نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

نقد گوشی

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 9

حکم ما

شیائومی با داشتن ردمی نوت 9 ، دوام شارژ باتری و عکاسی را به عنوان اولویت های دوگانه خود افزایش می دهد ، در نتیجه یک تلفن ارزان قیمت تولید می شود که گهگاه وزن آن را بیشتر می کند. سازش در عملکرد و طراحی به این معنی است که این یک برنده کامل نیست ، اما نشان دادن قدرت در تعدادی از مناطق که Moto G8 از کار می افتد ، آن را به یک گزینه مناسب تبدیل می کند.
برای

    عمر باتری عالی
    دوربین قوی نسبت به قیمت
    صفحه نمایش LCD است اما بزرگ و روشن است

در برابر

    طراحی پلاستیکی و در عین حال سنگین
    عملکرد متوسط
    MIUI 12 بسیار بهتر شده ، اما هنوز هم عالی نیست

بررسی دو دقیقه ای

شیائومی ردمی نوت 9 یک تلفن 200 پوندی است که دارای عمر باتری فوق العاده ای ، صفحه نمایش بزرگ + FHD و دوربین مناسب و غیرمعمول است.

Redmi Note 9 با وجود بدنه کاملاً پلاستیکی و برخی ابعاد نسبتاً سنگین ، جذاب ترین طراحی را ندارد ، اما عملکرد آن به اندازه کافی آسان است. و در جایی که واقعاً مهم است ، در جلوی گوشی از حاشیه های نازک (ساب) و یک سوراخ سوراخ دار مرتب بهره مند می شوید.
پرش به

(اعتبار تصویر: آینده)

قیمت و در دسترس بودن
طرح
نمایش دادن
دوربین ها
مشخصات و عملکرد
نرم افزار
باتری
باید بخرمش؟

این صفحه نمایش LCD 6.53 اینچی است که بسیار روشن می شود و با توجه به وضوح + FHD ، بسیار واضح است. نه ، این یک OLED نیست ، اما به یاد داشته باشید که ما در اینجا در مورد یک تلفن زیر 200 پوند صحبت می کنیم.

اگر صادق باشیم ، در نتیجه پردازنده ارزان قیمت MediaTek Helio G85 که همیشه بیشترین تجربه را در اختیار شما قرار نمی دهد ، عملکرد کمی ناخوشایند است. هنوز هم توانایی اجرای جدیدترین بازی ها را به خوبی دارد.
فیلم های پیشنهادی برای شما ...
بستن

اگر از عملکرد خوب Redmi Note 9 کمی ناامید شویم ، از دوربین آن بسیار راضی هستیم. اگرچه این تنظیمات دوربین چهارگانه نامیده می شود که کمی سخاوتمندانه است ، اما سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی آن عکس های بسیار مناسبی را در نور مناسب ثبت می کند.

حتی چشمگیرتر استقامت Redmi Note 9 است. این برای دو روز استفاده کامل خوب است ، در کمترین حالت از باتری بسیار بزرگ 5،020 میلی آمپری متشکرم. این یک رویکرد بی رحمانه است که منجر به ابعاد نسبتاً کوچک گوشی می شود ، اما بازده خوبی دارد.

شیائومی با جدیدترین پوسته اندرویدی خود ، MIUI 12 ، که به صورت بروزرسانی مستقیماً خارج از جعبه در دسترس است ، قدم هایی به جلو برداشته است. این یک رابط کاربری تیزتر ، انعطاف پذیرتر و با ظاهری بهتر از قبل است ، حتی اگر همچنان از کمی نفخ و تکرار برنامه رنج ببرد.

در مجموع ، این یکی دیگر از تلاش های خوب بودجه Xiaomi است. اگر اولویت های شما برای یک تلفن جدید شامل عمر باتری عالی و دوربین مناسب است و نمی خواهید بیش از 200 پوند برای این امتیاز بپردازید ، انتخاب های بهتری نسبت به Redmi Note 9 وجود ندارد.

ممکن است این تلفن ارزان قیمت مورد علاقه ما نباشد - سخت است که از مزایای استفاده از کلاس نرم افزاری Moto G8 در ساخت روزمره و نرم افزار نرم افزاری آن در استفاده روزمره استفاده کنید - اما بسته به نیازهای خاص شما ، ممکن است فقط از آن شما باشد.
قیمت و در دسترس بودن شیائومی ردمی نوت 9

    199 پوند
    ارسال شده در مه 2020

شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9 (اعتبار تصویر: آینده)

شیائومی ردمی نوت 9 برای اولین بار در تاریخ 12 مه سال 2020 وارد بازار شد. قیمت انگلیس برای مدل 64 گیگابایتی از 179 پوند شروع می شود و برای مدل 128 گیگابایتی تا 199 پوند افزایش می یابد.

با این حال ، در زمان نوشتن این مقاله ، شیائومی فروش دهمین سالگرد خود را اجرا می کرد که به موجب آن می توان مدل برتر را فقط با 159 پوند به همراه یک پاوربانک Redmi 10،000 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد. همچنین ما شاهد این بوده ایم که مدل کم ظرفیت با همان قیمت پایین در آمازون عرضه می شود.

اگرچه ما در اینجا قیمت های اصلی را به عنوان یک هنجار در نظر خواهیم گرفت ، اما شما را تشویق می کنیم که برای معاملات چشمانتان را پوسته نگه دارید. به وضوح می توانید انتظار داشته باشید که صرفه جویی سنگینی در هزینه مدعی جدید مقرون به صرفه شیائومی داشته باشید.
طرح

    بدنه کاملا پلاستیکی Gorilla Glass 5 جلو
    سنسور اثر انگشت نصب شده در عقب
    162.3 77 77.2 8. 8.9 میلی متر ، 199 گرم

وقتی نوبت به طراحی می رسد ، Redmi Note 9 در انتهای طیف "پلاستیکی کاربردی" قرار می گیرد. در اینجا به اندازه یک اشاره به فلز وجود ندارد و تنها شیشه ای که پیدا خواهید کرد پنل Gorilla Glass 5 است که قسمت جلویی آن را پوشانده است.

شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9 (اعتبار تصویر: آینده)

مطمئناً انتظار مواد برتر را در زیر قیمت 200 پوند نخواهید داشت. و به اعتبار شیائومی ، زیبایی پلاستیکی را به صورت یک قاب قاب آبی رنگ پوسته تخم مرغ و یک صفحه عقب ارائه می دهد که از آبی آسمانی در بالا به اسطوخودوس در پایین تغییر می کند. به هر حال این مدل Polar White است که برای ما ارسال شده است. مدل های Forest Green و Midnight Grey به نظر نمی رسد خیلی هوس انگیز باشد.

این یک گوشی کاملا بزرگ با قیمت است. قد آن 162.3 میلی متر است ، مخصوصاً ضخیم آن 8.9 میلی متر است و با 199 گرم کاملاً سنگین است. احتمالاً می توانید از باتری عظیم تلفن برای این دو آمار گذشته تشکر کنید.

شیائومی از استفاده از سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش با Redmi Note 9 که یک اقدام واضح و صرفه جویی در هزینه است ، پرهیز کرده است. این لزوماً در کتاب ما چیز بدی نیست ، زیرا فناوری در نمایشگر کندتر از سنسورهای مستقل معادل است.

آنچه ما خیلی دوست نداریم این است که حسگر اثر انگشت در اینجا بسیار سخت است. نه تنها فاقد تعریف لبه است ، که احساس آن را دشوار می کند ، بلکه به عنوان ناشناس به عنوان بخشی از ماژول دوربین گسترده قرار می گیرد ، بنابراین از نظر بصری نیز مشخص نیست.

شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9 (اعتبار تصویر: آینده)

در قسمت جلویی ، Redmi Note 9 دارای نوعی کم حاشیه و دوربین سلفی سوراخ دار است که می توانید آن را با تلفن کمی گران قیمت مرتبط کنید. ما در حال به گوشی های ارزان تر رفتن با تحقیقات قطره اشک مرکزی عادت کرده اند، پس از آن یک لمس درجه یک است.

در لبه پایین یک بلندگوی مونو ، یک پورت USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری برای همه شما که قسم خورده اید هرگز بلوتوث نیست. اما این لبه بالایی است که بیشترین کنجکاوی را دارد - بلستر IR که می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور پشتیبان برای تمام وسایل اتاق نشیمن شما استفاده شود.
نمایش دادن

    6.53 اینچ IPS LCD
    روشنایی مناسب
    رنگهای کاملاً کالیبره شده


قیمت زیر 200 پوند در مورد صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 9 یک چیز را تضمین می کند: این بدون OLED است. این خبر بد است.

خبر خوب به شکل یک LCD بزرگ 6.53 اینچی IPS است که به طور معمول دارای 450 نیت روشن است. همچنین دارای رزولوشن Full HD + است که در این قیمت هنوز تضمینی نیست (سلام Moto G8).

برای یک LCD ارزان قیمت ، این کاملاً جالب از نظر رنگی است. مطمئناً شما هرگز نخواهید توانست آن سیاه پوستان را به دست آورید ، اما مشاهده تصاویر و فیلم ها روی آن تجربه ای کاملاً خوشایند در طول دوره آزمایش ما بود.

انتخاب حالت نمایش اشباع باعث می شود که رنگ ها کمی بیشتر پاپ شوند ، هرچند تفاوت در دستگاه های بسته بندی OLED شیائومی مانند Poco F2 Pro در هیچ جایی وجود ندارد. همانطور که بود ، ما از حالت پیش فرض خودکار خوشحال بودیم.

با Redmi Note 9 جادوگری با نرخ تازه سازی بالاتر مشاهده نخواهید کرد که تا حد زیادی همچنان در تلفن های گران قیمت باقی بماند. اما به طور کلی ، شیائومی با این نمایشگر بودجه بر روی موارد درست تمرکز کرده است.
دوربین ها

    چهار دوربین عقب: اصلی 48 مگاپیکسلی ، فوق العاده گسترده 8 مگاپیکسلی ، ماکرو 2 مگاپیکسلی ، عمق 2 مگاپیکسلی
    فیلم 1080p 30fps
    دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی

ما تمایل داریم که تحت تأثیر بسته بندی دوربین دوربین Xiaomi در محدوده Redmi Note خود بسیار تحت تأثیر قرار بگیریم. Redmi Note 8T سال گذشته با تنظیماتی کاملاً چشمگیر در دوربین چهارگانه بسیار بالاتر از وزن خود قرار گرفت و به نظر می رسد Redmi Note 9 در واقع بسیار شبیه به هم باشد.

شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9 (اعتبار تصویر: آینده)

یک بار دیگر ، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک اولتراواید 8 مگاپیکسلی ، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق اختصاصی 2 مگاپیکسلی دریافت می کنید. ما در اینجا احساس می کنیم یک رکورد گیر کرده هستیم ، اما ماکرو 2 مگاپیکسلی در حقیقت فضای مناسبی را برای اشغال آن لازم ندارد و حسگر عمق آن بیش از حد اضافی به نظر می رسد.

سو lin ظن طولانی این است که تولید کنندگان ارزان قیمت تلفن به سادگی چنین اجزایی را در مخلوط می کنند زیرا این یک روش مقرون به صرفه برای ضربه زدن به وضعیت "دوربین چهارگانه" است. با ما تماس بدبینانه داشته باشید ، اما نمی توانیم ببینیم که چگونه هر یک از این سنسورهای 2 مگاپیکسلی چیز معناداری به عکسبرداری روزمره اضافه می کنند.

با غر زدن ، تصویری که Redmi Note 9 ثبت می کند تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفته ایم. تا زمانی که روشنایی خوب باشد ، نوعی عکس واضح و متعادل دریافت خواهید کرد که انتظار داشتید برای دستیابی به آن ، 400 پوند یا بیشتر بپردازید. ما نکته عجیب و غریب از قرار گرفتن در معرض بیش از حد را درک کردیم - اما ، به طور کلی ، تلفن از سناریوهای با دامنه دینامیکی بالا به طرز تحسین برانگیزی نسبت به قیمت خود برخوردار بود.

سنسور زاویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی با صدای دوربین اصلی کاملاً مطابقت دارد ، هرچند که از نزدیک مشاهده می شود سر و صدای زیادی وجود دارد - به خصوص وقتی که توجه شما به لبه های قاب منتقل می شود. هنوز هم ، همیشه یک گزینه خوشامد است.

عکسهای استاندارد 1X اطلاعات بصری را از چهار پیکسل گرفته و یک عکس مناسب ایجاد می کند ، بنابراین عکسهای واضح 12 مگاپیکسلی را از بین می برد. حتی بدون وجود لنز تله فوتو اختصاصی ، امکان تهیه عکسهای 2X قابل استفاده با استفاده از آن سنسور اصلی پیکسلی همراه با برخی از نرم افزارهای هوشمند شیائومی وجود دارد. در جلوتر از بزرگنمایی بالاتر و متوجه خواهید شد که نویز جدی ایجاد می شود.

شیائومی ردمی نوت 9
شیائومی ردمی نوت 9 (اعتبار تصویر: آینده)

ما در یک رستوران با نورپردازی در زمان ناهار ، که عکس های غذا به نظر مناسب پر جنب و جوش بودند ، به نتایج قابل استفاده ای دست یافتیم. دستیار هوش مصنوعی شیائومی ، مانند همیشه ، در انتخاب چنین صحنه هایی و ایجاد تنظیمات مناسب بر روی میزان صدا و فوکوس دوربین ، کاملاً هوشمند است.

همانطور که گفته شد ، Redmi Note 9 از پس سناریوهای کم نور یا در شب به خوبی برنمی آید ، جایی که بودجه واقعی آن به خود خیانت می کند. یک حالت Night اختصاصی در اینجا وجود دارد ، که چنین عکسهایی را به طرز چشمگیری روشن می کند ، اما عکسهایی را تولید می کند که پر از مصنوعات دانه ای هستند و بنابراین باعث حواس پرتی می شوند.

ضبط ویدئو در حد استاندارد Xiaomi Redmi Note 8T نیست ، فقط 1080p 30fps ارائه می شود نه 4K 30fps / 1080p 60fps نسخه قبلی. اما این یک کار اساسی را انجام می دهد.

در اینجا نیز یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی وجود دارد که پس از تنظیم جلوه های وحشتناک "زیبایی" ، برای عکس های سلفی مناسب است.

آه ، و یک یادداشت نهایی به Xiaomi و هر سازنده دیگری که تصمیم دارد به طور پیش فرض یک علامت مارک مارک را به هر عکس بزند: توقف کنید. لطفا. فقط متوقف بله ، می توانید در منوی تنظیمات ماهیگیری کنید تا این ویژگی آزار دهنده را خاموش کنید ، اما ما واقعاً نیازی به این کار نیستیم.

Redmi Note 8 Pro Review: یک گوشی همه کاره خوب و مناسب برای همه

شاید در همه کارها بهترین نباشد ، اما Redmi Note 8 Pro نوار عملکرد کلی را در بخش میان رده افزایش می دهد.


نمایش دادن

4

کارایی

4.5

دوربین

75/3

باتری

4.25

نرم افزار

3

5/4

مجموع امتیاز

خوب

عملکرد کلی عالی
عالی برای بازی در این بودجه
طراحی پیشرفته

بد

MIUI تبلیغات ناخواسته زیادی را هل می دهد
زیر دوربین فوق العاده با زاویه دید عریض
کمی حجیم و سنگین

خط آخر

شاید در همه کارها بهترین نباشد ، اما Redmi Note 8 Pro نوار عملکرد کلی را در بخش میان رده افزایش می دهد.

در آخرین فصل از جنگ مگاپیکسل ، Realme با راه اندازی اولین تلفن دوربین 64 مگاپیکسلی در هند ، Realme XT (بررسی) اولین ضربه را وارد کرد. هفته گذشته شیائومی ، کسی که نمی تواند چیزهای خوابیده را تجربه کند ، با Redmi Note 8 Pro پاسخ داد. دوربین 64 مگاپیکسلی ممکن است پسر پوستر این دستگاه باشد ، اما قدرت واقعی آن در جای دیگر است ، با احترام به یک متحد بعید. اون چیه؟ دوربین چقدر خوب است؟ عملکرد آن در سایر بخشها چگونه است؟ آیا ردمی نوت 8 از Realme XT بهتر است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.
Redmi Note 8 Pro Review: یک گوشی همه کاره خوب و مناسب برای همه

Redmi Note 8 Pro
Redmi Note 8 Pro Design: ظریف اما بسیار بزرگ

Note 8 Pro تا به امروز به راحتی بهترین ظاهر Redmi Note است. شیائومی پس از اینکه به نسل قبل از طراحی قدیمی خود پایبند بود ، تصمیم آگاهانه ای گرفت تا با عرضه Redmi Note 7 Pro در اوایل سال جاری ، زیبایی را کاملاً از نو انجام دهد. در حالی که نوت 7 پرو هنوز کاملاً درجه یک به نظر می رسد ، این شرکت تصمیم گرفته است با نوت 8 پرو میزان جذابیت را افزایش دهد. یک رقیب خاص ممکن است بخواهد مقداری اعتبار برای آن در نظر بگیرد و درست هم هست. پشت شیشه ای خمیده مدل Halo White بسیار زیبا به نظر می رسد و باعث می شود تلفن بسیار برتر از آنچه قیمت آن را نشان می دهد ، برخوردار باشد.
Redmi Note 8 Pro با یک رنگ دو رنگ ارائه می شود. تصویر: tech2

Redmi Note 8 Pro با یک رنگ دو رنگ ارائه می شود. تصویر: tech2

رنگ سفید مروارید شباهت زیادی به نوع سفید نزدیکترین رقیب خود ، Realme XT دارد. جای دوربین متفاوت است. من یک دقیقه دیگر به آن خواهم رسید. تن رنگی که پشت در نورهای مختلف منعکس می کند نکته قابل توجهی است و تأثیر آن کاملاً خنک است. در این نوع اثر انگشت به راحتی در پشت قابل مشاهده نیست ، که این یک امتیاز مثبت دیگر است. قاب پلاستیکی براق به نظر می رسد کمی خارج از محل است. طراحی انحنا و فاقد هرگونه لبه های ناهموار ، گوشی را در دست گرفتن خوب کرده و کیفیت ساخت آن نیز ناهموار است. صفحه و پشت هر دو توسط Gorilla Glass 5 محافظت می شوند.

گرچه من از ظاهر Redmi Note 8 Pro خوشم می آید ، اما نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که این یک گوشی نسبتاً بزرگ است. وزن آن نیز 200 گرم خوب است و توزیع وزن مطلوب ترین نیست و باعث می شود دست در آن سنگین باشد. در امتداد لبه سمت چپ دو سینی سیم کارت وجود دارد که در یکی از آنها اسلات مخصوص کارت microSD نیز جای گرفته است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند و به راحتی در دسترس هستند. سه دوربین و یک سنسور اثر انگشت به طور عمودی در مرکز عقب قرار دارند و در ارتفاع کمی قرار دارند. دوربین ماکرو و فلاش LED در کنار آن قرار گرفته است.
تنظیم دوربین چهارگانه در Redmi Note 8 Pro با دوربین اصلی 64 MP. تصویر: tech2

Redmi Note 8 Pro یک گوشی نسبتاً بزرگ است. تصویر: tech2

اسکنر اثر انگشت کمی بالاتر از حد ایده آل قرار دارد و برای رسیدن به آن باید کمی کشیده شوید. همچنین هنگام تلاش برای باز کردن قفل تلفن ، مسواک زدن با لبه های سخت ارتفاع فوق الذکر احساس خوشایندی نیست ، اما این چیزی است که شما به آن عادت خواهید کرد. من هیچ شکایتی در مورد پاسخگویی اسکنر اثر انگشت ندارم. یک IR Blaster در قسمت بالای آن قرار دارد ، در حالی که یک درگاه میکرو USB ، جک صوتی 3.5 میلی متری و پنجره مشبک بلندگو در امتداد لبه پایین تلفن یافت می شود.
Redmi Note 8 Pro: مشخصات اصلی

Mediatek Helio G90T SoC: 2 هسته عملکردی Cortex-A76 در 2.05 گیگاهرتز + 6 هسته کارایی Cortex-A55 در 2 گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی Mali G76-MC4 با فرکانس 800 مگاهرتز کار می کند

گزینه های RAM 6 GB یا 8 GB

حافظه داخلی 64 GB یا 128 GB UFS 2.1 + اسلات اختصاصی microSD

نمایشگر 6.53 اینچی Full HD + با HDR و Corning Gorilla Glass 5

64 مگاپیکسل (اصلی) + 8 مگاپیکسل (فوق العاده گسترده) + 2 مگاپیکسل (ماکرو) + 2 مگاپیکسل (سنسور عمق) دوربین های چهارگانه ؛ دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

باتری 4500 میلی آمپری با شارژر سریع 18 واتی

Android Pie 9.0 با MIUI 10
Redmi Note 8 Pro Display: صفحه نمایش پر جنب و جوش با HDR

در حالی که Redmi Note 8 Pro به نظر می رسد می تواند با Realme XT رقابت کند ، Xiaomi به جای رفتن به مسیر Super AMOLED ، صفحه LCD را انتخاب کرده است. با وجود این ، آنچه در اینجا داریم یک صفحه نمایش کاملا واضح 6.53 اینچی + Full HD (دارای یک شکاف قطره ای) است که از HDR نیز پشتیبانی می کند. سطح سیاه و کنتراست دقیقاً به خوبی صفحه AMOLED در Realme XT نیست ، اما تفاوت کیفیت نیز زیاد نیست. صفحه نمایش هرچند کمی بیش از حد بزرگ به نظر می رسد و کار با یک دست قابل بحث نیست ، اما کسانی که شعار «بزرگتر بهتر» دارند شکایت نخواهند کرد.
Redmi Note 8 Pro.

Redmi Note 8 Pro.

کنتراست خوب به نظر می رسد و رنگ ها بدون عبور از بالای صفحه پر جنب و جوش به نظر می رسند. روشنایی می تواند به 500 نیت برسد ، اطمینان حاصل شود که صفحه نمایش حتی در زیر نور خورشید بسیار خوانا است. کالیبراسیون پیش فرض صفحه به سمت خنک کننده است و حتی اگر دمای رنگ را روی تنظیمات پیش فرض (استاندارد) خود تنظیم کنید ، صفحه نمایش رنگ آبی متمایزی دارد. برای تولید مثل دقیق تر رنگ ، باید این را روی گرم تنظیم کنید.
Redmi Note 8 Pro Performance: هیولای میان رده جدیدی است که می توانید آن را شکست دهید

با وجود اینکه Qualcomm Snapdragon 675 در Redmi Note 7 Pro کار بسیار خوبی انجام داد ، ابروها بالا رفت ، زمانی که Xiaomi تصمیم گرفت با Mediatek SoC در نوت 8 پرو همراه شود. همانطور که اتفاق می افتد ، این یک تصمیم درخشان از طرف شیائومی بود زیرا Mediatek Helio G90T در همه جبهه ها ارائه می دهد ، و چگونه! G90T یک تراشه هشت هسته ای است که دارای دو هسته عملکردی 2.05 گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته کارایی Cortex A55 با سرعت 2 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی Mali G76-MC4 با فرکانس 800 مگاهرتز برای مقابله با گرافیک و بازی وجود دارد.
Redmi Note 8 Pro
این شرکت یک شارژر سریع 18 وات را به صورت بسته ای در اختیار شما قرار می دهد که نکته خوبی است. اما عملکرد در هیچ جایی به اندازه شارژر VOOC 3.0 همراه با Realme XT قابل توجه نیست. برای ارائه موارد به تعداد ، شارژر 0 تا 100 درصد با شارژر همراه Redmi Note 8 Pro حدود 2 ساعت و 15 دقیقه زمان لازم دارد ، در حالی که Realme XT در کمتر از 90 دقیقه از 0 به 100 می رسد. بله ، ظرفیت باتری Note 8 Pro 12.5 درصد بیشتر از XT است ، اما برای شارژ کامل 50 درصد زمان بیشتری لازم است. Realme یک برنده آشکار در این بخش است.
عملکرد دوربین Redmi Note 8 Pro: دوربین اصلی خوب اما دوربین چهارگانه فقط یک حیله است

دوربین های Redmi Note 8 Pro برای این بخش بسیار مناسب هستند ، اما فوق العاده نیستند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بسیار خوب است اما فقط به دلیل اینکه این همه مگاپیکسل را بسته بندی می کند انتظار معجزه نداشته باشید. این تلفن به شما امکان می دهد در صورت تمایل در 64 مگاپیکسل عکس بگیرید ، اما در حالت استاندارد با 16 مگاپیکسل با اتصال پیکسل عکس می گیرد.
ردمی نوت 8 پرو دارای سیستم دوربین چهارگانه است.

ردمی نوت 8 پرو دارای سیستم دوربین چهارگانه است.

اساساً ، یک سنسور دوربین از پیکسل ، مکانهای میکروسکوپی حساس به نور تشکیل شده است. هرچه پیکسل شما بیشتر باشد ، وضوح تصویر دوربین بالاتر است. اما هرچه پیکسل کوچکتر باشد ، حساسیت آن به نور کمتر است ، این به معنای نویز بیشتر و جزئیات کمتر در نور کم است.

ترفند ایجاد حسگر یافتن تعادل مناسب بین اندازه پیکسل و وضوح تصویر است.

تلفن های شاخص مانند آیفون یا دستگاه گلکسی سنسورهای بزرگی با پیکسل های بزرگ ارائه می دهند. تلفن های ارزان قیمت پیکسل های کوچک را روی سنسورهای کوچک ارائه می دهند.

Pixel binning با ارائه تراکم بالای پیکسل های کوچک سعی در یافتن حد وسط دارد که وقتی در یک گروه قرار می گیرند ، از یک پیکسل بزرگتر تقلید می کنند. در مورد Redmi Note 8 Pro و سایر دوربین های دارای پیکسل ، 64 میلیون پیکسل کوچک در گروه های چهار نفره ترکیب شده و 16 میلیون پیکسل بزرگتر و مجازی را تشکیل می دهند.

حالت 64 مگاپیکسلی پیشرفت های عمده ای نسبت به حالت استاندارد ندارد ، اما اگر می خواهید تصاویر گرفته شده را چاپ کنید ، می توانید از آن استفاده کنید. با این حال ، شما باید با پرونده هایی برخورد کنید که می توانند برای هر تصویر 20 مگابایت باشند.

در حالت استاندارد و همچنین در حالت 64 مگاپیکسلی ، کیفیت تصاویر گرفته شده با رنگ های زنده و جزئیات بسیار خوب است. سطح صدا به خوبی کنترل می شود. من رنگها را کاملا طبیعی نمی نامم و آنها خیلی اشباع هستند. هر چند این باید Instagramers را خوشحال کند. پردازش تصویر کمی تهاجمی است و به نظر می رسد تصویر کلی با افزایش کنتراست شارپ می شود. اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، افراد زیادی از تولیدات ، خصوصاً علاقه مندان به شبکه های اجتماعی شکایت نمی کنند. اگر بخواهم آن را با خروجی Realme XT مقایسه کنم ، می گویم که رنگ ها در تصاویر گرفته شده با استفاده از XT بسیار طبیعی تر به نظر می رسند ، اما در Redmi Note 8 Pro واضح تر هستند. انتخاب خود را انجام دهید.

(برای بررسی جزئیات تصاویر با وضوح بالا با استفاده از این تلفن به آلبوم Redmi Note 8 Pro Flickr مراجعه کنید)

یک مشکل کوچک در مورد دوربین اصلی وجود دارد ، به نظر می رسد فوکوس کمی مطبوع است. این امر بیشتر هنگام مشاهده تمرکز روی اشیا nearby مجاور در فاصله یک یا دو پا مشاهده می شود. در بعضی مواقع تلاش می کند تا فوکوس را قفل کند و بخشی از تصویر تار می شود. همچنین ، حتی اگر نقطه کانونی خود را انتخاب کنید ، دوربین تمایل دارد در جای دیگری فوکوس کند. من معتقدم این یک مشکل نرم افزاری است و امیدوارم شیائومی به زودی در یک به روزرسانی آینده آن را برطرف کند.

حالت عمودی بسیار خوب کار می کند و پیش زمینه و تفکیک پس زمینه را به خوبی مدیریت می کند. برنامه دوربین همچنین به شما امکان می دهد تا سطح تاری را به صورت دستی تنظیم کنید. نتیجه نهایی در اکثر مواقع با انسان و اشیا، به خصوص یکی دیگر از موارد خوب است

در حالت عادی یک ضامن بزرگنمایی 2 برابر نیز دریافت می کنید ، اما این اساساً بزرگنمایی دیجیتال است. با این حال ، تصاویر به اندازه کافی واضح به نظر می رسند و در شبکه های اجتماعی بسیار قابل استفاده هستند. به طور متناوب ، می توانید در 64 مگاپیکسل عکس بگیرید و تصویر را برش دهید. این یکی از کاربردهای کاربردی دوربین 64 مگاپیکسلی است.


بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 8

معرفی

Redmi Note یک سری جا افتاده است و هر گوشی جدید از همان کتاب پیروی می کند - یک صفحه نمایش بزرگ ، یک چیپ ست خوب ، یک دوربین خوب و یک باتری 4000 میلی آمپری. همه اینها باید در یک بدنه قابل توجه پیچیده شده و توسط جدیدترین MIUI اداره شود و همه چیز با برچسب قیمت مقرون به صرفه به پایان برسد. خب ، ردمی نوت 8 از دستورالعمل پیروی می کند و از ترکیبات مناسبی برخوردار است ، به طوری که آن را به یکی دیگر از لوازم جانبی عالی این سری تبدیل می کند.

در واقع ، ردمی نوت 8 با صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچ IPS LCD با رزولوشن 1080p و بریدگی قطره قطره آب شکل ارائه می شود. اگر تصور کنید این همان پنل های تبلت 7 است ، شما را می بخشیم. قطعاً چیزی از مدل سال گذشته تغییر کرده است.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8


چیپ ست نیز ارتقا یافت. اسنپدراگون 665 اکنون بالاتر از اسنپدراگون 660 در نوت 8 کار می کند. ما اعتقاد نداریم که این یک افزایش چشمگیر یا در صورت وجود داشته باشد ، اما هنوز هم یک مدل جدیدتر است و از نظر مصرف انرژی بیشتر است. حداقل.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

هرچند که دوربین تقویت شده است. اکنون 48MP اصلی با یک تیرانداز ultrawide 8MP ، یک ماکرو 2MP و آخرین سنسور عمق 2MP است. اوه ، و ضبط ویدئو با کیفیت 4K اکنون یک گزینه است!

کاملاً انتظار می رود که نوت 8 باتری 4000 میلی آمپری ، مانند سایر نوت های قبلی ، دارای یک باتری باشد. و جای تعجب نیست که این Note MIUI 10 را چک می کند ، اگرچه MIUI 11 باید هر لحظه بذر بگیرد.

سرانجام ، همه این موارد خوب در یک بدنه بسیار زیبا از پنل های Gorilla Glass 5 پیچیده شده اند و ممکن است بخواهید قبل از مراجعه به صفحه مشخصات کامل ، از منظره لذت ببرید.
مشخصات شیائومی ردمی نوت 8

    بدنه: Gorilla Glass 5 جلو و عقب ، قاب پلاستیکی ، پوشش نانو مقاوم در برابر پاشش ، 190 گرم.
    صفحه نمایش: 6.3 اینچ IPS LCD ، رزولوشن 1080 23 2340 پیکسل ، نسبت ابعاد 19.5: 9 ، 409 پیکسل در اینچ.
    دوربین عقب: اصلی: دیافراگم 48 مگاپیکسلی ، f / 1.8 ، اندازه سنسور 1 / 2.25 اینچ ، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر ، PDAF. بسیار گسترده: 8 مگاپیکسل ، f / 2.2 ، 1/4 اینچ ، 1.12 میکرومتر پیکسل دوربین ماکرو: 2MP ، f / 2.4 ، 1/5 "، 1.75µm سنسور عمق: 2MP ؛ 2160p @ 30fps ، 1080p @ 120fps ، 720p @ 960fps ضبط فیلم.

دوربین جلو: دیافراگم 13 مگاپیکسلی ، f / 2.0 ، پیکسل 1.12 میکرومتر. ضبط فیلم با کیفیت 1080p / 30fps.
    سیستم عامل: Android 9 Pie؛ MIUI 10
    چیپ ست: Snapdragon 665 (11 نانومتر): هشت هسته ای (4x2.00 گیگاهرتز Kryo 260 طلایی و 4x1.8 گیگاهرتز Kryo 260 نقره ای) ، پردازنده گرافیکی Adreno 610.
    حافظه: 3/4/6 گیگابایت RAM؛ 32/64/128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اسلات اختصاصی microSD.
    باتری: 4،000mAh شارژ سریع 18 وات
    اتصال: دو سیم کارته LTE-A ، تجمع حامل 4 باند ، LTE Cat-12 / Cat-13 ؛ USB-C ؛ Wi-Fi a / b / g / n / ac ؛ GPS دو باند؛ بلوتوث 4.2 ؛ رادیو FM؛ NFC (فقط مدل 8T) ؛
    متفرقه: خواننده اثر انگشت نصب شده در عقب ؛ جک 3.5 میلی متری بلندگوی منفرد پایین

به نظر نمی رسد Xiaomi Redmi Note 8 یک میانبر عالی باشد ، اما جعبه های زیادی را تیک می زند که شاید یکی از آنها باشد. اگر محافظت مناسب در برابر نفوذ را محاسبه نکنیم ، هیچ چیز در نوت 8 کم نیست اما بیایید! بنابراین ، ما نمی توانیم صبر کنیم تا Note 8 را در آزمایشات خود قرار دهیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. اینجا میریم!
جعبه گشایی شیائومی ردمی نوت 8

Redmi Note 8 شیائومی معمولی است که می توانید این روزها تهیه کنید - جعبه حاوی یک شارژر 10 واتی ، یک کابل USB-C و یک کیف سیلیکونی شفاف است.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

بسته به منطقه شما ، برخی از واحدهای Redmi Note 8 دارای یک محافظ صفحه نمایش کارخانه هستند. و گرچه ممکن است پردرآمدترین قطعه محافظ نباشد ، اما هنوز هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
طرح

شیائومی ردمی نوت 8 ممکن است ارزان تر از نوت 8 دو نفره باشد ، اما کیفیت ساخت آن همان چیزی است که بسیاری آن را برتر می دانند. نوت 8 یک گوشی هوشمند شیشه ای مانند نوت 8 پرو است ، اگرچه هیچ منحنی فانتزی ندارد و در عوض به شکل سنتی تری متکی است.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8 ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو

Redmi Note 8 دارای دو قطعه تخت Gorilla Glass 5 است که به عنوان صفحه کار می کنند. جلوی آن از صفحه محافظت می کند ، در حالی که قسمت عقب در یکی از چهار رنگ - آبی نپتون ، سفید مهتابی ، سیاه فضایی ، سحابی بنفش رنگ آمیزی شده است. ما رنگ آبی نپتون را در اینجا داریم و به همان اندازه که در این عکس ها به نظر می رسد ، شخصاً مسحورکننده است.

نسخه Neptune Blue بر اساس رنگ آبی مرواریدی است که به آرامی به سمت بنفش به سمت پایین گوشی می رود. White Moonlight از آبی روشن به بنفش روشن تبدیل می شود. Nebula Purple کاملاً با شیب های بنفش بازی می کند ، در حالی که Space Black به سادگی سیاه است. هر آنچه را انتخاب کنید ، ظاهر همیشه درخشان باقی می ماند.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

بنابراین ، ردمی نوت 8 دارای یک پنل 6.3 "IPS LCD است که بیشتر قسمت جلوی آن را گرفته است. این دوربین دارای یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خود است. در حاشیه های بالایی برخی از اجزای مخفی وجود دارد - یک چراغ سفید با اعلامیه سفید روشن است در سمت چپ ، مشبک گوشواره نازک در مرکز قرار دارد و برخی از سنسورها در سمت راست کاملاً نامرئی هستند.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

در مورد حاشیه ها ، Redmi Note 8 ممکن است به عنوان یک دستگاه بدون حاشیه درخشان نباشد ، اما مطمئناً یکی از زیباترین قاب های صفحه نمایش را دارد که اخیراً با آن روبرو شده ایم. در لبه چپ و راست یک لهجه آبی بسیار ظریف وجود دارد که در اطراف پایین دقیقاً زیر آرم Redmi شدت می گیرد. این بالای صفحه نیست و ظاهری جالب و منحصر به فرد ایجاد می کند.

این قاب با همان رنگ آبی حاشیه ها رنگ آمیزی شده است و حتی بیشتر به ظاهر Redmi Note 8 می افزاید. این از پلاستیک ساخته شده است ، اگرچه مدتی طول کشید تا فهمیدیم که اصلاً ارزان نیست. بنابراین ، ما قطعاً انتخاب مواد را در برابر این تبصره حفظ نخواهیم کرد.

برخی از بیت های جالب توجه در اطراف قاب گفته شده ، شکاف کارت سه گانه در سمت چپ با یک سینی microSD مستقل است. سپس یک بلستر IR در بالا وجود دارد ، در حالی که در پایین آن جک صدا و پنجره مشبک بلندگو در کنار پورت USB-C قرار دارد.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

پشت یک منظره خیره کننده است و ما می فهمیم اگر لحظه ای وقت بگذارید و لذت ببرید. شیب ها بسیار زیبا هستند ، در شرایط مختلف نور به شکل S بسیار جذاب وجود دارد و رنگ مروارید مانند آن یکی از انواع آن است.

یک قوز عظیم دوربین در سمت چپ وجود دارد که چهار دوربین در آن قرار دارد - سنسورهای اولتراواید 8 مگاپیکسلی ، 48MP اصلی ، ماکرو 2MP و سنسورهای عمق 2MP. در خارج از این کوه یک فلش LED وجود دارد.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

در واقع ، با چنین قوز عظیمی ، ردمی نوت 8 روی سطح صاف بسیار تکان می خورد! اگر آن را روی میز خوابیده بگذارید و سعی کنید روی صفحه کلید تایپ کنید - این تجربه را دوست ندارید. سپس دوباره ، مورد سیلیکونی همراه و این موضوع به سرعت چشمک می زند.

ما همچنین اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب را دوست داریم. منطقه حساس به لمس نسبتاً کوچک است ، اما همیشه روشن و کاملاً دقیق است. کمی بالاتر از حد معمول است و ممکن است نیاز به دوره تنظیم داشته باشد.
بررسی شیائومی ردمی نوت 8

ابعاد Redmi Note 8 158.3 75 75.3 x 8.4 میلی متر است - 3 میلی متر کوتاه تر و 1 میلی متر باریک تر از Redmi Note 8 Pro با صفحه نمایش بزرگتر 6.53 اینچی است. وزن Note 8 190 گرم ، 10 گرم سبک تر از Pro است.

شیائومی ردمی نوت 8 یک گوشی هوشمند زیبا ، دارای کار رنگی نفیس و ساختاری محکم است. با توجه به این همه براقیت ، این یک چیز لغزنده است ، اما بیشتر گوشی های امروزی هستند. به همین دلیل یک جعبه بسته بندی شده درون جعبه خرده فروشی دارد - آن را ایمن نگه می دارد و یک چنگال بسیار لازم را فراهم می کند. نکته مثبت ، حتی بدون کیس نیز - نسبت به مدل های Pro احساس امنیت بیشتری می کند زیرا هر دو صفحه شیشه ای آن منحنی ندارند.

آیا باید به آیفون 12 ارتقا پیدا کنید؟

اگر شما از قبل مدل قدیمی دارید ، احتمالاً از خود می پرسید که آیا زمان ارتقا به آیفون 12 فرا رسیده است یا خیر. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم نه تنها در مورد زمان رسیدن آیفون جدید تصمیم بگیرید ، بلکه بهترین مدل شما کدام مدل است.

سال 2020 برای آیفون سال بزرگی است. این نه تنها اولین به روزرسانی بزرگ اپل از زمان آیفون X است ، بلکه آیفون 12 همچنین اولین خط تولید 5G این شرکت را نشان می دهد. با چنین تغییر بزرگی ، احتمالاً از خود می پرسید که آیا زمان ارتقا فرا رسیده است. پاسخ این است که، بستگی دارد. ما یک راهنمای مفید برای کمک به شما در کشف اینکه کدام آیفون های قدیمی ارزش به روزرسانی را دارند و هنوز زندگی کمی در آنها باقی مانده است ، فراهم آورده ایم.
Apple iPhone 12 mini
699.00 دلار در Apple.com
آیفون 12 اپل
799.00 دلار در Apple.com
Apple iPhone 12 Pro
999.00 دلار در Apple.com


آیفون SE که در اوایل سال جاری منتشر شد ، یک گوشی هوشمند کاملاً توانمند و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد اپل است. اگر مالک یک معامله باشید ، احتمالاً یا دوست دارید معامله کنید یا ضریب شکل کوچک تلفن را دوست دارید. در هر صورت ، هنوز دلیلی برای به روزرسانی وجود ندارد.




اگر نمی توانید صبر کنید ، ما آیفون 12 مینی را پیشنهاد می کنیم که به شما امکان اتصال 5G ، یک صفحه نمایش OLED را می دهد و همه موارد به روزرسانی شده با آیفون SE است.
iPhone 11/11 Pro: بروزرسانی نکنید
آیفون 11 پرو در مقابل iMac
آیفون اپل 11-01
بررسی آیفون 11 اپل
4.0
699.00 دلار در آمازون
ببین

اگر آیفون خود را در سال گذشته خریداری کرده اید ، هیچ دلیل قانع کننده ای برای ارتقا به صف آیفون 12 وجود ندارد. آیفون 11 و آیفون 11 پرو دارای چیپ ست های جذاب A13 Bionic ، عمر باتری جامد و دوربین های عالی هستند. این بدان معنا نیست که آیفون 12 یک نسخه کاملاً پیشرفته نیست - بلکه این است که شما می توانید به راحتی حداقل یک سال دیگر را تحمل کنید.

اگر شما یک عکاس / فیلمبردار مشتاق تلفن های هوشمند هستید که به راحتی باید از جدیدترین و بهترین برخوردار باشید ، ما iPhone 12 Pro Max را به شما پیشنهاد می کنیم. همه زنگ ها و سوت ها مانند ویدیوی Dolby Vision جدید Apple با سرعت 60 فریم در ثانیه ، لنز تله فوتو با بزرگنمایی 12 برابر دارد و از فرمت جدید Apple ProRAW پشتیبانی می کند.
iPhone XS / XR: ارتقا ندهید

اگر iPhone XS یا iPhone XR دارید ، هیچ عجله ای برای ارتقا ندارید. مطمئناً ، آیفون 12 از قابلیت اتصال 5G و مجموعه ای از ویژگی های جدید دیگر برخوردار است ، اما آیفون های 2018 اپل هنوز به اندازه کافی قدرتمند هستند و می توانند هر چیزی را که سر راه خود قرار دهید ، انجام دهند.

تبلیغات

اگر تصمیم به بروزرسانی داشته باشید ، آیفون 12 برای دارندگان آیفون XS یک تغییر خوب و یک جهش بزرگ برای کاربران آیفون XR خواهد بود. آیفون 12 دارای همان پردازنده و مودم همان گران قیمت ترین آیفون 12 پرو است ، بدون بسیاری از ویژگی های دوربین سطح بالا. حتی در این صورت ، شما هنوز هم می توانید ارتقا notice قابل توجهی در کیفیت تصویر را از iPhone XS / XR خود مشاهده کنید.
iPhone X: به روزرسانی را در نظر بگیرید
نمای جانبی آیفون 8

آیفون X اپل در آن زمان احساس انقلابی می کرد. این اولین تلفن این شرکت با FaceID و همچنین اولین آیفون با نمایشگر OLED بود. و اکنون هم اکنون کاملاً فعلی به نظر می رسد ، بنابراین کاربران معمولی آیفون X قطعاً می توانند یک سال یا حدود قبل از ارتقاgra آن را تحمل کنند.

اگر آیفون X شما شروع به احساس کمی در دندان می کند ، به دنبال آیفون 12 یا آیفون 12 مینی باشید. هر دو پشتیبانی 5G و پردازنده های بسیار سریع تری را برای شما به ارمغان می آورند. بار دیگر ، عکاسان و فیلمبرداران گوشی های هوشمند تمایل دارند تا به آیفون 12 پرو نگاه کنند.
آیفون 8: به روزرسانی را در نظر بگیرید

آیفون 8 آخرین مدل اپل با TouchID بود و از یک نمایشگر نسبتاً کوچک 4.7 اینچی برخوردار است. و گرچه به تازگی به iOS 14 به روز شده است ، این احتمال وجود دارد که iOS 15 را دریافت نکند. علاوه بر به روزرسانی های نرم افزاری در آینده ، دلایل دیگری نیز برای در نظر گرفتن یک نسخه جدید وجود دارد. پردازنده و مودم A11 Bionic آیفون 8 در آن زمان خوب بود ، اما در سال 2020 ، هر دو احساس کندی می کنند. دوربین 12MP نیز شروع به نشان دادن سن خود کرده است ، مخصوصاً در نور کم.
مربوط

    کدام آیفون جدید مناسب شما است؟ هر 4 مدل iPhone 12 اپل در مقایسه است
    کدام آیفون 12 برای عکاسان بهترین است؟
    آیفون 12 ممکن است تنها تلفن 5G با قابلیت اطمینان باشد

گفته شد ، شما باید بتوانید یک سال اضافی از آیفون 8 خود دریافت کنید ، به خصوص اگر آن را در 12 ماه گذشته خریداری کرده اید یا اخیراً باتری را تعویض کرده اید. اگر می خواهید اکنون آن را ارتقا دهید ، آیفون 12 مینی گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه است.
آیفون 7 یا قدیمی تر: ارتقا دهید

اگر از سال 2016 یا قبل از آن آیفون استفاده می کنید ، وقت آن است که آن را ارتقا دهید. شما موفق شده اید چندین سال از iPhone خود خارج شوید و احتمالاً سن آن نشان داده شده است. اوضاع در حال کند شدن است و عکس های شما به سختی شایسته یک پست اینستاگرامی هستند.

آیفون 12 مینی یا آیفون 12 احساس می کنند سال های نوری از تلفن قدیمی شما جلوتر هستند. علاوه بر سخت افزار بسیار سریعتر ، آیفون 12 های سطح پایین دارای سنسورهای دوربین ، Face ID ، نمایشگرهای OLED و 5G بسیار بهتر هستند. همچنین بیشتر مردم به لطف پشتیبانی آیفون 12 از Wi-Fi 6 و همچنین تجمع مخابراتی 7 برابر و 4x4 MIMO ، سرعت شبکه و Wi-Fi بیشتری را نیز مشاهده خواهند کرد.


بررسی گوشی htc one m10

حکم ما

HTC تمام بیت های مناسب را در اینجا قرار داده است ، اما من با One M9 نیز همین احساس را داشتم. با این حال ، به نظر می رسد این برند به مواد قابل حل پرداخته و به راحتی می توان با HTC 10 هیجان زده شد.
برای

    صوتی شگفت انگیز
    طراحی عالی
    باتری بهبود یافته است

در برابر

    دوربین چشمگیر نیست
    Boomsound عالی نیست
    اشکالات جزئی هنوز در سیستم وجود دارد

بروزرسانی: به روزرسانی Android Nougat HTC 10 روی تلفن قرار گرفت ، به علاوه به لطف ورود HTC U11 کاهش قیمت وجود دارد.

معاملات آیفون 7 پلاس

HTC 10 تلفنی بود که محصول سالها یادگیری است ، به همین دلیل این شرکت تلفنی از نظر طراحی بزرگ ، دوربین محکم و رابط کاربری بسیار مناسبی را به وجود آورد.

گوشی پرچمدار اچ تی سی از سال 2014 ، One M8 ، یکی از بزرگترین گوشی هایی است که تاکنون ساخته شده و HTC 10 محصول بسیاری از آموخته های کلیدی از آن دوران است.



بررسی HTC 10

و خبر خوب این است که HTC 10 تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث ایجاد پیشرفت های مناسب در طراحی ، باتری و رابط کاربری می شود - اگرچه باید ادامه کار را بخوانید تا ببینید آیا با بهبود رابط به روش های صحیح موافقت می کنید.
فیلم های پیشنهادی برای شما ...

    پخش فیلم
    Google Nest Audio | هر آنچه را که باید در 1 دقیقه بدانید
    S20 FE | همه چیزهایی که باید در 1 بدانید ...
    05/10/20
    S20 FE | هر آنچه را که باید در 1 دقیقه بدانید
    Samsung Galaxy Z Fold 2 | هر آنچه شما نیاز دارید ...
    14/09/20
    Samsung Galaxy Z Fold 2 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید
    سونی WH-1000XM4 | همه چیزهایی که شما نیاز دارید ...
    01/09/20
    سونی WH-1000XM4 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید
    IOS 14 | همه آنچه شما باید در 1 بدانید ...
    24/06/20
    IOS 14 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید
    Canon EOS R5 | همه چیزهایی که شما نیاز دارید ...
    17/07/20
    Canon EOS R5 | هر آنچه باید در 1 دقیقه بدانید

    یک سگ برتر جدید در محدوده HTC وجود دارد: با HTC 11 دیدار کنید

از نظر طراحی ، بدنه ای کاملاً فلزی دارد ، خوشبختانه از همان طراحی iPhone-a مانند One A9 در سال 2015 کاسته نمی شود و فقط بخاطر داشتن مشخصات بالاتر ، در فن آوری کار نمی کند. .

