نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی هوآوی میت 30 پرو | بخش دوم

صفحه نمایش OLED منحنی Mate 30 Pro با زاویه تقریباً 90 درجه در کنار دستگاه می ریزد ، دارای رزولوشن 1176 24 2400 پیکسل و پشتیبانی از فضای رنگی کامل DCI-P3 و همچنین HDR10 است.
گرچه وضوح OnePlus 7T Pro مشخص نیست ، اما تراکم پیکسلی Mate 30 Pro با کیفیت 409 پیکسل در هر اینچ هنوز هم باورنکردنی به نظر می رسد ، درست پشت سر سری جدید آیفون 11 پرو قرار دارد ، اما آیفون 11 را بهتر می کند.

حداکثر روشنایی گوشی در داخل و خارج بسیار عالی است ، اگرچه در نور شدید به اندازه Samsung Galaxy Note 10 Plus بالا نمی رود.

در حالی که زاویه دید برای یک صفحه OLED قابل احترام است ، اما به لطف منحنی شدید در هر دو طرف ، ایجاد عکس از همه تلفن های هوشمند اطراف بسیار بیشتر است. تصفیه کنندگان یکپارچگی تصویر ممکن است با این واقعیت مشکلی داشته باشند ، اما برخی از اصلاحات در تنظیمات وجود دارد
برای مبتدیان ، می توانید رنگ و صفحه نمایش را از نظر رنگ و صفحه نمایش شخصی سازی کنید و همچنین یک حالت تاریک و یک صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) نیز وجود دارد. شما همچنین می توانید بریدگی Mate 30 Pro را پنهان کنید و در پاسخ به مشکل قبلی پرتاب لبه ها ، می توانید لبه ها را پنهان کنید. این بدان معناست که با یک ضامن سریع می توانید لبه خمیده را بسیار ظریف تر و قابل مقایسه با Samsung Galaxy S10 Plus 5G به نظر برسید.

چیزی که ما به طرز باورنکردنی تحت تأثیر آن قرار گرفتیم ، رد کف و لبه آن است. حساسیت لمسی لبه در صورت لزوم روشن می شود - برای مثال در بازی ، وقتی لبه به عنوان محرک های L و R استفاده می شود ، اما ما به طور تصادفی نمی توانستیم چیزهایی را تحریک کنیم.
عمر باتری
ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تا دو روز طول می کشد
شارژر 40W SuperCharge همراه است
شارژ بی سیم معکوس 27 وات
با باتری 4500 میلی آمپر ساعت ، میت 30 پرو ممکن است یکی از بهترین تلفن های هوشمند از نظر قدرت باشد.

یک فیلم 90 دقیقه ای HD با حداکثر روشنایی فقط 5٪ تخلیه می کند - این هیجان انگیز است ، که در بالای صفحه اصلی گل سرسبد ما قرار دارد ، اما باتری Mate 30 Pro در اینجا متوقف نمی شود.

اول ، شارژ بی سیم ؛ با سرعت حداکثر 27 وات - جدیدترین پرچمدار هواوی دارای نرخ شارژ بالاتری نسبت به آیفون 11 و آیفون 11 پرو اپل است که هنگام اتصال به برق متصل هستند - 18 وات شارژ می شوند. اگر می خواهید Mate 30 Pro خود را به دیوار متصل کنید ، از فناوری SuperWharge 40W بهره مند خواهید شد که می تواند در کمتر از یک ساعت و 15 دقیقه آن را پر کند.
در این تنظیمات ، ویژگی های استاندارد صرفه جویی در مصرف هواوی وجود دارد که یک گام فراتر از Android stock است. این موارد شامل حالت صرفه جویی در مصرف برق ، حالت صرفه جویی در مصرف برق فوق العاده ، راه اندازی برنامه (بنابراین می توانید تنظیم کنید که برنامه ها به طور خودکار شروع می شوند) و جزئیات مصرف برق
این مکان همچنین در جایی است که می توانید حالت عملکرد را روشن یا خاموش کنید - برای زمانی که باتری زیادی دارید و می خواهید حداکثر عملکرد را در بازی داشته باشید ، و در اینجا نیز می توانید شارژ بی سیم معکوس را روشن کنید.

