نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی هوآوی P30 Pro | بخش دوم

بیشترین بزرگنمایی بیشتر از چیزی است که به طور منظم استفاده می کنید ، یک حیله است. اما قطعاً این یک ویژگی جالب برای نمایش است.

وقتی هوا تاریک می شود ، استعدادهای P30 Pro می درخشند. در یک اتاق سیاه و سفید ، جایی که سایر تلفن های هوشمند قادر به گرفتن چیزی نیستند ، آخرین تنظیمات دوربین هواوی تقریباً شب را به روز تبدیل می کند. علاوه بر این ، در حالی که سایر دستگاه ها با استفاده از تنظیم حالت شب می توانند به نتایج مشابهی دست پیدا کنند (حالت دید شب Google Pixel قابل توجه ترین است) ، P30 Pro آن را به طور خودکار مدیریت می کند. نیازی به تغییر تنظیمات یا حتی فعال کردن حالت هوش هوایی هواوی نیست. فقط اشاره کنید و شلیک کنید. از نظر عکاسی در شب ، کاملاً استاندارد جدیدی را تعیین می کند.
استفاده روزمره جایی است که P30 Pro حداقل برای کاربران جدید کمی لنگ می زند. عکس ها بدون هیچ گونه عیب جویی ، خیلی سفید به نظر می رسند و هوش مصنوعی را قادر می سازند (بیشتر از همه نه) آسمان آبی را بیش از حد منفجر می کند و کنتراست های ظریف را از بین می برد. با گرفتن عکس از یکی از همکارانم ، با روشن شدن حالت هوش مصنوعی ، تفاوت موهای نرم و صاف او از بین رفت و چهره اش برافروخته به نظر می رسید.
در مقایسه با آیفون XS Max ، P30 Pro از عهده رنگی برآمده است. اما نسبت به هواوی قبلی نزدیکتر است ، شاید به دلیل سنسور رنگی RYYB (قرمز ، زرد ، زرد ، آبی) که به جای RGB استاندارد استفاده می کند.
برای فیلمبرداری ، P30 Pro قادر به ضبط تا 4K فیلم است و دارای چندین فیلتر مانند AI Color ، Background Blur (نوعی افکت متحرک بوکه) و Vintage است. جالب ترین ویژگی ، حالت Dual View است که به طور همزمان زاویه بازتر و نمای نزدیک شما را ضبط می کند. در حالی که ما هنوز آن را آزمایش نکرده ایم - هواوی می گوید که در آینده به روز می شود - این چیزی است که فیلمبرداران متمرکز بر تلفن های هوشمند قطعاً می خواهند به آن توجه زیادی داشته باشند.

نتیجه گیری
Huawei P30 Pro گوشی بسیار خوبی با دوربین خارق العاده است. پس از حداقل به روزرسانی هایی که اپل و سامسونگ با جدیدترین دستگاه های خود انجام داده اند ، دیدن اینکه Huawei یک گام جسورانه به جلو در بخش عکاسی دارد ، تازه کننده است. اگر کیفیت تصویر از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است ، قطعاً باید P30 Pro را در نظر بگیرید. اگر بیشتر روی قدرت و کارایی تمرکز دارید (همراه با کیفیت کاملاً خوب تصویر) ، می توانید با انتخاب OnePlus 7 Pro یا Xiaomi Mi 9 ، پول قابل توجهی پس انداز کنید.
مشخصات هواوی P30 Pro
سیستم عامل اندروید 9.0
CPU Kirin 980
ابعاد 6.22 در 2.89 در 0.33 اینچ
اندازه صفحه نمایش 6.47 اینچ
وضوح صفحه نمایش 2340 در 1080 پیکسل
وضوح دوربین (عقب ، روبرو) 40MP ، 20MP ، 8MP 32 مگاپیکسلی
عمر باتری (همانطور که تست شده است) 11 ساعت و 6 دقیقه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد