نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M21 | بخش دوم

در اینجا ، میکروفون برای گرفتن صدای ما نیز تلاش می کند ، به همین دلیل بلند صحبت کردن مفید است.

دوربین ها - بسیار انعطاف پذیر
دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت از پیکسل زدایی پشتیبانی می کند ، که به چهار پیکسل مجاور اجازه می دهد تا به عنوان یک عمل کنند. این کیفیت عکس را بهبود می بخشد. با این حال ، این بدان معناست که وضوح عکسها نیز 12 مگاپیکسل است ، که برای اکثریت قریب به اتفاق شرایط به اندازه کافی مناسب است. کسانی که به پیکسل بیشتری نیاز دارند می توانند حالت 48 مگاپیکسلی را در برنامه دوربین انتخاب کنند.

M21 همچنین از یک لنز فوق العاده واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق بهره می برد. بزرگنمایی بین دو لنز اصلی امکان پذیر نیست. خریداران باید از سنسور اصلی یا لنز فوق العاده واید استفاده کنند.

عکس های گرفته شده با دوربین اصلی برای دستگاهی در این محدوده قیمت در سطح خوبی قرار دارند. بازتولید رنگ خوب و کیفیت کلی تصویر مناسب است. با این حال ، تصاویر به خصوص در گوشه و کنار ، کمی مبهم به نظر می رسند ، که برای یک گوشی هوشمند با چنین برچسب قیمت طبیعی است. عکس های گرفته شده در شرایط کم نور بسیار دانه دار به نظر می رسند و به خوبی در معرض دید قرار ندارند. دوربین فوق العاده زاویه دید دامنه دینامیکی خوبی را ارائه می دهد. با این وجود ، تصاویر تا حدی تار تولید می کند.
فیلم می تواند در 2160p ضبط شود ، اما بدون تثبیت کننده دیجیتال. با این حال ، کاربران می توانند با تثبیت کننده دیجیتال با کیفیت 1080p فیلم برداری کنند.
M21 در مقایسه با Samsung Galaxy M31 دارای دوربین جلویی متفاوتی است: دستگاه بررسی ما به جای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از یک دوربین عکاسی سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می برد. در شرایط نوری مناسب تصاویر قابل قبولی می گیرد.

مقایسه تصویر

صحنه ای را انتخاب کنید و در تصویر اول حرکت کنید. با یک کلیک موقعیت در صفحه های لمسی تغییر می کند. با یک کلیک بر روی تصویر بزرگنمایی ، نسخه اصلی در پنجره جدیدی باز می شود. اولین تصویر عکس مقیاس دار دستگاه آزمایش را نشان می دهد.
عکس های الگوهای آزمایش ما تصور ما از دوربین اصلی را تأیید می کنند. لبه های تصاویر تار هستند ، اما خود تصاویر از نظر رنگ دقیق هستند. در شرایط نوری کنترل شده ، رنگها خیلی کم نور به نظر می رسند.
لوازم جانبی و گارانتی - 2 سال گارانتی
در جعبه ، یک شارژر USB-A با یک کابل USB-C مناسب برای M21 وجود دارد. علاوه بر این ، یک ابزار حذف سیم کارت نیز وجود دارد.

M21 با 24 ماه گارانتی ارائه می شود.

دستگاه های ورودی و کنترل - سنسور اثر انگشت سریع
در پشت اسکنر اثر انگشت وجود دارد. کمی در محفظه فرو رفته و لبه های آن بالا آمده است. تنظیم اولیه بسیار سریع است و خواننده اثر انگشت خیلی سریع اثر انگشت را تشخیص می دهد. همچنین می توان از آن برای اشاره استفاده کرد. به عنوان مثال ، اگر انگشت خود را به پایین سنسور اثر انگشت فشار دهید ، می توانید سایه اعلان را پایین بیاورید. M21 همچنین از تشخیص چهره پشتیبانی می کند که به سرعت و با اطمینان کار می کند.

M21 دارای صفحه کلید اختصاصی سامسونگ است که به نظر می رسد به شدت از صفحه کلید مجازی اپل الهام گرفته شده است. صفحه کلیدهای دیگر را می توان به راحتی نصب کرد. صفحه لمسی بدون هیچ مشکلی کار می کند. دکمه های سخت افزاری در سمت راست چندان ممتاز نیستند. با این وجود ، آنها هنوز هم به خوبی کار می کنند.
صفحه نمایش - صفحه نمایش روشن ، خوب
تلفن هوشمند میان رده پایین سامسونگ با صفحه نمایش Full HD AMOLED همراه است. اندازه گیری های ما نشان می دهد که شباهت زیادی به نمایشگر Samsung Galaxy M31 دارد ، به همین دلیل است که فکر می کنیم M21 و M31 از صفحه مشابهی برخوردار هستند.

با توجه به اندازه گیری های روشنایی ما ، روشنایی صفحه نمایش گوشی های هوشمند سامسونگ به طور متوسط ​​614 سی دی در متر مکعب است. روشنایی بسیار مساوی توزیع می شود. از آنجا که پیکسل های OLED جداگانه می توانند به طور کامل خاموش شوند ، صفحه دارای مقدار سیاه و سفید 0 cd / m² است. به همین دلیل رنگ های تیره بسیار عمیق به نظر می رسند.
نور پس زمینه صفحه نمایش با سرعت 215.5 هرتز چشمک می زند (احتمالاً با استفاده از PWM).

فرکانس 215.5 هرتز نسبتاً کم است ، بنابراین کاربران حساس احتمالاً متوجه لرزش می شوند و در تنظیمات روشنایی اعلام شده و پایین ، خستگی چشم را تجربه می کنند.

در مقایسه: 51٪ از تمام دستگاههای آزمایش شده از PWM برای کم نور کردن صفحه نمایش استفاده نمی کنند. در صورت شناسایی PWM ، میانگین 9712 (حداقل: 5 - حداکثر: 142900) هرتز اندازه گیری شد.
آزمون CalMAN ما عملکرد خوب در مقیاس خاکستری را نشان می دهد. با این حال ، انحراف رنگ Delta E 2000 کاملاً قابل توجه است ، به ویژه هنگامی که صحبت از قسمت قرمز طیف می شود. تولید مثل رنگ در حالت طبیعی بهبود می یابد. پوشش فضای رنگی برای یک گوشی هوشمند در این بازه قیمت در سطح خوبی قرار دارد. با این وجود ، ما باید ذکر کنیم که در این نمونه اندازه گیری های ما باید به عنوان نشانه هایی از عملکرد واقعی مشاهده شود.
هنگام مشاهده دستگاه در زوایای شدید ، میزان روشنایی افت محسوسی دارد. با این حال ، در عکس ها بسیار بارزتر از زندگی واقعی به نظر می رسد. Galaxy M21 در روزهای ابری در خارج قابل استفاده است. در معرض تابش مستقیم خورشید ، خواندن محتوای صفحه مشکل است. اما ، صفحه نمایش برای بسیاری از اتاق های پر نور به اندازه کافی روشن است.
عملکرد - برای دستگاهی در این محدوده قیمت بسیار کند است
سامسونگ اگزینوس 9611 یک انتخاب مناسب برای یک گوشی هوشمند میان رده پایین است. با این حال ، توسط Qualcomm Snapdragon 720G مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد