرت بازی آن از طریق سقف است.

این گوشی Fortnite را بهتر از دیگران در کلاس خود بازی می کند. این بازی فقط به شما امکان می دهد در گرافیک متوسط ​​بازی کنید ، اما در بیشتر اوقات با حداکثر لغزنده با وضوح پویا ، با سرعت 25 فریم در ثانیه به اندازه کافی خوشحال می شود.

اگرچه ممکن است این به نظر نیروانا بازی نرسد ، اما این زمانی است که شما در نظر بگیرید که Fortnite در میان بازی های اندرویدی بسیار پرطرفدار است و بسیاری از دستگاه های ارزان تر قادر به کنترل آن نیستند.

دنیای تلفن هرگز ساکن نیست و Poco X3 NFC مطمئناً خیلی زود مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. اما ، در زمان بررسی در سپتامبر 2020 ، این بهترین تلفن بازی ارزان قیمت است.
و این فقط در مورد قدرت خام نیست. صفحه نمایش بزرگ ، پررنگ و اسپیکرهای استریویی عالی نیز مهم هستند.

در مورد بازی های دیگر به غیر از Fortnite چطور؟ همه چیز کاملاً خوب اجرا می شود یا خیلی خوب. ARK: Survival Evolution با حداکثر لغزنده وضوح در Epic visuals قابل پخش است ، اما ممکن است بخواهید کمی گرافیک را کم کنید تا روانتر اجرا شود. ما حداکثر آن را راحت می دانیم اما Snapdragon-865 صاف نیست.

بررسی گوشی شیائومی Poco X3 NFC | بخش دوم

Poco با کشیدن یک دایره در اطراف دوربین ، هم با طراحی قاب و هم در قسمت عقب ، آن را بیشتر به یک ویژگی تبدیل می کند. این باعث می شود دوربین "فنی" تر و پیشرفته تری به نظر برسد ، حتی اگر از سخت افزار خاصی برخوردار نباشد.

هر چند چیزهای خوب دیگری وجود دارد. Poco X3 NFC دارای بلندگوهای عالی برای یک تلفن 200 دلاری است.

شما یک جفت استریو با صدای بلند دریافت می کنید ، این بدان معناست که می توانید هنگام آشپزی پادکست گوش دهید یا دوش بگیرید بدون مشکل. ما همیشه هنگام تماشای YouTube تنظیمات استریو را ترجیح می دهیم.

Poco X3 NFC دارای بلستر IR است که به گوشی اجازه می دهد تا به عنوان یک ریموت جهانی ، جک هدفون و اسکنر اثر انگشت جانبی عمل کند. این اسکنر سریعترین مورد نیست. قبل از ظاهر شدن صفحه اصلی ، تقریباً نیم ثانیه تأخیر خواهید دید ، اما هر بار با انگشت شست و تمیز کار می کند.

البته ، Poco X3 NFC همراه با NFC است که برای پرداخت های بی سیم استفاده می شود.

نمایش دادن
صفحه LCD 6.67 اینچی 2400 10 1080 LCD
روشنایی 450 نیت
HDR و پشتیبانی از گستره رنگی گسترده
Poco X3 NFC دارای تقریباً پیشرفته ترین نمایشگر با قیمت است. این یک پنل 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2400 x 1080 پیکسل است و دارای یک سوراخ سوراخ دار برای دوربین جلو است.

در عین جذابیت ، آنها به تنهایی صفحه Poco X3 را خاص نمی کنند. این نرخ تازه سازی 120 هرتزی است که انجام می دهد. اکثر تلفن های ارزان قیمت با صفحه نمایش 60 بار در ثانیه تازه می شوند. صفحه در اینجا تا 120 بار در ثانیه تازه می شود.

در منوی برنامه است که این مورد را بیشتر متوجه خواهید شد. ممکن است تلفن فعلی شما در حرکت ظاهری دست و پا چلفتی به نظر نرسد ، اما آن را در کنار Poco X3 NFC قرار دهید و اشتباه شما ثابت می شود.
همانطور که گفته شد ، منوی برنامه ممکن است تنها مکانی باشد که میزان تازه سازی بالاتر را مشاهده می کنید و توجه داشته باشید که بر عمر باتری تأثیر دارد. هنوز هم ، این یک صفحه نمایش فوق العاده با قابلیت است. از رنگ گسترده و HDR و پخش جریانی 1080p Netflix پشتیبانی می کند.

با روشنایی 450 نیت ، این درخشان ترین تلفن زیر 400 دلار نیست. Realme X50 5G کمی روشن تر است. با این وجود ، این تلفن هنوز هم در میان درخشان ترین گوشی های اندرویدی است که زیر 300 دلار / 200 پوند موجود است. از بیشتر نظر ، Poco X3 NFC دارای صفحه نمایش بسیار ناچیز خوبی است ، اما یک مشکل وجود دارد.

در برخی موارد از طریق آزمایش سوسو زدن نور پس زمینه مشخص بود. تحقیقات بیشتر نشان می دهد این ممکن است Poco X3 NFC بین حداکثر استاندارد خود و حالت "نور خورشید" به سرعت در حال دوچرخه سواری باشد که برای افزایش نمایشگر در شرایط روشن خارج از منزل طراحی شده است.

با این وجود ، هنگام خاموش بودن روشنایی خودکار ، به صورت کمتری دیده شده ایم. چه خبر؟

نتیجه گیری اولیه ما این است که بهینه سازی نمایشگر Poco X3 ممکن است کمی بیش از حد باشد و نیاز به مرتب سازی از طریق به روزرسانی سیستم عامل دارد. به نظر نمی رسد ویژگی شرایطی که در آنها شاهد این تغییرات سریع در سطح نور پس زمینه هستیم ، یک مسئله سخت افزاری غیرقابل اصلاح است. انگشتان عبور کرد.

دوربین
مشکلات انحراف رنگی با لنز اصلی
فیلم تا 4K / 30
Poco X3 NFC دارای چهار دوربین عقب است که در یک مستطیل چشمگیر و گرد مرتب قرار گرفته اند و فلاش LED تقارن را ارائه می دهد.

دوربین اصلی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی Sony IMX682 است ، که مطلوب تر از واحد Samsung GM1 است که در برخی از تلفن های مقرون به صرفه دیگر مانند Samsung Galaxy M31 وجود دارد. سنسورهای سونی اغلب بهتر هستند.

دوربین دوم دارای یک لنز فوق عریض و یک سنسور 13 مگاپیکسلی بدون نام است. مانند بسیاری از اندرویدهای ارزان قیمت ، دو حسگر دیگر واحدهای سطح پایین 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و تصاویر "عمودی" با تاری پس زمینه هستند.
با این تنظیم دوربین کم و زیاد است. به طور کلی ، در نهایت با عملکرد عالی دوربین Poco X3 NFC مواجه خواهید شد ، اما هیچ چیز استاندارد جدیدی را تعیین نمی کند.

بنابراین عکس های آن چگونه به نظر می رسند؟ این روزها ، شما می توانید با هر تلفن 200-300 دلاری عکس های مناسبی را در نور مناسب بگیرید ، بنابراین ما برای مقایسه دقیق تر با Samsung Galaxy M31 و Xiaomi Redmi Note 9 عکاسی کردیم.

به نظر می رسد Poco X3 بیشترین اندازه گیری را برای مواجهه و کنتراست دارد. در حفظ نکات برجسته بهتر از Redmi Note 9 است و به سختی سعی نمی کند تصاویر از طریق وضوح و تقویت کنتراست ظاهر شود.

با این حال ، پردازش یک عادت کمی سنگین است ، بافتهای خوب را به سکته های نقاشی رنگ روغن تبدیل می کند. شن و ماسه دورتر ، بیشتر از عکسهایی که با تلفن های Redmi و سامسونگ گرفته شده است ، به یک شبکه عظیم تبدیل شد. این درست در سطح پیکسل پایین است. متوجه آن نخواهید شد مگر اینکه واقعاً بزرگنمایی کنید.

از نظر کیفیت تصویر ، حاشیه زنی بنفش قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. این جایی است که مناطق با کنتراست نور بسیار بالا با رنگ بنفش ترسیم می شوند. درختان در برابر آسمان روشن و انعکاس در آب این مسئله را به راه انداخته و Poco X3 NFC یکی از بارزترین موارد حاشیه بنفش را دارد که مدتی دیده ایم.
این نوعی انحراف رنگی است و نشان می دهد دوربین اصلی Poco X3 NFC با وجود دیافراگم "سریع" f / 1.89 از لنز کافی کافی برخوردار نیست. چند سکه دیگر که در اینجا خرج شده بود ، نتیجه می داد.

بررسی گوشی شیائومی Poco X3 NFC | بخش اول

عادت ما
پوکو با یک معامله داغ دیگر بازگشته است. Poco X3 NFC دارای چند ویژگی است که شما ممکن است از یک گوشی اندرویدی گران قیمت انتظار داشته باشید ، مانند عملکرد مناسب بازی به لطف پردازنده سری G اسنپدراگون و صفحه نمایش 120 هرتز ، با عمر باتری عالی که به شما کمک می کند. این گزینه عالی برای کسانی که بودجه دارند است.

برای
عملکرد بازی قوی
ماندگاری عالی باتری
صفحه نمایش گسترده گسترده رنگی 120 هرتز
در برابر
دوربین مبارز
گاهی نور پس زمینه نامنظم
کاملاً بزرگ ، کمی سنگین است
بررسی دو دقیقه ای
Xiaomi Poco X3 NFC کاملاً ارزشمند است ، مانند هر گوشی Poco قبل از آن و تقریباً هر دستگاه Xiaomi.

اما این استراتژی از سال 2018 Pocophone F1 تغییر کرده است. Poco X3 به پردازنده سطح 8 Snapdragon سری 8 مجهز نیست ، زیرا نصب یک گوشی ارزان قیمت دیگر به نظر می رسد دیگر عملی نیست.
با این حال ، نتیجه نهایی مشابه است. Poco X3 NFC احتمالاً بهترین گوشی برای بازی با قیمت آن است. این صفحه نمایش بزرگ و کاملاً مشخص ، بلندگوهای استریوی بلندی دارد و پردازنده Qualcomm Snapdragon 732G آن عناوینی مانند Fortnite را به مراتب بهتر از تلفن های Snapdragon 665 و Exynos 9611 که با همان پول نقد می خرید ، اداره می کند.

به سادگی مایل ها جلوتر است حتی Realme ، سازنده برخی از بهترین تلفن های ارزان قیمت 2020 ، چیزی ندارد که بتواند مستقیماً در هنگام عرضه رقابت کند. ماندگاری عالی باتری و صفحه نمایش 120 هرتز دلپذیر صفحه نمایش Poco X3 sundae را پشت سر می گذارد و با بودجه اندک این محصول را به یکی از بهترین خریدهای متخصصان فنی تبدیل می کند.
چند بیت برای بهبود وجود دارد. صفحه نمایش آن دارای لرزش نور پس زمینه نامنظم خاص موقعیتی است که به نظر ما باید از طریق به روزرسانی سیستم عامل قابل رفع باشد. ایراد عجیب و غریب نشان می دهد که Poco X3 NFC نیز به دلیل بروزرسانی پایداری سیستم است.

فقط یک مسئله کمتر در جاده حل می شود. Poco X3 NFC دارای یک دوربین اصلی با کیفیت عالی 64 مگاپیکسل است. عکس های خوبی می گیرد ، اما از حاشیه بنفش قابل توجهی رنج می برد ، بیشتر از اکثر گوشی های رقیب در این بازه قیمت.

هنوز هم ، حالت دیجیتال 2x آن بهتر از اکثر است و گرچه عملکرد کم نور Google Pixel 4a را نگران نمی کند ، اما حداقل در اندروید با بودجه مناسب تر است.

هنوز دلایلی برای قدم گذاشتن در یک تلفن مانند Realme X50 5G وجود دارد. این گوشی 5G است ، عملکرد آن یک پله بالاتر است و پشت شیشه ای آن احساس زیبایی بیشتری می کند. اما در این سطح ، ممکن است چنین جهشی در هزینه ناچیز به نظر نرسد.

قیمت و تاریخ انتشار Poco X3 NFC
فروش Poco X3 NFC در 17 سپتامبر سال 2020 در اروپا آغاز شد. ما هنوز جزئیات قیمت گذاری و در دسترس بودن ایالات متحده را تأیید نکرده ایم ، اما ارقام اروپایی برای جلب توجه کافی است.

قیمت مدل پایه Poco X3 NFC 199 پوند (حدود 250 دلار ، 360 دلار استرالیا) است و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. ارتقا to حافظه داخلی 128 گیگابایتی قیمت آن را به 229 پوند (حدود 300 دلار ، 420 دلار استرالیا) افزایش می دهد ، اگرچه این یک معامله اولیه پرندگان است که ممکن است به 249 پوند (حدود 320 دلار ، 450 دلار استرالیا) برسد.

فضای ذخیره سازی اضافی 64 گیگابایتی یک لایه خوش شانس است ، اما از آنجا که RAM در 6 گیگابایت باقی مانده است ، بعید به نظر می رسد که افزایش عملکردی داشته باشید مگر اینکه تفاوت عمده ای در سرعت حافظه داشته باشد.

طرح
پوسته پلاستیکی با لب فلزی نازک
165.3 x 76.8 x 9.4 میلی متر
215 گرم
Poco X3 NFC به دلایل مختلف یکی از بهترین گوشی های با ارزش است - اما از همان سبک و سبک ساخته شده و در اکثر کلاس های خود ساخته می شود. این بدان معنی است که پشت تلفن به جای شیشه ، پلاستیکی است و کناره ها به جای آلومینیوم ، پلاستیک هستند.

ممکن است به صورت آنلاین بخوانید که کناره ها فلزی هستند ، اما به نظر می رسد این اشاره به نوار سیاه و سفید نازکی است که بین صفحه شیشه ای و دو طرف پلاستیکی قرار دارد.

ما در طول آزمایش از Poco X3 NFC در جعبه سیلیکونی همراه خود استفاده کرده ایم که زیبایی پلاستیکی آن را کمتر مشخص می کند. اما همچنین برجسته می شود که این یک دستگاه بزرگ است.
Poco X3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است. علی رغم مراجعه به شیائومی ردمی نوت 9 6.53 اینچی به این دستگاه ، تفاوت آشکار است - بنابراین خود را آماده کنید. اگرچه ، از آنجا که تلفن های Poco تمایل به جذب جمعیت مشتاق دارند ، احتمالاً مشکل بزرگی برای آنها نخواهد بود.

آنچه ممکن است مسئله ساز باشد ، نشان بزرگ Poco در قسمت پشتی دستگاه است. گچ کاری پشت تلفن با حروف بزرگ ، تأسف آورترین روند طراحی فناوری در سال 2020 است. اما ، ما واقعاً از آن متنفر نیستیم.

قسمت "Poco" به صورت لایه ای در زیر سطح ساخته شده است. در واقع تلاشی را ایجاد می کند که شبیه نشان های یک مارک تجاری باشد. ما ترجیح می دهیم این بیشتر از شعاری مانند "کنترل مجدد" یا "جرات پرش" باشد که می تواند در سراسر Realme X7 به صورت پراکنده دیده شود. کیف بیمار را رد کنید.
قاب های سیلیکونی به احتمال زیاد زیبایی گوشی را بهبود نمی بخشد ، اما Poco X3 NFC به وضوح ساخته شده است تا با یک مورد استفاده شود (چنین موردی همراه است). این محفظه دوربین تقریباً به اندازه برجسته Samsung Galaxy Note 20 Ultra برجسته است. در حقیقت ، آنقدر برجسته است که در مورد آن یک لب کوچک وجود دارد که برای رسیدن به مسکن گسترش می یابد. این امر به منظور جلوگیری از ایجاد جرقه در کنار آن است ، در صورت افتادن تصادفی X3 NFC.