قیمت HTC 10 و تاریخ انتشار

    می 2016 راه اندازی شد
    قیمت اولیه آن 570 پوند / 699 دلار بود ، اکنون 470 پوند / 400 دلار

مشخصات HTC 10

وزن: 161 گرم
ابعاد: 145.9 x 71.9 x 9 میلی متر
سیستم عامل: اندروید 6
اندازه صفحه نمایش: 5.2 اینچ
وضوح تصویر: 1440x2560
پردازنده: Snapdragon 820
RAM: 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 32/64 گیگابایت (با microSD)
باتری: 3000mAh
دوربین عقب: 12 مگاپیکسل
دوربین جلو: 5 مگاپیکسل

وقتی نوبت به قیمت می رسد ، HTC 10 اکنون با قیمت 470 پوند / 400 دلار / 1099 دلار استرالیا در دسترس است ، که البته برای گوشی که بیش از یک سال از فروش آن می گذرد ، هنوز قیمت کمی گران است.

گرچه ارزان تر است که قیمت راه اندازی آن 500 پوند / 599 دلار / 1099 دلار استرالیا است ، که کاهش قیمت تا حدودی به دلیل ورود جانشین آن ، HTC U11 است.

برای قرار دادن این موضوع در برابر رقبای 2016 خود ، Samsung Galaxy S7 برتر و LG G5 مدولار ارزان تر هستند.

قیمت ممکن است به همان سرعتی که انتظار می رفت پایین نیامده باشد ، اما هنوز هم بیش از 12 ماه پس از عرضه ، نمایش خوبی ارائه می دهد.
ویژگی های اصلی

    سرعت آیفون مانند زیر انگشت
    به طور گسترده کیفیت ضبط صدا را بهبود بخشید
    بلندگوهای چند جهته جدید
    هدفون سلام عالی در جعبه
    کیفیت ساخت قوی

یکی از ناراحت کننده ترین ویژگی های HTC One M9 این بود ... در واقع هیچ ویژگی برای گفتگو وجود نداشت. همان بلندگوهای BoomSound برگشتند ، و صدا را به جلو به سمت صورت شما شلیک می کردند و دوربین فقط یک تلاش 20 مگاپیکسلی بود که چند عکس خوب گرفت. وحشتناک نیست ، اما هیچ چیز در مورد پایین آبشار محلی به دوستان خود نمی گویید.

در واقع ، این فقط طراحی بود که باعث شد ارزش بررسی آن وجود داشته باشد ، که با سس مخصوص HTC ترکیب شده است.

با HTC 10 ، خوشبختانه ، چیزهای بیشتری برای صحبت وجود دارد ، شروع با تلاش های انجام شده برای بهبود احساس استفاده از تلفن. تاخیر بسیار کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد ، به این معنی که واکنش زیر انگشت بسیار چشمگیرتر است.

در واقع ، گفتگوی مداوم در مورد توجیهی تلفن در مورد "تنظیم" ، این بود که HTC بیش از هر مارک دیگری در ساخت HTC 10 به تلفنی رسیده است که ثانیه ای که انگشت خود را روی صفحه قرار می دهید ، تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

بررسی HTC 10

صفحه نمایش نیز با استفاده از Super LCD 5 و افزایش تعداد پیکسل ها به وضوح QHD ، ارائه 564 پیکسل در هر اینچ ، برای ارتقا from وضوح به طور قابل توجهی از مدل قبلی ارتقا یافته است.

دوربین از نظر تعداد مگاپیکسل کاهش یافته و به 12 مگاپیکسل با رزولوشن 4: 3 کاهش یافته است (صدا کاملاً شبیه به گوشی های سطح بالا موجود در بازار است؟).

HTC به من می گوید این چیزی است که در واقع توسط عکاسان درخواست شده است و با توجه به اینکه این برند تلاش زیادی کرده است تا دوربین را در حد توان خود بسازد ، باورکردنی است که HTC به چنین توصیه هایی گوش دهد.

به 10 نیز علامت DxO 88 داده شده است ، که HTC در هنگام راه اندازی صحبت می کرد ، اما این چیزی نیست که مصرف کننده باید زیاد در مورد آن بخواند - بیشتر بازتاب پتانسیل است تا عکس هایی که می گیرید.

دوربینی که ظاهراً به لطف فوکوس خودکار لیزری نسل دوم از فوکوس خودکار چشمک می زند و شما آن را از دست خواهید داد ، همچنین دارای فیلمبرداری 4K همراه با صدای 24 بیتی است ، بنابراین از درجه حرفه ای برخوردار خواهید شد وقتی در یک کنسرت شرکت می کنید و کاملاً فرصت لذت بردن از هنرمندی را که برای دیدنش هزینه زیادی پرداخت کرده اید از دست می دهید.

بررسی HTC 10

صحبت از صدا ، آن قسمت دیگری است که HTC تلاش زیادی برای انجام آن کرده است. دو بلندگوی جلویی که در جلوی محدوده اخیر One بسیار نمادین به نظر می رسید ، دیگر از بین رفته اند و اکنون دو بلندگو به صورت جداگانه صدای سطح بالا و باس را از بین می برند.

آنها همچنین با استفاده از آمپلی فایرهای جداگانه ای که به طور هماهنگ کار می کنند ، جهت های مختلفی را نشان می دهند تا صدای شگفت انگیز و بدون هدفون ارائه دهند ... یا HTC ادعا می کند (هشدار اسپویلر: آنها این کار را نمی کنند).

با این وجود عنصر هدفون مهم است ، زیرا HTC قدم شجاعانه نه تنها ساخت HTC 10 Hi-Res Audio Certified را برداشته است ، بلکه در برخی از هدفون های سطح بالای گوشی نیز همراه است ، بنابراین همه به زنگ های بهبودیافته دسترسی دارند.

ساخت اینها ارزان نیست ، بنابراین خوب است که HTC در حاشیه خود برای بازپس دادن چیزی به کاربرانش ضربه خوبی وارد کرد. شما این را می بینید ، تیم؟

و یک کلمه خاص برای رابط کاربری ، که HTC به شدت در مورد آن لاف می زند - و این چیزی غیر از سنگین است. این برند با Google همکاری کرده است تا "Android را مجدداً راه اندازی" کند و چیزی پاک تر ، آسان تر برای استفاده و ارتقا ایجاد کند و تلفن را از برنامه های تکراری بی معنی که در این روند وجود دارد ، خلاص کند.

هدف این است که پروژه در نهایت چیزی پیدا کند که همه مارک ها از آن استفاده کنند و منجر به انتهای پوستی شود که در بالای تلفن های LG ، Samsung و Sony قرار دارد ، با وجود اینکه همه آنها از همان نرم افزار پایه استفاده می کنند. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ آیا این کار خوبی برای HTC است؟ چه کسی می داند - اما خوب است کسی در تلاش است.