جای تعجب نیست که ما به راحتی توانستیم یک روز کامل استفاده از Mate 30 Pro را با قدرت کافی برای رسیدن به روز دو تجربه کنیم. در همین حال ، کاربران سبک نباید در از دست دادن 48 ساعت از آن مشکل زیادی داشته باشند.

دوربین
ترکیبی گسترده / فوق العاده گسترده 40MP + 40MP
دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی + دوربین چهارم ToF
دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
در رویداد معرفی هواوی برای Mate 30 Pro ، تجمع 120 مگاپیکسلی در جلو و عقب با وعده های عالی و عکسهای بی نظیر و نمونه های ویدئویی که روی صفحه نمایش درخشیده اند ، همراه بود. از آن زمان به بعد ، اپل آیفون 11 پرو را که سرانجام حالت شبانه دارد ، به بازار عرضه کرد و Pixel 4 به طرز گسترده ای درز کرده است.
همانطور که گفته شد ، Huawei فوراً قول چیزی را می دهد که دیگران نمی دهند - قدرت پیکسل. در حالی که Mate 30 Pro به صورت پیش فرض تصاویر 10 مگاپیکسلی را می گیرد ، اما می تواند برای عکسهایی که در نور بسیار خوبی گرفته شده اند و ممکن است بخواهید آنها را منفجر کنید ، این تعداد را تا رزولوشن کامل 40 مگاپیکسل تنظیم کند.

در بیشتر موارد ، مزایای عکسبرداری در 10MP بسیار زیاد است. عکسهای با رزولوشن پایین دامنه دینامیکی بهتر ، نویز کمتری دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند.
آرایه دوربین Mate 30 Pro شامل یک دوربین عریض 40MP با لنز f / 1.6 ، 27 mm است که با لرزشگیر نوری (OIS) بارگذاری شده است. دوربین تله به شما زوم 3 برابر می دهد ، دارای وضوح 8 مگاپیکسلی است و از لنز f / 2.4 و OIS بهره می برد ، در حالی که دوربین فوق العاده گسترده سینمای جدید دارای رزولوشن 40 مگاپیکسل ، فاصله کانونی 18 میلی متر و دیافراگم f / 1.8 است.

تصاویر گرفته شده در حالت خودکار در میان دوربین ها با تأثیرگذاری بارگذاری می شوند - رنگها بسیار شفاف ، دامنه پویا نسبت به خوب و جزئیات بسیار زیاد و با تمرکز دقیق هستند. Huawei پیشنهاد داد که Mate 30 Pro می تواند تقریباً به اندازه 2.5 سانتی متر فوکوس کند ، اگرچه فهمیدیم که بیشتر از 4 سانتی متر است ، اما حتی در این صورت ، با توجه به اینکه هر سه لنز دارای فوکوس خودکار هستند ، هنوز هم یک عملکرد ماکرو همه کاره است.

دوربین زاویه دید فوق العاده عریض می تواند جزئیات و دامنه دینامیکی چشمگیر را به خود جلب کند ، اگرچه در شرایط بسیار چالش برانگیز ، ما شاهد رنگ حاشیه ای بنفش زیادی هستیم ، که شرم آور است و بسیار عریض خود را کاملاً پشت آیفون 11 پرو برای عکس قرار می دهد. هرچند وقتی یک شوت درست می شود ، هنوز هم یکی از بهترین های فوق عریض اطراف است.
دوربین تله فوتو فقط با دوربین Huawei P30 Pro و Oppo Reno 10x Zoom بهتر شده است و هم در عکس و هم در ویدئو کار شما را بسیار راحت می کند و شما را به فعالیت های دور وادار می کند و کارها را ثابت نگه می دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد